Roséanne Park Chaeyoung
Nefes alışverişlerim düzensizleştiğinde kalbimin ritmede aynı oranda bozulmuştu. Az önce ben uyuyorum sanıp beni sevdiğini söylemişti? Rüya olma ihtimali?
Kapının kapanma sesini duyduğumda güzlerimi sonuna kadar açıp yataktan fırladım. Sıcak mı olmuştu? Yanağımda dokunduğu yerler yanıyordu sanki. Hızlıca ellerimi yelpaze yapıp yüzümün biraz gerisinden sallayarak hava gelmesini sağladım. Ay şaşkınlıktan sevinemiyorum bile şuan. Böyle öğrenmekte bir garip oldu.
Yarın birde sınavım vardı. Nasıl yapacaktım şimdi ben kafamı toparlayıp?
Ellerimi yanaklarıma koyup odada dolaşmaya başladım. Tanrım eğer heyecandan ölünebilseydi şuan ölebilirdim. Yoksa yine kendi kendime gereksiz aksiyon mu yapıyordum. Bence şuan uyumak akıl sağlığım ve kalbim için iyi olacaktı.
Pijamalarımı üzerime geçirip yatağa girdim ve gözlerimi kapattım. Biraz zor olsada uyumayı başardım.
«...»
Sabah kalktığımda dün olanların aklıma gelmesiyle kalbim yine hızlanırken banyoda işlerimi halledip kahvaltıya indim. YongSun dahil hepsi buradaydı. "GÜNAYDIN." aşırı tepkili bir şekilde söylediğim şeyle herkesin bakışları bana döndü.
"Senin şu ruh değişimlerine anlam veremiyorum Rosie." TaeHyung' a gözlerimi devirip YongSun' a döndüm. Sanırım ona birazcık haksızlık yapmıştım. "Dün ders çalışıyordum ve ondan sonra başım ağrıyınca gelemedim. Özür dilerim." gülümsedi.
"Ömemli değil. Şimdi iyisindir umarım." kafamı salladım. Birazcık yalan söylemiştim olabilirdim ama birazcık yani. Ders çalışmam ve başımın ağrıması doğruydu sonuçta. "Keşke söyleseydin sana ağrı kesici getirirdim." dedi Jungkook.
"Boşver."
Kafası sallayıp yemeğini yemeye devam etti. Bende yemeye başladım. Bir yandan telefonumdan son notlara bakıyordum. Bitirdiğimde kalktım ve ellerimi yıkayıp çantamı sırtıma taktım. "Bekle." dedi Jungkook elindeki lokmayı telaşla ağzına atarken. O yanıma geldiğinde diğerleride yanımıza gelmişti.
"Görüşürüz annecim." anneme uzaktan öpücük atıp merdivenlerden inmeye başladım. Diğerleride asansöre binmişlerdi. Onlar tam bina kapısından çıkarken bende son basamağı indim ve peşlerine takıldım. Arka koltuğa bindiğimde YongSun'da gelip yanıma bindi. Ön tarafa TaeHyung bindi ve Jungkook şoför koltuğuna geçip arabayı çalıştırdı.
"Chaeyoung, sınavına iyi çalışabildin mi ve matematikten kaç aldın?" o sorduğunda heyecanla koltukların arasındaki boşluktan öne doğru eğilip ona baktım. "Matematikten yüz aldım."
"Woah, cidden mi? Sana söylemiştim." güldüğünde bende güldüm. "Peki bugünkü sınavdan ne bekliyorsun? Yeterince çalıştın mı?"
"Aslında emin değilim. Başım ağrıdığı için çok çalışamadım." kafasını salladı. "Ben sana inanıyorum. Bence yaparsın." kocaman gülümsedim ve geri çekilip arkama yaslandım.
...
⚡Kısa bir bölümle daha karşınızdayım efenim xndkckmdkc
⚡Umarım bölümü beğenmişsinizdir bebişlerim.
⚡Normalde yarın atılacak bu bölümü bize küsmüş okuyucumuz affetsin diye atıyorum.. Xmdncmödncmdmv
⚡Sizi çok seviyorum. I, purple you💜💜
By:Tokyo
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✔️°Make İt Right° » Rosékook✔️
FanfictionAy ışığı altında uyuyamadığım bir gece Ne kadar beklersem bekleyeyim, gelmeyeceksin Yanımda boşluk var Artık yalnız olmaya yabancılık duymuyorum... JJK×PCY