0.6

641 52 4
                                    

Roséanne Park Chaeyoung

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Roséanne Park Chaeyoung

"Kızım kalkmıyor musun?" Bırakın beni uyumak istiyorum. "Kızım sanırım okula geç kaldın." Ne!? Yataktan kalktığım gibi telefondan saate baktım. On beş dakika gecikmiştim. Müthiş!

Yataktan kalkıp hemen tuvalete gittim ve elimi yüzümü yıkadım. Tuvaletten çıkıp direkt üniformamı giydim. "Kahvaltı yapmayacak mısın?"

"Geç kaldın anne. Yapamam." Annemin yanağına küçük bir öpücük kondurdum ve çantamı alıp evden çıktım.

Koşu yarışındaydım sanki! Zamana karşı yarışıyordum resmen!

«...»

Okula gelmiştim. Dersin bitmesine yirmi dakika vardı. Bakalım bu yirmi dakikada neler öğreneceğim?

Sınıfın kapısını tıklatıp içeri girdim. Sınıfa girince bütün gözler beni buldu. "Özür dilerim Bay Jeon." Ben.Özür.Diliyordum. "Sorun yok Rosie geçebilirsin." Hafifçe önünde eğilip sırama geçtim. Ben kızar diye düşünmüştüm ama o direkt geç demişti.

"Rosie teneffüste birisinden notları al."  Başımla onayladım. "Peki Bay Jeon." Sırama geçip defterimi çıkarttım ve tahtada yazanları not almaya başladım. En azından bunu yapabilirdim.

Teneffüs zili çaldığında sınıfta bana notları verebilecek kişilere baktım ama hiç kimse bana not vermezdi. Tae desen uçmuş zaten.

En iyisi Bay Jeon' un yanına gitmek.

Sınıftan çıkıp Bay Jeon' u aramaya başladım. Acaba nereden bulacaktım derken kapının üstünde kocaman 'Jeon Jungkook' yazısı gördüm.

Kapının önüne gelip kapıyı tıklattım. Ses gelmeyince içeri girdim. "Bay Jeon?"

İçeri girip biraz etrafa bakındım. "Rosie burada ne işin var?" Arkamı döndüğümde Bay Jeon elindeki kahve ile bana bakıyordu. "Bir şey isteyecektim Bay Jeon." Koltuğuna oturup kahvesinden bir yudum aldı. Ay canım çekti be adam!

"Ne istiyorsun?"

"Acaba bana notları verebilir misiniz? Sınıfta bana notları verebilecek kişi yok." Kafasını sağa sola salladı. Neden ya?

"Üzgünüm. Öğrencilerime notlarımı vermiyorum." Ciddi misin ya? "Peki Bay Jeon." Odasından çıkıp sınıfa geri döndüm. İyi olan tek dersimde kötü olacaktı artık.

«...»

Eve gelmiştim. Yemeğimi yiyip odama çıkmıştım. İngilizce çalışmam gerekiyordu. Ama nasıl çalışacağımı bilmiyordum. O notlar olmadan çalışamazdım ben! "Of ne yapacağım ben!"

Başımı arkaya attım. Cidden nasıl çalışacağımı bilmiyordum.

Bende başka ders çalışırdım o zaman.

Dedim ve çalışmadım. Evet. Yatağıma oturmuş annemin gelmesini bekliyordum. Kapı çaldığında hemen oturduğum yerden kalkıp kapıya baktım.

Ama annem gelmemişti ve burada kimsede yoktu. Sadece kutu vardı? Kutuyu içeri aldım ve kapıyı kapattım. Kapağını açtığımda ilk notla karşılaştım.

'Notlarımı kolay kolay kimseye vermem kıymetimi bil ona göre güzelce derslerine çalış Rosie.'

JK

Cidden mi? Tamam sanırım bunu beklemiyordum. Neden önce vermeyip sonra verdi ki? Anlamasamda kutuyla birlikte odama gittim. Telefonumu alıp Jungkook' a teşekkür ettiğime dair küçük bir mesaj yazdım. Ahh Tanrım bu adam her seferinde bana teşekkür ettiriyordu ve bu biraz sinirlerimi bozmaya başlamıştı.

...

Merhaba canlarım. Nasılsınız bakalım?

Umarım bölümü beğenmişsinizdir. Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum.

Bu arada biz her gün bölüm atma kararı aldık ajdksj. Sizler için her gün bölüm atacağız. Zaten günde 2 3 bölüm yazıyoruz. Bizde dedik her gün atalım.

Sonraki bölümlerde görüşürüz ❤️

By: Tina

✔️°Make İt Right° » Rosékook✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin