3.1

398 34 26
                                    

Roséanne Park Chaeyoung

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Roséanne Park Chaeyoung

"Ne yemek istersin?" Yanımda oturan Jungkook' a baktım. Ne yiyeceğimi bilmiyordum açıkcası. "Bilmiyorum."

"Benim aldığımdan almak ister misin?" Menüden alacağı yemeği gösterdi. Güzel görünüyordu. "Tamam o zaman." Jungkook garsona siparişleri verdikten sonra konuşmaya başladık.

"Anlat bakalım Rosie. Annen baban ne iş yapıyor?" Jimin' in sorduğu soru ile suratımı asıp ona baktım. Bilmiyordu tabii. "Yanlış bir şey mi so- Aah ne vuruyorsun be!?" Jungkook Jimin' ne ölümcül bakışlarını atarken aralarına ben girdim.

"Benim babam yok." Jimin şaşkınca bana baktı. "Ben özür dilerim. Bilseydim söyleme-"

"Öğrenmiş oldun. Şimdi sus."  Jungkook Jimin' e kızarken gülümsedim. Çok tatlılardı.

Yemeklerimiz geldiğinde hepimiz sessizce yemeğe başladık.

Bir anda tabağıma atılan salatalık ile Jungkook' a baktım. "Sen ye." Seni yesem ne olur Jungkook?

Düşüncelerimden kurtulup yemeğime geri döndüm.

«...»

"Hepinizle tanıştığıma tekrardan memnun oldum." Namjoon gülümseyerek bana baktı. "Bizde memnun olduk."

"Kısa sürede tekrar gel." Jin' e bakıp gülümsedim. "Gelirim tabii."

Artık eve girmiştik. "Çok yoruldum. Hemen uyumak istiyorum." Jungkook güldü. "Neden gülüyorsun?" Dedim tek kaşımı kaldırarak.

"Hiç. Canım gülmek istedi." Canına... Odama çıkıp üstümü değiştirdim ve annemin odasına gittim. "Anne?"

"Burdayım kızım." Yanına gidip sarıldım. "Eğlendiniz mi bakalım?" Başımı salladım. Aslında Baekhyun şerefsizi yüzünden eğlenememiştim ama neyse...

Tam odadan çıkacağım sırada annem seslendi. "Kızım bir şey söyleyeceğim. Jungkook ve Taehyung' un annesi iş için yurt dışına gitti. Yani bizde kalacaklar. İyi anlaşın olur mu?" Başımla onayladım. Bu çok güzel bir haberdi.

Jungkook ve Tae' nin yanına gittiğimde çikolata yediklerini gördüm. "Bensiz ha?" Jungkook güldüğünde yanına gidip yanında duran çikolatayı aldım. "Buda bana sanırım?" Başıyla beni onayladı. Yanına oturup çikolatımı yemeye başladım.

«...»

"İnan canım hiçbir şey yapmak istemiyorum Taehyung." Zorla sıradan kaldırmaya çalışıyordu. "Jungkook' un yanına gidelim." Hemen başımı sıradan kaldırdım. O ise sırıtıyordu.

Sınıftan çıktığımız gibi Jungkook' un yanına gittik. "Neden geldiniz?"

"Öğretmenimizin yanına gelemez miyiz?" Dedim tek kaşımı kaldırdım ve kollarımı bağladım. "Öğretmeniniz miyim yoksa askerlik arkadaşı mı?" Bu dediğine kahkaha attım.

"İyi gelmeyiz bir daha." Tae' nin kolunu tuttuğum gibi odadan çıkardım. "Trip mi atacaksın?" Omuz silktim.

Sınıfa girdiğimiz gibi öğretmen gelmişti. Neyse ki son dersteydik.

Ders bittiğinde Jungkook' un odasının önünde beklemeye başladık.

"Hadi hadi hadi!" Bir saattir Jungkook' u bekliyorduk. "Sonunda." Sırtından onu ittirmeye başladım.

"Bütün okul çıktı Jungkook. Hadi." Ben böyle diyince o yavaş yavaş yürümeye başladı. "Ağzına sıçıcam ama!" Korkmuş olacak ki hızlı hızlı yürümeye başladı.

Bende koşarak peşinden gittim. Ama koşarken yanlışlıkla birisine çarpmıştım. "Özür dilerim." Dedim adama dönerek. "Önemli değil." Adamın yüzü o kadar tanıdık gelmişti ki. Anlamlandıramdığım bir his içimi kapladığında umursamamaya çalışarak yoluma devam ettim. Her zaman ki kuruntularımdan fazlası olamazdı sanırım.

...

Kim ki o adam? Tahmin edin bakalımmm.

Sonra görüşürüz canlarım 💞

I Purple You 💜

By:Tina

✔️°Make İt Right° » Rosékook✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin