Roséanne Park Chaeyoung
"Dışarıda seni bekliyorlar hadi." Çantamı alıp ve annemi öpüp evden çıktım. Jungkook ve Taehyung beni arabada bekliyorlardı.
Arabanın kapısını açıp koltuğa oturdum. "Günaydın~" ikiside güldü. "Sanada günaydın. Bu enerjiyi neye borçluyuz?" Jungkook' un sorduğu soruyla yüzümü buruşturdum. "Bir şeye borçlu değiliz."
Arkama yaslanıp dışarıyı izlemeye başladım. Aklıma gelen şeyle bir anda heyecanlanmaya başladım. "Tanrım bugün edebiyat sınavı var!"
"Sen çalıştın mı? Ben yine çalışmadım." TaeHyung' a yaklaştım. "Çalıştım. Hem de kim çalıştırdı biliyor musun?" Tae başını sağa sola salladı. Parmağımla Jungkook' u gösterdim. "Oha! Cidden mi!?" Başımı salladım.
"O sınavdan yüksek not alacağım ve herkesi şaşırtacağım." Gülerek arkama yaslandım. "Yüksek not al bi zahmet. Ben çalıştırdım seni."
"Tamam sen çalıştırdın ya kesin yüksek alırım ben." Hepimiz güldük.
Okula gelmiştik. Ben ilk defa bu kadar heyecanlıydım. "Ben neden böyle oldum?" Ellerim bile titriyordu. Bir anda Jungkook ellerimi tuttu. "Sakin olursan sınavın daha güzel geçer Chae. Bu yüzden sakin ol." Başımla onu onayladım. Ellerini çektikten sonra okula yürümeye başladık.
Tam sınıfa gireceğim sırada Jungkook bana seslendi. "Chaeyoung!" Eliyle gel işareti yapınca bende yanına gittim. "Sınavın bitince yanıma gel."
"Tamam." Sınıfa girip sırama oturdum. Baekhyun daha gelmemişti.
Sınav ikinci ders olacaktı. Bende o ara biraz daha notlara göz gezdirmiştim.
«...»
"Herkes sıranın üzerindeki eşyaları kaldırsın. Sadece kalem ve silgi olsun!" Sınav saati gelmişti. Önüme gelen kağıtla derin bir nefes aldım. Jungkook ne demişti? Sakin ol. Sakin ol Rosie. Yapabilirsin!
Soruları tek tek yapmaya başlamıştım. Şu an gayet iyi gidiyordum. Tabii arada takıldıklarımda oluyordu.
Sınavın bitmesine az kalmıştı. Ve benim sadece ama sadece üç beş sorum boştu. Onlarında puanı fazla değildi zaten.
Sınav kağıdını verip sınıftan çıktım. Jungkook' u bulmam gerekiyordu. Odasına gittim. Kapıya vurup içeri girdim. "Jungkook?" Ben seslenince gelmişti.
"Nasıl geçti bakalım?" Kocaman gülümsedim. "O kadar güzel geçti ki! Çok az boşum var!" Jungkook ayağa kalktı ve önümde durdu.
"Ee kim çalıştırdı?" Dişlerini göstererek güldüğü zaman bende güldüm. "Teşekkür ederim Bay Jeon." Bay Jeon' u bastırarak söylediğimde yüzünü buruşturdu. "Bana yalnızken Bay Jeon deme." Sandalyesine gidip oturdu.
"Banane Bay Jeon diyeceğim." Dil çıkartıp odasından çıktım ve sınıfa gittim.
Sınıfa girince kaşlarımı çattım. Herkes Tae' nin sırasında toplanmıştı. Ancak sıkıntı şu ki Taehyung yoktu. Yanlarına gidip ne olduğuna baktım.
Gördüğüm şeyle şaşkınlığa uğrarken ne yapacağımı bilemedim. "Taehyung!" Kalabalığın arasından Tae' nin yanına gidip yanına oturdum. Baygındı. "Birisi hemen Bay Jeon' u çağırsın!" Sınıftan birisi gidip Bay Jeon' u çağırmıştı.
"Ne oldu burada?" Kimseden ses çıkmamıştı. Jungkook kimsenin cevap vermeyeceğini bilip Tae ile ilgilenmeye başladı.
Bende etrafa bakarken gözüm Baekhyun' u gördü. Kapının önünde kollarını bağlamış gülerek bizi seyrediyordu.
Umursamadan gitmişti sonra. Eğer Baekhyun Tae' ye bir şey yaptıysa benden çekeceği vardı.
...
⚡Benim bölümlerde de hep bir ekşın hskxjsjd
⚡ Umarım seversiniz canlarım. Sonra görüşürüz ❤️
⚡I Purple You 💜
By: Tina
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✔️°Make İt Right° » Rosékook✔️
FanfictionAy ışığı altında uyuyamadığım bir gece Ne kadar beklersem bekleyeyim, gelmeyeceksin Yanımda boşluk var Artık yalnız olmaya yabancılık duymuyorum... JJK×PCY