Kapitulli I fundit

397 13 2
                                    

Kaluan shume kohe dhe Adea ishte paksa mbrapa me shkollen, me mesimet. Por me ndihmen e miqve te klases, ajo dhe Taulanti ia arriten te merrnin nota maksimale. Ishin nxenes te shkelqyer, dhe njehere ajo I beri krenare prinderit e saj.

Kishte ardhur dhe dita e matures, Adea shkelqente me fustanin e saj te kuq, te gjate dhe me dekolte paksa te hapur. Sebashku me Taulantin ishin shpallur si cifti me I bukur I mbremjes. Edhe njehere tjeter kishte arritur ta acarronte Mimozen deri ne piken e fundit. E asaj te shkretes nuk I kishte mbetur gje tjeter vecse te kalonte mbremjen e matures e vetme, pasiqe edhe shoqja e ngushte nuk e perfillte shume.

******************

Edhe lidhja mes Ermalit po ecte per mrekulli. Ai e donte marrezisht dhe e mbeshteste ne cdo vendim. Meqe ishte dhe I moshuar se ajo, shpeshhere e keshillonte dhe ajo ishte falenderuese per gjithcka.

-Jam femra me e lumtur ne bote qe te kam ty. Ndihem krenare me ty shpirt.-I tha ajo teksa shetisnin buze liqenit.

-Mistrece ti. Po me shkollen cdo besh? Si do ja bejme me lidhjen tone?-e pyeti ai I brengosur.

-Ate nuk e di as une. Me ka ngelur dhe nje vit shkolle pastaj mund te vendosi per fakultet.-u shpreh ajo e sinqerte.

-I urrej lidhjet ne largesi Ema. Kam frike..se ndjenjat do zbehen.

-As une nuk e dua largesine, smund te rri larg teje. Por, do durojme nje vit. Pastaj per festa do vish ndonjehere ti e ndonjehere une.-dhe u perqafuan me mall. Dita per tu kthyer ne Angli ishte afruar, e te dyte merziteshin shume.

-Me premton qe sdo me harrosh.-e pyeti ajo e trishtuar.

-Asnje sekond shpirt, asnje minut.-dhe e puthi lehte. Pas dy muajve ajo e kishte ditelindjen, dhe ai do vinte serish per tia bere surprize.

****************

-He shpirt, si kalove ne provim?-e pyeti Kushtrimi Sidorelen kur doli nga shkolla. Fytyra e saj tregonte merzi dhe ai u brengos per te.

-Mos u merakos shpirt, ti bere te pamunduren. Heres tjeter do mesosh pak me shume dhe ja...

-Ti je fajtori. Ti I ke fajet-dhe I gjuajti lehte ne krah duke qeshur.

-Pse moj? Cte bera une? Apo une jam fajtori qe koka yte eshte bosh dhe smund te mesosh? –dhe qeshi nga fytyra e saj e ngrysur.

-Plas ne vend se arrita te mar noten me te mire. Thjesht u talla me ty. Por nuk e mohoj faktin se dashuria paksa te dekoncentron. Mezi arrita mbrem te mesoj.-dhe e perqafoi e lumtur.

-Imagjino nga nje puthje, ke mare note shume te mire. Mos te flasim per me shume-dhe ia shkeli syrin.

-Pervers I dreqit, aty mbaje mendjen ti.-dhe vazhduan rrugen te lumtur.

*********************

-Mirdita zonja Jehona. Keni pak te bisedojme?-I tha Drita e cila kishte shkuar ne shtepine e saj per te biseduar.

-Po patjeter. Urdheroni hyni brenda.-dhe te dyja hyne ne sallon. Pasi u rehatuan ne vendet e tyre, Jehona vazhdimisht e shikonte e habitur. Nuk e priste viziten e saj.

-E di se deshironi ta dini arsyen e ardhjes sime. Ne fakt e di se ju befasoi prezenca ime ketu. Por une...erdha tju falenderoj zonje. Erdha tju falenderoj per gjithcka.-dhe aty Jehona e kuptoi qellimin e vizites.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 16, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

JetimjaWhere stories live. Discover now