3.2

381 29 23
                                    

Roséanne Park Chaeyoung

Akşam oturmuş matematik sınavıma çalışırken odamın kapısının aniden açılmasıyla oraya döndüm. Jungkook yüzünde daha önce görmediğim neşesiyle elinde ki kupayı getirip önüme bıraktığında garip bakışlarımı ona diktim. "Teşekkür ederim de ne bu neşe akşam akşam?"

Ceketini üzerine geçirirken daha yeni dışarı çıkmak için hazırlandığını farkettim. Bacaklarını saran dizleri yırtık siyah pantolonu ve boydan çizgileri olan gömleğiyle hangi kız olursa dikkatini çekeceğine emindim. Ben tek kaşımı kaldırmış onu süzerken o açıklama yapmaya başladı.

"Uzun zamandır görüşemediğim bir arkadaşım Seul' deymiş onunla buluşacağım." kafamı salladım. Bana açıklama yapmak zorunda olmamasına rağmen açıklama yapması hoşuma gitmişti. "Dersini çalış olur mu? Bugün çalıştıramayacağım ama sana güveniyorum." yanıma gelip yanağımdan makas aldı ve el sallayarak odamdan çıktı.

Çalışmamı bitirip ağrıyan gözlerime masaj yaparak ayağa kalktım ve yatağıma ilerledim. Sanırım Jungkook hala gelmemişti. Merak ediyordum ama şimdide arayamazdım sonuçta. Beklemekten başka çarem yoktu ki bekleyebileceğimi de sanmıyordum. Göz kapaklarım bana ihanet edip kapanıyordu.

Dolabımdan güçlükle çıkardığım şort pijamalarımı giyip kendimi yatağıma attım. Her ne kadar Baekhyun' un yüzünü görmek istemesem de mecburen okulda görecektim. TaeHyung' un dediği gibi takıntılı biriyse eğer sanırım polisi devreye sokmaktan başka çarem kalmayacaktı. Tam uykuya dalacağım sırada aklıma yine Jungkook gelip bütün gerginliğim yerini rahatlamaya ve gülümsemeye bırakmıştı.

İşte bende Jungkook' un etkisi bu kadar büyüktü. Bazen aklımdan keşke bu kadar bağlanmadan önce farketseydim ona olan hislerimi diye geçiriyordum çünkü fazlasıyla korkuyordum sevgiden. Yine terk edilmekten, paramparça olan kalbimin kaybolan parçalarını Jungkook' ta ararken bütün parçalarını onun yüzünden kaybetmek istemiyordum.

Ben böyle düşüncelere dalmışken bedenimi ele geçiren uyku dalgasıyla bilincim kapandı. Son duyduğum ses ise o beni sarhoş eden muazzam kokuyla birlikte 'İyi geceler' olmuştu.

«...»

Okuldan çıkmış yürürken adımın seslenilmesiyle arkamı döndüm. Jungkook yanında gayet güzel ve tatlı bir kızla bana doğru geliyordu. Dünkü arkadaşı olma ihtimali? Kızı daha önce hiç görmemiştim ve kıskanmadan edemedim açıkçası. Çok güzeldi ve gülümserken dudaklarının altında çıkan gamzeleri daha da güzel gözükmesini sağlıyordu.

Yanıma geldiklerinde zoraki şekilde gülümsedim. Canımı yakacak biri olmaması için dua ederken Jungkook içimi serinletecek sözleri söyledi. "Dün sana dediğim arkadaşım. Yetimhanede kimsem yokken bana ablalık yaptı. Tanıştırayım noona bu Roséanne Chaeyoung, Chaeyoung bu da manevi ablam YongSun." elini tokalaşmak için uzattığında içten bir gülümsemeyle bende elimi uzatıp sıktım. "Tanıştığıma çok memnun oldum Chaeyoung." karşımda duran bu güzel kıza büyülenmiş bir şekilde bakarken kafamı salladım. "Bende çok memnun oldum."

"Sınavın nasıl geçti Rosie?" Jungkook' un sorduğu soruyla kocaman gülümsedim. "Çok iyiydi cidden. Ben 100 bekliyorum."

"Bu mükemmel bir haber. TaeHyung nerede? Hep beraber bir şeyler içelim."

...

⚡Neden burada bitirdim bilmiyorum xndmfmfjrkgj.

⚡Bu arada ilk defa yazdığım bir bölüm hoşuma gitti. Sebebini bilmiyorum fndmfmkgjr

⚡Umarım bölümü beğenmişsinizdir.. I, purple you 💜💜

⚡Bakınız YongSun eheheh biliyorsunuzdur zaten

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bakınız YongSun eheheh biliyorsunuzdur zaten. Arkadaşlar bakın ben bu karıyı çok seviyorum.. Şu güzelliğe bakın.. Ölyrm ahh xndnnfkddkvk

By:Tokyo

✔️°Make İt Right° » Rosékook✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin