Süt
Hiç de frikik vermiyorsun aslanım.
Sabahtan beri izliyorum şekilden şekile girdiğin basketlerini,
Tek görebildiğim top oluyor.
Bende bir sıkıntı var galiba.
Cedi
Frikiği ne amaçlı kullandığına bağlı olarak değişebilir bu söylediklerin.
Tabii umarım düşündüğüm amaçla değildir, bir sapığım olduğunu düşünmek istemiyorum.
Süt
Bir sapığın mı?
Ulan yanımdaki kızlar iki saattir bilmem nerenin boyunu tartışıyorlar.
Ben frikik deyince mi sapığın oldu?
Cedi
Sen ciddi olamazsın.
Kafayı mı yedi bu insanlar?
Süt
Yani sende de suç var şimdi şekerim.
Dalyan gibisin maşallah.
Cedi
ajskhakshahsh
Sende manyak gibisin maşallah.
Süt
Ses kes koçum.
Burası benim çöplüğüm.
SEN BANA RANDIM MU ATTIN?!
Cedi
Sakin ol Süt. Sadece saçma sapan harflerin yan yana gelmesi.
Süt
Özgüvene bak be.
Hadi maçın başlayacak.
Kolay gelsin canımın içi.
Cedi, telefonundan başını kaldırıp birkaç saniye boyunca doğrudan ileri bakarken derin bir nefes üfledim ve sanki benim eserimmiş gibi gururla baktım ona. Tam anlamıyla benim adamımdı o.
"Heyt be, şu endama bak."
Şeyda ruhsuzca gözlerini devirirken onu umursamadan kâküllerimi ellerime geriye ittirip düzelttim. Cedi için bu maçın ne kadar önem teşkil ettiğini biliyordum, aylardır bu maça hazırlanıyordu ve gerçekten kazanmak için elinden gelenin en iyisini yapacağına emindim.
E bende onun kalbinin anahtar sahibi olarak burada bulunmaktaydım.
"Muhabbetine de doyum olmuyor Lila."
"Maç başlayacak çok konuşma." Şeyda, sıkıntıyla kollarını göğsünde bağlayıp küsmüş bir halde sahaya dönerken hiçbir şey demeden asıl mevzuuya geri döndüm.
Bu gerizekalı da ağlar ağlar susardı herhalde.
"Hazal'la Papatya nerede kaldı?"
Yine harika mantığımı konuşturup kızların nerede olduğunu düşünmeye başlamışken elindeki poşetlerle yanımıza zıplayan Papatya ile boşa kullanmış olduğum birkaç hücreme üzülmek durumunda kaldım. "Maç başlıyor, hızlı olun."
🥛
oynat bakalım lilacık
bu arada buralar iyice lila in your area oldu, haberiniz olsun ahajahajs
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÜT MISIR ➵ texting
Teen FictionSüt: Sanırım aramızdaki boy farkından dolayı beni göremiyorsun Mısır, Süt: Yoksa kör olduğunu düşünmeye başlayacağım. süt mısır, Cedi Osman 230620 | 171120 TAMAMLANDI. 020720 | #texting'te 1. 180820 | #cediosman'da 1. 310820 | #hayran'da 1. 020920...