Roséanne Park Chaeyoung
"Hadi ama yemezsen daha çok hastalanacaksın." Ne inatçı çıktı ya. "Jungkook valla canım hiçbir şey istemiyor. Zorlama." Elinde yemekle beni kovalıyor bende ondan kalıyordum.
Cidden canım hiçbir şey yemek istemiyordu. Yesem bile direkt kusuyordum. "Bari bir iki ısırık al."
"Ya istemiyorum be!" Koşarak odama çıktığımda hemen kapıyı kitledim. Jungkook da kapıya vuruyordu. "Açmazsan kırarım."
"Hıhı." Yatağıma gidip oturdum. "Chaeyoung aç şu kapıyı!" Banane açmayacağım.
"Hadi ama ya." Sesi kesildiğinde yataktan kalkıp kapıya doğru gittim. Gitme ihtimali?
Yavaşça kapıyı açtığımda üzerime düşecek bir Jungkook beklemiyordum açıkcası. "Sonunda. Aç bakayım ağzını." Şu an garip bir pozisyondayken o bana yemek yedirmeye çalışıyordu. Ben tepkisizce ona bakarken o elinde yemekle benim ağzımı açmamı bekliyordu. "Kalk üstümden hayvan! Ölüyorum."
Durumu yeni fark etmiş olacak ki hemen üstümden kalktı. Bense hâlâ yerde yatmaya devam ediyordum.
Jungkook elini uzattığında destek alıp yerden kalktım. "Benim için bir tane yemez misin~" aegyo mu yapmıştı o? Ben şimdi seni nasıl kırayım ki?
Ağzımı açtığımda şaşkınca bana baktı. "İşe yarayacağını bilseydim başta yapardım!" Dedi ağzıma yemeği verirken. Gülümsedim. "Ne?" Parmağını ısırdığımda acıyla bağırmaya başladı.
"Köpek misin kızım?" Evet. Ne diyorum ben ya? "Kanıyor Chaeyoung."
"Cidden o kadar kötü mü ısırmışım?" Sinirle güldü. Sanırım yapmamam gerekiyordu. "Bekle." Rafımdan aldığım ilk yardım çantası ile Jungkook' u yatağa oturttum ve elini tuttum.
Çantadan çıkardığım yara bandı ile parmağının üstüne yapıştırdım. "O kadar kötü değil. Geçer." Dedim omzuna vurarak.
"Bu niye tavşan?" Parmağında ki yara bandını gösterdi. Omuz silktim. "Bilmem. Ama sana çok yakıştığı kesin." Dedim dil çıkartarak.
"Yakışmışmış." Söylendiğinde güldüm. "Neyse. Hadi bir şeyler yapalım."
"Ne yapalım?" Biraz düşündüm. "Tabu oynayabiliriz."
"Olur. Hadi oynayalım." Aşağı indiğimizde Jimin ile karşılaştım. Cidden buraya mı gelmişti. "Jimin? Hoşgeldin."
"Hoşbuldum Chaeyoung." Aklıma gelen fikirle sırıttım. "Hadi tabu oynuyoruz!"
"O nereden çıktı şimdi?" Tae' ye baktım. "Canım sıkılıyor. Oynayalım işte. Siz Jimin ile olun. Ben ve Jungkook olalım." Herkes beni onayladığında oynamaya başladık.
"Beni iyi dinle Jungkook. Eğer bilemezsen dayak yersin." Jungkook diğerlerine baktı. "Oyunda öyle bir kural mı vardı?"
"Benim kuralım bu. Sus ve dinle! Tae sende süreyi başlat." Tae süreyi başlattığında Jungkook' a kelimeyi anlatmaya başladım. Hemen bilmişti. Sırada ki kelimeye geçtiğimde onuda hemen bilmişti. "Son kelime hadi."
"Pas." Sinirle Jungkook' a baktım. İnadına yaptığı belliydi. "Süre bitti."
"Aptal." Diye mırıldandım.
«...»
"İşin içinde birde ceza mı vardı?"
"Hayır yoktu ama son anda aklımıza geldi." Jungkook' a bakarak sırıttım. Biz kazanmıştık ve şimdi de Jimin ve Tae' ye ceza vermeyi düşünüyorduk
"Bence ikiside saçlarını boyatsınlar. Hatta aynı renge." Beğenmiştim bu fikri. "O zaman saçlarınızı maviye boyatıyorsunuz!" Dedim Jungkook' un eline çakarken.
İkiside suratlarını astığında konuştum. "Yarın beraber gidip boyatırız. Şimdi ben yatmaya gidiyorum. Size iyi geceler." Odama çıkıp pijamalarımı giydim ve yatağıma girdim.
"Chaeyoung?" Jungkook' un sesini duyduğumda ona baktım. "Hm?"
"Napıyorsun?" Kaşlarımı çattım. "Ne demek ne yapıyorum Jungkook? Yatıyorum görmüyor musun?" Sessizce beklemeye başladı.
"Neyse. İyi geceler güzelim."
"Sana da." Ne olduğunu anlamadığım bir şekilde odadan çıktı. Bir şey diyecekti sanırım ama vazgeçmiş gibi duruyordu.
...
⚡Biraz garip bir bölüm oldu cidden. Nasıl yazdığımı ben bile anlayamadım sjksjs.
⚡Yia ben vote ve yorum istiyorum. Çok mu şey istiyorum? Lütfen düşüncelerinizi belirtin~
⚡I Purple You 💜
By:Tina
Eheheh
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✔️°Make İt Right° » Rosékook✔️
FanfictionAy ışığı altında uyuyamadığım bir gece Ne kadar beklersem bekleyeyim, gelmeyeceksin Yanımda boşluk var Artık yalnız olmaya yabancılık duymuyorum... JJK×PCY