Kapitulli 21

161 15 2
                                    

-Ma, mos e ke pare gje celularin tim? Kam ca kohe qe e kerkoj.-i tha Taulanti Drites i cili pasi kishte bere dush dhe pushuar pak, ishte ngritur me humor te mire. Te fliste njehere e pergjithmone me Adean, ti sqaronin gjerat mes tyre.

-Mmmm..jo bir, nuk e kam pare. Mos e ke lene ne dhome?-belbezoi ajo nga frika se do zbulohej.

-E kerkova por nuk e gjeta.-i tha ai dhe ndaloi kur degjoi zilen e celularit te tij. Ishte Bujari qe po e telefonte vazhdimisht.

-C'kerkon telefoni im ketu?-pyeti i habitur dhe iu pergjigj telefonates. Por aq iu desh per tu ulur ne divanin me te afert, sepse kembet spo e mbanin. Pas fjalise se BUJARIT se Adea eshte aksidentuar, filloi te zverdhej i teri.

-Ne..ne rregull tani po nisem.-I tha ai dhe beri te vraponte por kembet spo e mbanin.

-Kujdes bir, mos vrapo. Je zverdhur i teri. Kush eshte ne spital? Cfare ka ndodhur?-pyeti Drita e habitur.

-A..ADEA eshte ne spital, eshte...eshte aksidentuar shume rende. Mos me vono me shume-dhe u largua nxitimthi qe aty. ne rrugen kryesore pa shume polic dhe u habit shume nga grumbullimi i njerezve.

-Cfare ka ndodhur?-pyeti nje djalosh aty afer i cili me tere kureshtje po e shihte punen qe po e benin policet.

-Eshte aksidentuar nje vajze, ndaj jemi mledhur te gjithe ketu per..-dhe fjalet ia nderpreu. Nuk i interesonin detajet, hypi ne makinen e tij dhe vrapoi per ne spital.

************************

Zoteri Endriti ishte ne zyren e tij duke punuar sebashku me Kushtrimin. Po bisedonin per kontraten e fundit qe shpresonin se do ishte shume fitimprurese kur papritmas bie telefoni i tij.

-Prit se e hap une baba, vazhdo ti lexoje kontraten-I tha Kushtrimi dhe u pergjigj ne telefon. E ndjente se dicka e keqe kishte ndodhur.

-Zoteri Endrit-foli personi nga ana tjeter e telefonit.

-Po..urdheroni-mezi arriti ti thoshte fjalet. Numer I panjohur...mijera mendime I erdhen ne mendje ne ato momente.

-Po ju lajmerojme nga spitali. Zonjusha Adea ka pesuar aksident, tani ndodhet ne spital.

-Siiiiiiii? Kur? Si eshte ajo?-dhe syte i drejtoi nga i ati. Pasi infermeria I tregoi cdo gje, mbylli telefonin dhe u ul ne kolltukun e zyres.

-Cfare ka ndodhur? Kush eshte ne spital Kushtrim? Fol mos me cmend-I bertiti I ati kur e pa se ai spo fliste. Po rrinte I ngrire si nje statuje.

-A..Adea bab, ka pesuar aksident. Tani...tani ndodhet ne spital.-tha ai dhe nje lot I doli nga syte. Pas pak minutash reflektoi, nuk duhej qe edhe I ati te semurej. Gjendja e tij shendetsore nuk ishte dhe aq e mire.

-Por..asgje serioze tha mjekja, madje mund te nisemi qe tani.-dhe i ndihmoi te atit te ngrihej. Rruges telefonoi dhe te emen per ti treguar per aksidentin,por edhe asaj nuk ia beri tragjike. I tha se ishte nje aksident I lehte. Nuk donte qe prinderit te brengoseshin me shume. Mjaft kishin vuajtur, smund ti lendonte me shume.

*********************************

-Bujar...ku eshte ajo? Si eshte?-pyeti Taulanti sapo arriti ne spital. Asnjeri spo nxirrte fjale nga goja, Jona ishte bere si mos me keq. E shikonte Taulantin me urrejtje.

-Eshte ne sallen e operacionit, akoma nuk dijme asgje.-I tha ai dhe u ul afer Jones.

-Po ju nga e kuptuat se ka bere aksident? Kush ju telefonoi?-pyeti Bujarin por helmin e hodhi Jona. Mjaft e kishte duruar kete djal capken.

-Kjo ka rendsi per ty? Se kush na ka treguar neve? Se kush na informoi? ASKUSH-theksoi fjalen e fundit shkronje per shkronje.

-Adean e gjetem ne rruge,e mbuluar me gjak. E gjetem para shtepise tende. Para shtepise tende-dhe kesaj here toni I zerit te saj ishte me I larte.

-Si si? Por si? Une...-dhe kaq mjaftoi qe te merrte nje shuplake te forte nga Jona.

-Jona mjaft, qetesohu. Nuk eshte momenti tani. Duhet ta ruajme qetesine-I tha Bujari I cili u perpoq ta qetesonte situaten por ishte e kote.

-Per gjithcka fajtor je ti. Vetem ti dhe askush tjeter. Ti je fajtori per aksidentin e Adeas. Ti dhe vetem ti. Nese I ndodh gje, gjithe jeten do e kesh ne ndergjegje jeten e saj.-I tha ajo dhe u ul afer Bujarit.

-Pse une? Une skam bere asgje..madje te betohem se..

-Mjaft, mjaft genjeve. Mjaft-I bertiti ajo dhe nga canta nxorri celularin e saj. Kur kishin arritur ne shtepine e Taulantit per ti treguar biseden e Ajanit, e kishin gjetur Adean te shtrire. Siq duket aksidenti sapo kishte ndodhur sepse akoma ndihma e shpejte nuk kishte ardhur. Kishte mare telefonin e saj dhe aty lexoi mesazhin e tij per te cilin e fajesoi per gjithcka.

-Ja, urdhero mere. Lexoje dhe pastaj me thuaj ne je fajtor apo jo.-I tha ajo dhe ia zgjati telefonin e Adeas. Pasi lexoi ato fjale te tmerrshme u habit.

-Por une..cesht ky budallallek? Une se kam derguar kete sms-u pergjigj I habitur.

-Nese ti jo, atehere kush? Eshte numri yt. Aman mjaft. Pranoje fajin njehere e pergjithmone. Ti je fajtori kryesor per gjendjen e Adeas.-bertiti ajo dhe koken ktheu anash per tu ndeshur me syte e Kushtrimit dhe prinderve te tij.

JetimjaWhere stories live. Discover now