4.3

383 28 27
                                    

Roséanne Park Chaeyoung

Üzerimi değiştirip aşağıya yemeğe inmiştim. Herkes oturmuş beni bekliyordu. Jungkook' un yanının boş olduğunu gördüğüm de yüzüme saçma bir gülümseme takarak yanına gidip oturdum.

Herkes sessizce yemek yerken Taehyung konuştu. "Yemekten sonra bir şeyler yapalım mı?" İkimizde Taehyung' a baktık. "Ne gibi?" Omuz silkti. Aklıma gelen şey ile Taehyung' a baktım. "Video oyunu oynayalım."

"Bence olur." Tae onayladığında Jungkook' a baktım. "Tamam hadi oynayalım. Ama öyle kuru kuru gitmez ki." Dedi sırıtarak. Kaşlarımı çattım. "Nasıl yani?" Yanıma gelip kolunu omzuma attı. "Cezalı olsun." Dedi göz kırparak.

"İyi olsun. O zaman ceza bilek içine vurma olsun." İkiside beni onaylamıştı. Benda odama gidip oyunlara aldım. "Araba yarışı oynayalım."

"Başka bir şey yok mu?" Omuz silktim. "Bunu oynamak istiyorum."

"Tamam tamam tak oyunu da başlayalım." Oyunu hazırladıktan sonra ilk kimlerin oynayacağını belirledik.

"Hadi göreyim seni Jungkook." Tae bana anlamaz bir şekilde bakarken dil çıkardım. "Sevgilim değil mi?" Dedim tek kaşımı kaldırarak. Jungkook ise sırıtarak bizi izliyordu.

"Başlayın artık şu oyuna!" Ben bağırdığımda hemen oyunu başlattılar.

Şu an Jungkook önde gidiyordu. Arkasına geçip kollarımı boynuna doladım. "Kaybetmemi mi istiyorsun sevgilim?" Dudaklarımı büzdüm.

"İstemiyorum." Ondan ayrıldım. "Yarışın sonuna geliyoruz sayın seyirciler! Şu an Jeon Jungkook -abim olur kendileri- önde!" Taehyung' un bu dediği şeye kahkaha atmaya başladım. "Ve abim birinci olur tebrik ediyorum." Taehyung yerinden kalkarak Jungkook' un elini sıktı.

Jungkook bana dönerek gözüyle yanını gösterdi. "Gel bakalım." Yanına oturup kendimi hazırladım. "Ben kazanacağım." Dedim gülerek. "Göreceğiz."

Oyun başladığında ben önde gidiyordum. "Ve bitiş!" Dedim yerimden kalkarak. Jungkook ağzı açık ekrana bakıyordu. Elimle ağzını kapattım. "Sinek kaçacak." Suratını astı. "Evet gel bakalım Taehyung."

Tae yanımda ki yerini aldığı zaman oyuna başlamıştık. Tae dibime oturmuş koluma vuruyordu. "Taehyung ne yapıyorsun!?" Beni ittirdiğin de o kazanmıştı. "Bittin sen!" Yerimden kalkıp Tae' yi kovalamaya başladım.

"Özür dilerim özür dilerim. Bilerek olmadı."

"Hiç bilerek olmadı hem de!" Ayağımda ki terliği alıp Tae' ye fırlattım. "Tam kafadan!" Tae yerde yatmış acı çekerken ben Jungkook' un yanına döndüm. Gülerek bizi izliyordu.

"Devam edelim hadi."

«...»

"Kazanan Rosie." Dedi Taehyung elindeki kağıdı göstererek. Heyecanla ayağa kalktım. "Evet ilk kim ister bakalım?" Dedim kollarımı sıvayarak. "Taehyung gel bakalım." Yavaş yavaş adımlarla yanıma geldi.

"Aç bileğini." Bileğini açıp bana uzattı. Bende iki parmağım ile sert bir şekilde vurdum. "Ah! Öldürseydin!"

"Merak etme o da olur zamanla." Gözlerini büyüterek bana baktı. "Şaka yapıyorum be!" Jungkook yanıma geldiğinde yüzüne baktım. "Ama ben sana kıyamam ki." Dedim dudaklarımı büzerek.

"Kıyma o zaman." Dedi Jungkook sırıtarak. "Tamam o zaman." İki parmağımla bileğine yavaşça vurdum. "Haksızlık!" Diye bağırdı Taehyung. Omuz silktim.

"Böyle oluyor maalesef." Taehyung suratını asıp mutfağa gitti. Bende Jungkook' un yanına oturdum. "Çok güzel oynamıyor muyum ama?" Jungkook gülerek başını salladı. "Güzel oynuyor benim meleğim." Dedi saçlarımı okşayarak.

"Lütfen gidin başka yerde flörtleşin." Tae' ye baktım. "Sevgilin yok diye bize bulaşma Taehyung." Birkaç bir şey diyerek gitmişti.

"Artık yatalım. Geç oldu." Jungkook' u onayladım. "İyi geceler." Dedim ona öpücük atarak.

"İyi geceler güzelim."

...

Evettt umarım bölümü seversiniz canlarım. Çok uzatmıyorum. Görüşürüz.

I Purple You 💜

By:Tina

By:Tina

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
✔️°Make İt Right° » Rosékook✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin