Ellerimi kucağıma yerleştirip Cedi'nin çözmeye çalıştığı soruya odaklanmak için çaba sarf ettim. Ne yaparsam yapayım Kardelen'in sözlerini aklımdan çıkaramıyordum. Geleli yarım saat kadar olmasına rağmen hâlâ aynı konuda takılı kalmıştım. Hey Yarabbim, nelerle uğraşıyoruz?
"Buradan 7 geliyorsa..."
"Cedi," Sözlerini gergince kesip ismini dudaklarımdan dökerken bakışlarını önündeki kitaptan kaldırıp ciddiyetle bana çevirdi. Nasıl diyeceğimi bilmiyordum ama yine de bir şekilde o sözler döküldü dudaklarımdan.
"Kardelen teklifini kabul ediyormuş." Bir süre kısa bir sessizlik geçti aramızda. Anlaşılan ikimizin de anlaması gereken şeyler vardı. Derin bir nefes alıp verdikten sonra dudaklarını birbirine bastırdı Cedi. Aldığı nefesi önüne düşen birkaç saç teline doğru üflediğinde, onu izleyen gözlerimi kaçırmıştım.
Şu hareketlerine deli oluyordum cidden.
"Öyle mi, sana ne söyledi?"
"Sadece bunu sana söylememi söyledi." Söylediklerim ile oldukça yapılı vücudunu geriye doğru yaslamış, gözlerini bana çevirmişti. Kolunu hemen ardındaki sıraya uzattığında ise hareketlerini izlemeyi kesip önüme döndüm.
Utandım demiyor da...
"Arkadaş olmaya çalışıyorum," Birkaç saniye boyunca kelimelerimi anlamlandıramasam da, daha sonra bana açıklama yaptığını farkedince içimi dolduran garip his ile dudaklarımı birbirine bastırmıştım. Anlaşılan şu gergin geçen dakikalarımın bir saniyesine bile değmezdi Kardelen.
"Hmm." Kendi kendime mırıldandığımda gözlerimi yeniden gözlerine çıkarttım. Bana gülümseyerek baktığını gördüğümde ise tuhaf bir elektriklenme hissi kapladı içimi.
"Aslında senden almam gereken bir ders daha var," Sessizce kaşlarımı kaldırdığında sözel bir şeyler isteyeceğini düşünüp korkmuştum çünkü ben tam anlamıyla sayısalcıydım.
Ancak hiçte beklediğim bir şeyden bahsetmemişti o an. Çok çok daha farklıydı isteği.
"Tanımadığım bir kız bana yazıyor," Sözleri ile derin bir nefes alıp kocaman olmuş gözlerimi kırpıştırdım. İdrak etmede sıkıntı mı yaşıyordum? Az önce bana benden mi bahsetmişti? Yoksa başka bir kız daha mı yazıyordu?
Ona bir an, bana bilmediğim bir şey söyle, demek istesem de sessiz kalıp devamında diyeceği şeyleri bekledim merakla.
"Aslında çok sık konuşmuyoruz, bunun nedeninin onun ne kadar klavye delikanlılığı yapsa da çok utangaç biri olmasına bağlıyorum."
"Bu kadar tanıyor musun onu?" Ellerim korkuyla yumruk olmuş dudaklarımı örterken Cedi devam etmeden önce yutkundum. Benim aksime Cedi o kadar rahattı ki...
"Hayır, tahmin yürütüyorum," Nefesimi sessizce verirken yüzümde dolanan gözlerine bakmaya çalıştım. Suratında tam anlamıyla yaptığı şeyden hoşlanan gülümsemelerinden vardı.
Kibar olmak için kullandıklarından değil.
"Peki benden ne istiyorsun?" Yan yana oturduğumuz sırada biraz daha yayıldığında dizime değen dizi ile yutkundum.
HEART ATTACK.
"Sadece birkaç tahminim var bu konu hakkında ve bana yardım etmeni istiyorum."
"Neden benden istiyorsun Cedi? Oğuz ya da Yağız'da bu konuda sana yardım edebilir, aynı şekilde Deniz'de."
"Senden istiyorum çünkü," Yaslandığı yerden ayrılıp bana daha yakın bir şekilde eğildiğinde içimden tek geçirdiğim çok iyi bir doktor olabilecek olmasıydı. Fena hastasıydım da çünkü.
Iyy. Dızzo Lili.
"Bana yardım edebilecek kadar iyi gözlem yapabiliyorsun anladığım kadarıyla."
Evet, mesela Kardelen'i ilk gördüğüm an yılan olduğunu anlamıştım. Çok haklısınız bayım. Tabii, belki tısladığı için de anlamış olabilirdim ama geç, konu bağımsız.
Gerçekten beni benimle mi aramak istiyordu bu koca oğlan?
"Senin çoklu ilişkilerinin arasında kalıyorum sürekli." Bu teklifi kabul etmezsem ne olurdu? En fazla Oğuz'la birlikte ararlardı bu gizli kimliği ve bum!
Yakalandın Lili.
Bir süre boyunca söylediklerini düşündüğümde, gittikçe mantıklı gelmeye başlamıştı bu fikir. Okları başkalarının üzerine yönelterek yakalanma riskimi en aza indirmiş olurdum hem.
Sessizce yutkunurken kısa bir süre gözlerine baktım. Sonra ise neden yaptığımı bile düşünmeden, "Tamam," dedim sessizce.
"Yardım edeceğim."
----
Cedi
Selam, Süt.
İnananamayacaksın ama sana harika bir sürprizim var.
Seni bulacağım!
Süt
Efendim?
Beni mi bulacaksın?
Cedi
Evet, Bayan Özgüven.
Seni buluyorum, hemde en kısa zamanda.
Süt
Hahaha!
Bunun mümkün olmadığını anlaman için ne yapmalıyım koca adam?
Beni bulamazsın.
Cedi
O zaman üzgünüm ama seni hayal kırıklığına uğratacağım güzelim.
Çünkü bende en az senin kadar kendimden eminim.
🍼
Ağla Lili Ağla... Kardelen'in m*mesi sarkıyoAHAKDHAJSJ
Son zamanlarda fena yıkığım, Cedi, Kardelen'in part ikisi çıkmış gibi hissediyorum.
Her neyse çiçeklerim. Bundan sonra Salı ve Perşembe bölüm günleri, bu salı atmayacağım ama bir süre bu düzende gideceğiz.
Bir sonraki bölüme kadar rahmetli Ender Argun'un da dediği gibi: "Ba bay Canım, Ba bay."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÜT MISIR ➵ texting
Teen FictionSüt: Sanırım aramızdaki boy farkından dolayı beni göremiyorsun Mısır, Süt: Yoksa kör olduğunu düşünmeye başlayacağım. süt mısır, Cedi Osman 230620 | 171120 TAMAMLANDI. 020720 | #texting'te 1. 180820 | #cediosman'da 1. 310820 | #hayran'da 1. 020920...