nine

12.9K 612 47
                                    

Süt

Oğuz,

Bir bakar mısın?

Yelloz

Ne var be?

Sen kimsin?

Süt

Ben Süt, aklı selim arkadaşım.

Arayıpta bulamadığın o çok gizli anonim.

Yelloz

Ben üşendiğimden aradım mı ki seni acaba? Hemen bir yerlerin Uludağ'a ermesin.

Ayrıca ne istiyorsun sen benden?

Süt

Bana yardım etmeni istiyorum. :'(

Biliyor musun seni Tanıdığım En Zeki İnsan diye kaydettim hattıma.

Ee, delikanlı olacaksak dürüstlük önemli tabii.

Yelloz

Yalakalık yapma bana.

Yalakalık severim, hemen ikna olurum diye diyorum.

Süt

Oğuz.

Bana yardım eder misin yakışıklılıkta master degree yapmış bir tanecik arkadaşım?

Yelloz

Bilemiyorum, herkesten değerli kıçımı kaldırabileceğim kadar önemli bir şey değilse yapmam.

Süt

Oğuzcuğum, canımın içi içi. Lütfen yardım et.

Çok çok önemli bir şey bu benim için.

Hadi zeka abidem benim.

Yelloz

Kafamı karıştırma şeytan.

Düşünmem lazım.

Düşündüm, bir şartla kabul ederim.

Süt

Neymiş o şart?

Yelloz

Kim olduğunu göreceğim.

Gözlerim şaşkınlıkla büyüyüp birer kedinin gözlerine döndüğü sırada, hayretler içerisinde telefonuma bakıyor ve vereceğim cevap hakkında hiçbir şey düşünemiyordum. Oğuz'du bu, salaktı falan ama gerçekten böyle bir şey isteyeceğini tahmin etmemiştim.

Başımı yatağımın hemen karşısındaki Zayn posterlerime çevirip bir süre kendime düşünmek için zaman ayırmaya karar vermiştim. Şu an ne demem gerektiğini kesinlikle bilmiyordum.

Oğuz, saf bir çocuktu ancak ağzından asla sır çıkmazdı. Yani hiç oturup da muhabbet etmişliğimiz yoktu ama nerede birilerini görse bir kedi gibi insanlara kendini öyle ya da böyle sevdirmeyi başarırdı ve insanlar da ona güvenirdi. Galiba Oğuz'a güvenebilirdim. Bana yardım etmesine ihtiyacım vardı çünkü.

Ve başka bir ikna yolu da bulamayacağımdan emindim.

Süt

Tamam.

Kim olduğumu göreceksin.

Yelloz

VALLAHA MI?

Hani bulamazdım seni kız yılan? Ne oldu şindik?

Süt

Oğuz,

Vazgeçerim bak.

Yelloz

Tamam be. Üf.

O zaman yarın, okulun arka bahçesinde. Öğle arasının bitimine on beş dakika gel.

Hahayt!

Süt

Manyak herif.

🥛

benden hızlısı yok canısı ahakshaks

gizli okuyucular sizi görmüyorum sanmayın, yani görmüyorum ama siz yine de sanmayın, olur muu

SÜT MISIR ➵ textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin