4.1

384 33 48
                                    

Roséanne Park Chaeyoung

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Roséanne Park Chaeyoung

Şu an Jungkook' un dersindeydik. O anlatırken bende güzelce onu dinliyor ve not alıyordum. Arada bi onun yakışıklılığına dalıyor notları kaçırıyordum ama sorun olmuyordu. Cidden bu adam bana hiç iyi gelmiyordu.

Yan sıramda oturan Nancy bana bir kağıt attığında yandan ona bir bakış attım. "Oku." Dedi sessizce. Ne kadar okumak istemesemde merak edip kağıdı açıp okumaya başlamıştım.

'Rosie. Seni ne kadar çok sevdiğimi bilirsin. Sana yardım etmek istiyorum. Eğer izin verirsen senin için çok güzel bir teklifim var :)' kafamı kaldırıp Nancy' e baktım.

Kalemimi alıp yazdığı yerin altına 'Ne teklifi?' yazdım ve kağıdı geri Nancy' ye verdim.

Okuduğu zaman güldü ve bir şeyler yazmaya başladı. Kağıt tekrar önüme geldiğinde açtım.

'Senin için çok güzel bi baba bulabilirim.' okuduğum şey ile gözlerim dolarken beynimin içinde aynı sesler gelip gitmeye başladı. Nancy' ye baktım. Gülüyordu.

Sinirle sıramdan kalktığım zaman Nancy' nin yanına gittim ve saçını tuttum. Dersi umursamamış ve yapmıştım bunu. "Chaeyoung neler oluyor?" Jungkook yanıma geldiğinde beni Nancy' den ayırmaya çalıştı.

"Ne oluyor burada!?" Jungkook bağırdığında irkilmiştim. Nancy' den ayrılıp ona baktım. Ağladığımı görmüştü. "Chae-" onu dinlemeden koşarak sınıftan çıkmıştım.

Hem koridorda yürüyor hem de ağlıyordum.

Yangın merdivenlerine geldiğimde bir merdivene çıkıp oturdum. Buraya fazla kişi gelmiyordu. Bende bu yüzden buraya gelip rahatlıkla ağlıyordum.

Cebimden çıkarttığım peçete ile gözyaşlarımı sildim. "Rosé?" Jungkook' un sesini duyduğum da ona baktım. Yanıma gelip oturdu. Ben sadece onu izliyordum. "İyi misin?" Bu soru ne kadar saçma gelsede o sorunca saçma gelmemişti.

Başımı sağa sola salladım. İyi falan değildim. Jungkook bana biraz daha yaklaşıp kollarını etrafıma sardı. Bu iyi hissettirmişti. "Hiç kimseyi dinleme." Diye konuşmaya başladı. "Kimlerin ne dediğini umursama." Çenemi tutup kaldırdı ve gözlerimizi birleştirdi.

"Onların seviyesine düşme ve güçlü ol Rosie. Sen güçlü bir kızsın." Gülümseyerek benden ayrıldı ve saçlarımı karıştırdı. "Hadi gel sınıfa gidelim artık. Evde konuşuruz." Ayağa kalktı. Benimde kalkmam için elini uzattı. Elini tutup ayağa kalktım.

Sessiz bir şekilde önünden geçip sınıfa doğru yürümeye başladım.

Sınıfa girdiğimizde bütün gözler beni buldu. Gidip Tae' nin yanına oturdum ve başımı sıraya gömdüm.

«...»

"Herkes nerede?" Jungkook önden ilerleyip mutfağa baktı. "Bilmiyorum."

"Taehyung da işi olduğunu söyleyip bizimle gelmedi." Jungkook başını salladı. "Hiç olmazsa ev sessiz." Gülümsedim.

"Ben odama çıkıyorum." Jungkook onaylar mırıltılar çıkardığında çok geçmeden odama gitmiştim.

Üstümü değiştirip aşağıya indim. Jungkook kaşlarını çatmış dolaplara bakıyordu. Arkasını döndüğünde beni gördü ve geriye bir adım attı. "Sizin evde neden sadece gevrek var?" Omuz silktim ve yanına gittim. "Bilmem. Ailece gevreği çok severiz." Aile kelimesini kullanınca gözlerim doldu.

"Yani... Babamda severdi." Ağlamak istemediğim için odama çıktım. Bu sefer ağlamayacaktım. Ben güçlü bir kızdım.

Çok yorulduğum için yatmayı düşündüm. Biraz kestirebilirdim.

Yatağa girip gözlerimi kapattım.

«...»

Uyuyamıyordum. Yatakda bir sağa bir sola dönüp duruyordum. Sinirle yatakta doğruldum. Neden salak insanlar yüzünden ben uykumdan oluyordum acaba? 

Uyuyamayacağımı anlayıp yataktan kalktım ve odada yürümeye başladım. Bir yandan yürüyor bir yandanda düşünüyordum.

Hayır yani neden ben? Suçum ne be- "Chaeyoung?" Jungkook' un sesini duyduğumda kapıya döndüm.

"Neden kendi kendine konuşuyorsun? Bir sorun mu var?" Yanıma geldi. Ben o düşüncelerimi dıştan mı söylemiştim? "Bir sürü sorun var Jungkook." Bıkkınlıkla nefes verdim ve yatağa oturdum. Jungkook da yanıma oturmuştu.

"Cidden bıktım biliyor musun?" Dedim başımı yana çevirerek Jungkook' a baktım. "Herkes çok üstüme geliyor ve ben daraldım artık." Parmaklarımla oynamaya başladım.

"Geçecek." Dedi. Ona baktım. "Sarılmak ister misin?" Başımla onu onayladım. Sarılmak iyi geliyordu.

Kollarını belime dolayıp beni kendine çekti. Bende kafamı göğsüne yasladım. "Yoruldum." Diye söylendim. "Babam gittikten sonra çok yoruldum Jungkook." Seslice nefes alıp verdi.

"Bundan sonra yorulmana izin vermeyeceğim güzelim." Yüzüne baktım. Eğilip yanağımı öptüğünde kalbim hızlanmaya başlamıştı.

"Seni seviyorum Chaeyoung."

...

Tina yazdı ben atıyorum minnoşlar.

⚡Umarım bölümü beğenmişsinizdirrrrr..

⚡Sizi seviyorum. I, purple youuuuu 💜💜💜

By:Tina

✔️°Make İt Right° » Rosékook✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin