4.5 [FİNAL]

658 25 47
                                    

Roséanne Park Chaeyoung

Odamda oturmuş kitap okuyordum. Kapı çaldığında gözlüğü çıkarttım kenara koydum ve kitabı kapattım. "Jungkook? Bir sorun mu var?" Başını iki yana salladı. "Sorun yok." Yanıma gelip oturdu.

"Yarın için heyecanlı olmalısın." Yüzümü buruşturdum. "Aslında düşündüğün gibi heyecanlı değilim biliyor musun?" Dedim gülerek. Kaşlarını çattı.

"Neden?" Omuz silktim. "O okulu özleyeceğimi sanmıyorum. Neredeyse bütün kötü anılarım orada geçti." Yavaşça başını salladı.

"Sende haklısın. Neyse yarın erken kalkacağız. Uyu artık." Başımla onayladım. Yatağıma gidip yattım ve üstümü örttüm. Jungkook yanıma gelip dudağıma küçük bir öpücük kondurdu.

"İyi geceler."

"Sana da."

«...»

Sabah çalan alarmım ile hızla yataktan kalktım. Geç kalkmak istemiyordum. Bu yüzden ilk defa bu kadar hızlı kalkmıştım.

Elimi yüzümü yıkayıp aşağıya indim. Annem çoktan kahvaltı hazırlamıştı bile. "Hadi hemen yiyip çıkın."

Masaya oturup yemeğimi yemeye başladım. "Bitirdim. Üstümü değiştirmem lazım."

Masada duran peçete ile ağzımı silip masadan kalktım.

Odama çıkıp aldığım elbiseyi giydim. Hafif bir makyaj yaptığım da daha güzel olmuştum. Saçlarımı da açık bıraksam çok güzel olurdu.

Hazırlığımı bitirdiğimde aşağıya indim. Jungkook ve Taehyung beni bekliyordu. "Woah! Bu bizim Chaeyoung mu?" Tae yanıma gelip beni süzmeye başladı.

"Bizim Chaeyoung Tae." Dedi Jungkook yanıma gelip elini belime atarak. "Hadi artık çıkalım."

Evden çıkıp arabaya bindik. "Sanırım bende biraz heyecan varmış." Dedim Jungkook' a bakarak. Güldü. "O heyecan herkeste olur Chae. Sende olmaması bana garip gelmişti." Ben biraz değişiktim kabul.

Okula geldiğimizde arabadan inip kafamda ki kepi düzelttim ve derin bir nefes aldım. "Bir an önce bitmesini istiyorum." Diye söylendi Taehyung. "Bende." Diye destekledim onu.

"O zaman biraz hızlı olun. Birazdan başlayacak." Dedi Jungkook bizi arkadan ittirirken. "Tamam tamam. İttirme."

Okula girdiğimizde Jungkook ile ayrılmıştık. O öğretmenlerin yanına gitmişti.

«...»

"Hadi hızlı olun! Fotoğraf çekineceğiz." Taehyung beni kolumdan tutup dışarı çıkarmıştı. "Sakin ol Tae." Beni dinlemiyor hala çekiştiriyordu.

"Hadi Taehyung. Hadi Rosé." Yerimizi aldığımızda poz vermiş ve fotoğrafımızı çekmişlerdi. "Hepiniz çok çalıştınız çocuklar. Umarım iyi yerler kazanırız. Görüşmek dileğiyle." Bitmişti işte. Lise hayatımızda bitmişti...

Derin bir nefes aldım. Artık eve gidip yatmak istiyordum. "Rosé!" Tanıdık sesin bağırmasıyla arkamı döndüm. Arkamı dönmem ile birinin bana sarılması bir oldu. Bu tabii ki de Jungkook' tu

✔️°Make İt Right° » Rosékook✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin