Roséanne Park Chaeyoung
Okul çıkışı hep beraber bir şeyler içmek için kafeye gitmiştik. "Herkes içeceği şeyleri söylesin bakalım." Önümde ki menüye baktım.
"Ben çikolatalı milkshake istiyorum." Dedim menüdeki milkshake' yi gösterirken. Jungkook güldü. "Peki."
Siparişleri verdikten beklemeye başladık. "Rosie sorun olmazsa bir şey soracağım." Başımla YongSun' u onayladım. "Hoşlandığın biri var mı?"
Jungkook kaşlarını çattı. Neden kaşlarını çatmıştı ki şimdi? "Neden özel hayatına karışıyorsun Noona?"
"Sorun yok. Ve hoşlandığım birisi var." Dedim kafamı eğerek. Jungkook şaşkın bir şekilde bana bakıyordu. Aptal senden hoşlanıyorum! "Ne güzel." Dedi YongSun.
Siparişlerimiz geldiği zaman herkes içeceklerini içmeye başladı.
Beklemediğim bir anda masaya birisi çarptı ve milkshake üstüme döküldü. Hızla ayağa kalktım ve adama bağırmaya başladım. "Biraz önünüze mi baksanız acaba!? Sıçayım ya!" YongSun şaşkın bir ifadeyle bana bakıyordu. Bende ona 'ne var?' bakışları atıyordum.
Umursamayıp tuvaleti aramaya başladım. Etrafıma baktığım için yanlışlıkla birisine çarpmıştım. Bu günlerde de habire birisine çarpıyorum arkadaş!
Çarptığım kişiye baktığımda kaşlarımı çattım. Bu geçen çarpmıştığımız adamdı. Garip...
Tuvalete üstümü temizledikten sonra masaya geri döndüm. Şu an sinirden burada durmak istemiyor, eve gitmek istiyordum.
Masada duran çantamı aldıktan sonra diğerlerine bir şey söylemeden ilerlemeye başladım. Tutulan bileğim ile durmak zorunda kalmıştım. "Nereye gidiyorsun Chaeyoung?" Jungkook' un sorduğu soru ile ona döndüm. "Eve gitmek istiyorum." Başıyla onayladı.
"O zaman evde görüşürüz." Suratım asıldı o an. Jungkook benimle gelmediği için...
«...»
Boş boş yatağımda yatıyordum. Tavanı izlemek en sevdiğim (!) Aktivitelerdendi.
Oflayarak yataktan kalktım. Aklıma Jungkook geldiğinde surat astım. Beni eve bırakmamış hatta umursamammıştı bile. En sevdiği arkadaşı geldi ya! Hemen satılırım zaten. Ben kimim ki?
Sinirle odadan çıkıp mutfağa gittim. Bir şeyler yesem iyi olacaktı. Çok acıkmıştım.
Buzdolabından çıkardığım süt ile yan taraftan gevrek ve kase çıkarttım. Gevreği kaseye doldurduktan sonra sütü döktüm ve tekrar yerine kaldırdım. Masaya oturup gereğimi yemeye başladım.
Aklıma bir anda Jungkook' u yanlışlıkla öptüğüm gelmişti. Gevrek için kavga ediyorduk ve ben onu yanlışlıkla dudağından öpmüştüm.
Keşke isteyerek öpseydim diyorum...
...
⚡Biraz boş bir bölüm oldu kabul. Fikir bulmak cidden zor.
⚡Umarım beğenirsiniz. Sizleri seviyorum. I Purple You 💜
By:Tina
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✔️°Make İt Right° » Rosékook✔️
FanfictionAy ışığı altında uyuyamadığım bir gece Ne kadar beklersem bekleyeyim, gelmeyeceksin Yanımda boşluk var Artık yalnız olmaya yabancılık duymuyorum... JJK×PCY