Roséanne Park Chaeyoung
"Ne bitmedik dersmiş." Baekhyun kendi kendine mırıldanırken ben dışarıyı izliyordum. Kolumda ki saate baktım. "Son 4, 3, 2, 1 ve 0" Gülerek parmağımı havaya kaldırdım. O sırada zil çalmıştı. "Bu ders hiç bitmeyecek sandım." Hızla çantamı topladım ve Baek' i beklemeye başladım. Eve beraber gidecektik. Daha doğrusu o beni eve bırakmayı teklif etmişti. Ee bende haliyle kabul etmiştim.
"Bugün hava çok güzel." Dedim okuldan çıkarken. Kollarımı iki yana açıp etrafımda döndüm. Ben normalde böyle bir insandım işte. Her zaman neşeli ve hareketli. Ama bunu içimde tutuyor istediğim zaman böyle oluyordum. Şu anda olduğu gibi.
"Acaba eve giderken yiyecek bir şeyler mi alsak?" Baek' e döndüm. Açıkcası canım istemiyordu. "Başka zaman yapsak?" Başıyla beni onayladı. "Peki."
Eve doğru yürürken yanımıza bir araba yaklaştı. "Chae-ssi!" Taehyung!
Arabaya baktım. Jungkook da vardı tabii ki. "Ne var Taehyung?" Eliyle arabayı gösterdi. "Gel seni eve bırakalım." Başımı iki yana salladım. "Gerek yok ben Baekhyun ile gidiyorum." Dedim sırıtarak.
"Gelsene be!" Omuz silktim. "İstemiyorum." Baekhyun' a gitmemizi işaret ettim. İlerlemeye başladık ama Jungkook yanımızda araba ile ilerliyordu.
Aniden durdum, derince nefes alıp verdim ve başımı geriye attım. "İstemiyorum bi' gidin ya!" Sinirle yürümeye başladım. Baek de arkamdan geliyordu.
"Hayır anlamıyorum neden ben!" Ellerimle garip garip hareketler yapıyordum. Baekhyun da arkadan gülüyordu. "Gülmesene be!" Dişlerimin arasından tısladım.
"Tamam sustum." Yürürken yola doğru çekilmem bir oldu. Ben düşmeyi beklerken kendimi arabada buldum. Jungkook beni arabaya çekmişti. "Bi bırakmadınız beni ya!"
"Sus ve uslu bir kız ol tamam mı?" Hıh uslu kızmış. Çok beklersin! Somurtup kollarımı bağladım ve dışarıyı izlemeye başladım. "Değiştirin şu şarkıyı." Taehyung güldüğü zaman bende kafasına geçirdim. "Gülmede şarkıyı değiştir aptal!"
Şarkıyı değiştirmişti ama ben beğenmemiştim. "Değiştir." Taehyung bıkkınca nefes vererek şarkıyı yine değiştirmişti. Aa ne hikmetse bu şarkıyıda sevmiyordum.
Öne eğilip radyoyu kapattım. "Böyle daha iyi." Geri arkama yaslanıp dışarıyı izlemeye devam ettim.
Of ben sıkılmıştım ama. Aklıma müthiş bir fikir geldi! Jungkook' un olduğu tarafın arkasına geçip köşeden biraz öne gittim ve Jungkook' un kulağına üfledim. "Ne yapıyorsun be!" Ben gülerken o bana kızıyordu. "Hasta mısın kızım?"
"Hıhı hastayım. Canım sıkıldı." Dedim dudak büzerek. "Canın sıkıldıysa niye bana bulaşıyorsun! Git Tae ile uğraşsana!" İnat değil mi? Seninle uğraşacağım.
Bu seferde saçını çekmeye başladım. Jungkook sinirle nefes verdi.
Bir anda araba durunca kafamı koltuğa vurdum. "Ah ne yapıyorsun be!? Acıdı!" Jungkook arkasına dönüp bana baktı. "Ya uslu bir kız olursun ya da seni evime kitlerim." Güzel tehditmiş. Göz devirip arkama geri yaslandım.
Cidden kitler miydi evine ya? Yok sanmıyorum. Benim gibi kızla kim uğraşmak isterki?
Sonunda eve gelmiştik. Ben teşekkür etmeden arabadan inmiştim tabii ki. Bundan sonra teşekkür falan yok.
Eve girdiğim gibi annemi aramaya başladım. Ama annem evde değildi. Kapı çalmıştı. Gidip baktım. "Niye geldiniz?" Jungkook ve Taehyung kapıda duruyorlardı. "Bizde buraya geleceğiz de ondan." Tek kaşımı kaldırdım.
"Nedenmiş o?" Jungkook yine ve yine göz devirdi. "Annen öyle istedi. Bizim annemizde buraya gelecek. Şimdi çekilde girelim." Kapıyı açıp geçmelerine izin verdim.
Bugün geçmeyecekti.
...
⚡ Merhabalarr. Buraya yazacak bir şey bulamadım bu yüzden hemen gidiyorum haajja.
⚡I Purple You 💜
By:Tina
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✔️°Make İt Right° » Rosékook✔️
Fiksi PenggemarAy ışığı altında uyuyamadığım bir gece Ne kadar beklersem bekleyeyim, gelmeyeceksin Yanımda boşluk var Artık yalnız olmaya yabancılık duymuyorum... JJK×PCY