2.2

463 38 9
                                    

Roséanne Park Chaeyoung

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Roséanne Park Chaeyoung

Revir de TaeHyung biraz daha kendine geldiğinde Jungkook su almak için gitti. Bende biraz TaeHyung' a yaklaşıp omzuna dokundum. Bana baktığında boğazımı temizleyerek konuştum. "Bunu Baekhyun mu yaptı?" gözlerini kısıp yüzüme bakmaya devam etti. "Niye bu kadar kızgınsın?" birkaç saniye gözlerimi kapatıp açtım. "TaeHyung söyle hadi. Baekhyun mu yaptı?"

"Şey teknik olarak o beni ittiği için düştüm." kafamı sallayıp Jungkook' un gelmesini bekledim. Yerimde otururken aklıma bir şeyin gelmesi ile hızlıca TaeHyung' a baktım. "Şimdilik Jungkook' a bir şey söyleme." kaşlarını çatıp kafasıyla beni onayladı.

Jungkook geldiğinde ayağa kalktım. "Lavaboya gitmem lazım." o sormadan açıklamamı yapıp revirden çıktım. Saatime baktığımda zilin çalmasına 2 dakika olduğu gördüm ve sınıfın arka kapısında beklemeye başladım.

Zil çaldığında öğle teneffüsü olduğu için bütün öğrenciler teker teker sınıftan çıkıyordu. Baekhyun' u görmemle onu sınıfa doğru çekip sıraya oturttum ve konuşmaya başladım. Sinir kat sayım yüzüne baktıkça artıyordu ve şuan onu öldürebilirdim bile.

"Anlat bakalım TaeHyung ile derdin ne?" kaşlarını çatıp bir şey demediğinde yüzüne indirdiğim yumrukla kafası sağa doğru düştü. Sınıfta kalanlarda sessizlik oluştu. "Söyle ne derdin vardı da ittin?" hala bir şey söylemediğinde bu sefed bütğn gücümle bir yumruk attım. Dudağı patlamıştı. Elim acısada şuanlık pek hissettiğim söylenemezdi.

"Hala seni dinliyorum Baekhyun." tam tekrar yumruk atacağım sırada kolumdan tutulması ile kolumu tutana döndüm. "Rosie ne yapıyorsun? Şu elinin haline bak. Bırak." var gücümle Jungkook' u itip ayağa kalktım ve Baekhyun' u yakalarından tutup sürüklemeye başladım.

Arada Jungkook beni tutmaya çalışıyor hiçbirinde de başarılı olamıyordu. Revire geldiğimizde Baekhyun' u yere doğru fırlatıp TaeHyung' a baktım. Şaşkınca bizi izliyordu. "Bu it senden özür dileyecek TaeHyung."

Baekhyun' un kafasına vurup TaeHyung' a bakmasını sağladıktan sonra yanına çömeldim. "Hemen özür dile."

Dişlerini sıkmaya başladığında gülümsedim. "Özür dilerim." resmen tıslayarak söylediği şeyle omzunu pat patlayıp çekiştirerek ayağa kaldırdum. "Siktir git şimdi." odanın dışana doğru fırlatıp kapıyı kapattım ve eski yerime oturup kollarımı göğsümde bağladım.

Rahatlamış hissediyordum. En önemlisi ise Baekhyun' un gerçek yüzünü görmüştüm. Ne kadar aptalıp diye düşündüm bir an. Cidden Baekhyun' u, Jungkook ve TaeHyung' a denk getirip onunla arkadaş oldum. Yok yok cidden aptalsın Rosie.

İç sesime hak verip başımı aşağı yukarı salladım. Gerçekten aptalım...

...

⚡Haşin Rosie xmdjfjkvkfjfkb

⚡Bölümü nasıl buldunuz? Kısaydı ama idare ediverin cmfmgmvk

⚡Sizi seviyorum. I, purple you 💜💜

By:Tokyo

✔️°Make İt Right° » Rosékook✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin