Roséanne Park ChaeyoungSahte bir öksürük sesi duyduğumuzda Jungkook kollarını açıp geri çekildi. Kalbimin ritmi hafif hızlansada pek sorun etmeyerek bulunduğum yerden kalkıp TaeHyung'un yanından geçip odama gittim. Duşa girip hızlıca duş aldıktan sonra çıkıp dolaptan şortlu üzerinde tavşan olan pijamalarımı aldım ve üzerime geçirdim.
Tam çalışma masama geçip ders çalışacaktım ki kapım tıklatılmadan açıldığında olduğum yerde sıçrayıp giren kişiye baktım. "Ödüm koptu Jungkook." beni dinlemeden gelip çalışma masamın yanında ki kitaplıktan edebiyat defterimi ve kitabımı çıkarıp masama koydu. "Yarın sınavın var ve ben seni çalıştıracağım. Mezuna kalmanı istemeyiz ki sende cidden Hakim zekası var Rosie." hakim zekası nasıl oluyordu ki acaba?
"Peki." dedim ve ona sandalye almak için annemin çalışma odasına gittim. Geldiğimde çoktan sınavda sorumlu olduğum notlarımı açmıştı. Hepsini kendim yazıyordum ama eve geldikten sonra. Malumunuz edebiyat hocam beni pek sevmez. Bende ona gıcıklık olsun diye bütün ders uyurdum. "Notların tam mı?"
Getirdiğim sandalyeyi masanın önüne koyup otururken kafamı salladım. "Kimden aldın?" bir süre ona bakıp nefes vererek konuştum. "Sence bana sınıfta not verebilecek kim var Kook? Tabiki kendim yazdım."
"O zaman eksik olması imkansız." kaşlarımı çatıp ona baktım. Tamam ben istemediğim için sınavları yapmıyordum lakin zeki olduğumuda düşünmüyordum. Bir yıl sınıfta kalmıştım, gerçi onun sınavlarla alakası yok uzaklaştırma aldığım içindi ama sonuçta sınıfta kalmıştım.
"Bakma şöyle. Zeki bir kızsın." ona baktığımı farkedip kafamı iki yana sallayarak kendime geldim. "Başlıyorum o zaman?" kafamı sallayıp onu onayladım ve dinlemeye başladım.
Jeon Jungkook
Son cümlemi söylediğimde kafamı Chaeyoung'a çevirdiğimde gözleri yarı açık beni dinliyordu. "Bitti mi?" diye mırıldanarak sorduğunda kafamı salladım "Bitti."
"Çok uykum var." yüzünü buruşturup gözlerini kapattı. "Yatağına yatırayım?" kafasını salladığında ayağa kalkıp belimi esnettim, kollarımı bacaklarından ve sırtından geçirerek kucağıma aldım. Kollarını boynuma dolayıp kafasını göğsüme yasladığında gülümsedim. Tam o sırada odanın kapısı açıldığında yatağa gitmek üzereyken durdum.
"Rose kızı-" Bayan Park ikimize bakıp sustuğunda hızlıca gelip Rose'un yorganını açtı. Bende Rose'u yatırıp çekildim. Bayan Park üzerini örterken dışarı çıkmıştım bile. Esneyerek aşağı indiğimde arkamdan gelen ayak sesleriyle oraya döndüm. Bayan Park'ı gördüğümde gülümseyerek önünde eğildim.
O da gülümseyerek omzumu pat patladı. "Yoruldu mu?" kafamı sallayıp Bayan Park'ı onayladım. "Temizlik, ders falan derken en son uyuya kaldı. Annem ve TaeHyung eve mi geçti?"
"Evet evdeler. Teşekkür ederim bu arada oğlum. Yani Chaeyoung'u babası gittikten sonra ilk defa bu kadar neşeli görüyorum." gülümsedim ve tekrar önünde eğilip evden çıktım.
Eve geldiğimde direk duşa girdim. Aklıma Chaeyoung'un mısır gevreğini almaya çalışırkenki yanlışlıkla öpüştüğümüz geldiğinde elim istemsizce dudaklarıma gitmişti. Daha sonra ben onu öpmüştüm değil mi? Yanağından olsa da öpmüştüm. Gülümsememin sırıtışa döndüğünü farkettiğimde kendime sağlam bir tokat atıp kendime geldim. Sinirle saçlarımı karıştırıp suyu kapatarak duştan çıktım. İyice gerizekalıya bağlamıştım cidden. Derhal kendime gelmem gerekiyordu.
...
⚡Nasılsınız bakalım minnoşlarım?
⚡Garip bir bölüm olsada ilk aşk belirtileri kendini göstermeye başladı sanki?
⚡Sizi seviyorum. I, purple you 💜💜
By:Tokyo
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✔️°Make İt Right° » Rosékook✔️
FanficAy ışığı altında uyuyamadığım bir gece Ne kadar beklersem bekleyeyim, gelmeyeceksin Yanımda boşluk var Artık yalnız olmaya yabancılık duymuyorum... JJK×PCY