4.2

394 28 40
                                    

Arkadaşlar bugün kitabı bitiriyoruz haberiniz olsun. Birkaç bölüm kaldı onlarıda bugün atacağız. İyi okumalar~

Bu bölümü canım okuyucumuz tatlidiln ' e ithaf ediyoruz :) ❤️

Roséanne Park Chaeyoung

Zaten bildiğim bu şey neden sanki ilk defa duymuşum gibi kalbimin deli gibi atmasına sebep oluyordu? Yüzüme karşı söylediği için olabilir miydi? Az önce ikinci kere duyduğum bu şey beynimin için yankılanırken tepkisizce ona bakıyordum. Muhtemelen yüzümde aptal bir gülümseme vardı.

"Rosie? Bir şey demeyecek misin? Bak istemezsen anlarım." şapşal mıydı bu çocuk? Kaşlarımı çattım. "Artık bir şey söyleyecek misin Rose?"

Söyleyeceğim Jungkook ama biraz zaman versen fena olmaz yani kendime gelmem gerekiyor.

Saçmalama Rosie, daha öncede duydun.

İç sesime hak verip konuşmak için dudaklarımı açtığım sırada dudaklarımın üzerinde hissettiğim baskıyla gözlerim kocaman açıldı. Kalbim mümkünmüş gibi daha da hızlanmıştı. Kendime gelip gözlerimi kapattım ve elimden geldiğince ona karşılık verdim.

Öpüşüne karşılık verirken vücudumu bir ürperti esir aldığında titredim. İkimizde nefessiz kaldığımızda ayrıldık Jungkook kollarını belimden çekmeden alınlarımı birleştirdiğinde fısıldayarak konuştum. "Bende, seni seviyorum Jungkook."

Gülümseyip dudaklarımızı tekrar birleştirdiğinde ellerimi ensesine çıkararak vakit kaybetmeden karşılık verdim. Daha şimdiden yaralarımın sarıldığını hissedebiliyordum. Umarım oda öyle hissediyordur...

Ayrılıp tekrar alınlarımızı birleştirdi. "Teşekkür ederim güzelim." gülümsediğimde önce burnuma sonra alnıma küçük birer öpücük bıraktı. Benden ayrıldı. "Bayan Park' a söyleyecek misin?" dudaklarımı aşağı doğru büküp omuzlarımı kaldırıp indirdim. "Bilmem. Ya sen SeoHyun teyzeye söyleyecek misin?" beni taklit edip güldüğünde bende güldüm.

"Neyi söylüyoruz?" TaeHyung' un sesi geldiğinde o tarafa döndüm. Bakışlarım kısa süreli Jungkook' a kaydığında konuşmaya başladı. "Biz Chaeyoung ile çıkıyoruz." kocaman gülümseyip kafamı aşağı yukarı salladım. Çıkıyorduk değil mi?

TaeHyung gümsedi. "Sonunda." kaşlarımı çatıp ona baktım. Ne yani Jungkook' un beni sevdiğini biliyor muydu? Şerefsiz birde söylemiyor. "Hiç öyle bakma Rosie. Ağabeyimden dayak yemek istemezdim."

Tam konuşacakken odaya annemin girmesiyle olduğum yerde sıçrayıp anneme baktım. Bugün neden sözlerim hep kesiliyordu?

"Kızı- a, a hepiniz burada ne yapıyorsunuz?" dudaklarımı büzüp anneme baktım. "Hi-"

"Biz Chaeyoung ile çıkıyoruz Bayan Park." gözlerim kocaman açıldığında anneme baktım. Bıyık altından gülüyordu. "İyi bakalım hayırlı olsun madem."

nE!? Annem ne duydu acaba?

"Anlamadım annecim?"

"Hayırlı olsun dedim kızım. Çocuklar sonra konuşurız şimdi siz bir çıkın, Chae sende üzerini değiş böyle okuldan gelmişsin pis pis." bir dakika ya neler oluyor? Hala şaşkınlıkla bakarken Jungkook' un yanağımı sıkmasıyla öldürücü bakışlarımı ona çevirdim.

"Annenin dediğini yap."

"Bak yaaa." ayağımda ki terliğe uzandığımda hızlıca odadan çıkarken terliği poposuna isabet ettirmeyi başarmıştım. Arkasından piç smile atıp kapımı kapatarak üzerimi değiştirip elimi yüzümü yıkadım. Aynadan yansımama baktığımda salak salak sırıttığımı gördüğümde iyice sırıtmaya başlamıştım. Kapım tıklatıldı. "Chaeyoung annen yemeğe çağırıyor."

"Hemen geliyorum." diyip yüzüme soğuk su çarparak banyodan çıktım.

...

⚡Mükemmel blümlerimizin birinin daha sonuna geldiğimize göreeeeeeğğğ... Hiç. Dncjrmfkkf

⚡Kitap bitecek yeyeyeyeye. 2k da oldukk ohh fndngnrjfjg

⚡Neyse sizi seviyorum. I, purple youuuuu 💜💜💜

By:Tokyo

✔️°Make İt Right° » Rosékook✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin