1.8

488 39 14
                                    

Roséanne Park Chaeyoung

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Roséanne Park Chaeyoung

Söylediği şeyle dik dik Jungkook' a baktım. Tanrım. Ahh cidden... "Küsüm ben sana." hayır ya ağzıma sıçayım cidden söylemeyeceketim yaaaa. Birden kaşlarını çattı. TaeHyung' a baktığımda sırıtıyordu.

"Bana neden küssün?" kollarımı göğsümde bağlayıp kafamı yana çevirdim. "Bir cevap bekliyorum?" tek kaşını kaldırmış bana bakıyordu şimdide. Omuz silkip kafamı tekrar çevirdim. "Roséanne Park Chaeyoung senden bir cevap bekliyorum." gözlerimi devirdim. Hala anlamaması gerizekalılık cidden.

"Söylemeyeceğim. Sen bul." nefes verme sesi duyduğumda dudaklarımı birbirine bastırdım.

"Chaeyoung son kez soruyorum. Cevap ver. Bana neden küssün?" omuzlarımı birkaç kere kaldırıp indirdim. "TaeHyung kurabiyeleri getir. Chaeyoung afiyetle yiyecektir."

Şaşkınca yüzüne baktığımda omzunu silkti. TaeHyung elinde kurabiyelerle geldiğinde yüzümü buruşturdum. TaeHyung ise gayet keyif alıyor gibiydi. "Sen şerefsizsin." dedim TaeHyung' u işaret ederek. Jungkook kurabiyeleri ondan alıp bir tanesini bana uzattı. "Hadi aç ağzını aaaaa." gözlerimi devirip kolunu ittim. "Yemeyeceğim."

"Yiyeceksin." oturduğu yerden kalkıp tepeme dikildi. "Hayır." kollarımın ikisini birden tutup kurabiyeyi ağzıma getirdi. Kafamı çevirdim. "Ya çek şunu yemeyeceğim!" nefes verip kurabiyeyi iyice ağzıma getirdi. Dudaklarımı bastırıp onun engelledim.

"Chaeyoung aç şu ağzını." iyice zorlayınca tepinmeye başladım. Kollarımı hala tek eliyle tutarken dizini bacaklarıma koyup tepinmemi engelledi. "Aç ağzını." dudaklarımı daha sıkı kapattığımda yanaklarımda hissettiğim baskıyla gözlerimide kapattım. Cidden ağzımı açmam için beni öpmüştü. Gerçi bende yapmıştım. "Ahh cidden çok inatçı bir kızsın."

Burnumu iki parmağı arasına alıp sıktığında bir süre nefesimi tutup dayanmaya çalıştım ama onun pes etmeye niyeti yok gibiydi. Gözlerimi açıp ona baktığımda gülüyordu. Cidden mi? En son pes edip ağzıma açtığımda hızlıca kurabiyeyi ağzıma tıktı. "Çiğne yutacaksın onu." yüzümü buruşturup çiğnemeye başladım. Dizini bacaklarımdan çekip kollarımı tutmaya devam etti. Kurabiyeyi büyük bir güçlükle yutup ağzımı kocaman açıp gösterdim. "Bak yuttum. Bırak kollarımı." kollarımı bıraktığında bileklerime baktım. "Çüş hayvan mısın? Kollarıma bak parmak izlerin çıkmış resmen. Öküz."

Sesli şekilde güldüğünde saçlarını çektim. "Gülmesene lan. Ayı." omuz silkip kurabiyelerle birlikte gitti. O gittikten sonra ölümcül bakışlarımı TaeHyung' a çevirdim. "Ya sen? Ne diye piçlik yaptın birde gülüyorsun?" kafasını vurduğumda o da omuz silkip gitti.

Herkes mi bana düşman olur anasını satayım. Bu ne yaa?

...

⚡Moralim bozuk ve sanırım bir iki gün buralarda olamam hatta sadece burada değil tüm sosyal medya hesaplarımda..

⚡Sizi seviyorum. I, purple you 💜💜💜

By:Tokyo

By:Tokyo

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


✔️°Make İt Right° » Rosékook✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin