fourty one

6K 291 77
                                    

Derin bir nefes aldım heyecanla, yanımda duran Cedi'nin elindeki eşyaları bir kere daha kontrol ettim ve sınav görevlilerinin öğrencileri tek tek içeri alışını izledim. Bu heyecanımı Cedi'ye belli etmek istemiyordum. Zaten yeterince gergindi.

O da endişeli bir şekilde yanımda otururken dizlerine yasladığı kollarının üzerine başını koymuştu. Sırtına sarıldım hafifçe. "Sakin ol, olur mu? Yapabileceğini ikimizde biliyoruz."

Bana baktı gülümseyerek. Hâlâ ilk seferki kadar mutlu oluyordum o her gülümsediğinde bana. Bende ona gülümsedim. Sırtını sıvazladım ve ayaklanması için harekete geçirdim onu.

Evet, büyük gün gelip çatmıştı. Üniversite sınavı telaşı ile yanıp tutuşan öğrencilerin hepsi Cedi'den bile kötü durumdayken sınav vakti gittikçe yaklaşıyordu. Kollarımı beline sardım güven verircesine. Çok emek vermişti ve karşılığını almasını istiyordum. Artık ne kadar mümkünse...

Görevliler artık son öğrencileri içeri alırken diğer taraftan Cedi'ye el sallayan Binela Hanım ve Caner Abi'ye de el salladı Cedi ve son bir kez daha bana bakıp okula doğru ilerledi.

Ondan kat kat daha heyecanlı olduğuma eminken birkaç adım geriye gidip öylece içeri girişini izledim. Umarım her şey dilediği gibi giderdi...

Kızlarla oturduğumuz kafede gergince bacağımı sallarken saati kontrol ettim stresimi üzerimden atamadan. Sınavın bitmesine son bir dakika kalmıştı ve ailesi, onu çıkışta bekliyor olmalıydı. Sınavdan sonra beni mutlaka arayacaktı. Gergince nefesimi üfledim. O sırada Oğuz'dan bir mesaj geldi.

Yelloz

Üniversite için çok da uzağa gitmiyorum Lili!

Süt

O ne demek acaba?

Yelloz

Bizim evin önünde bile çalışabilirim demek.
Çöpçülük de bir meslek sonuçta.

Süt

Dalga geçme de, nasıl geçti, onu söyle.

Yelloz

Yani ben yeterince ikna oldum açıkcası tesisatı iyi yapmışlar.
Sağlamdı borular hani.
Hissettim...

Süt

İki dakika bir sakin dursan ölür müsün Oğuz? Heyecandan tık diye gideceğim şimdi.

Yelloz

Yani iyiydi gibi kötü.
Anlayamadım ki bende. Uyuşturdular herhalde.

Süt

MSÜ'de mi böyle geçmişti?

Yelloz

Ben MSÜ'den bahsetmiyorum bile.
Beni, o puanla PKK bile almaz Yellozcum.

Süt

Sadece susma hakkımı kullanıyorum.

Yelloz

Bende ağlamaya gidiyorum.
Cedi'ye söyle de gelip beni teselli etsin.

Yanımda sakince oturan Cedi'ye baktım kaşlarımı kaldırarak. Biraz gergin gibiydi ama aynı zamanda da rahatlamış görünüyordu. Gülümsedim ona.

"Bir sorudan bir şey olmaz. Yapabileceğinin en iyisini yaptın zaten."

Kaçırmış olduğu yalnızca bir soru vardı matematikten birkaç boşunu saymazsak ve buna üzülüyordu. Hatta benim en iyi öğrettiğim sorunun o olmasından kaynaklı olarak üzülüyordu.

Yine de gerçekten çok çok iyi bir sonuç aldığına emindim. Beline sarıldım sessizce ve süt kutusuna uzandım. O da sakince saçlarımı okşadı.

"Ben hazırlık okumak istiyorum." Kaşlarımı kaldırarak ona baktım alttan. Bu fikir de nereden çıkmıştı şimdi?

"Neden?"

"Seninle birlikte başlamak istiyorum üniversiteye."

Başımı göğsüne indirirken sütümü de kenara bıraktım. Gerçekten... İstemsizce içimdeki kelebeklerin uçuşmasına engel olamıyordum.

Ama onun ingilizcesi zaten iyiydi. Bunu benim için yaparsa vakti boşa giderdi... "Boşuna bir sene harcamış olmaz mısın?"

Başını iki yana salladı ve gülümsedi. "Olmam. Hem bu bir sene basketbola da yeniden ağırlık vermiş olurum."

Sonra daha da güzel gülümsedi ve başını hafif sağa yatırdı. "Bence beklemeye değer."

Kollarımı daha da sıkı sardım ona. Şimdi daha mutluydum.

🥛

hmm,, küçük adımlar... evet poopsiler; çilek der ki; bugün için bildirimlerinizi açın. ardı ardına sürprizler yapabilirim sizee~...

ve birde bir başka kurgu için bomba gibi hazırım. sizin de aynı şekilde her an her gelişmeye açık olmanızı bekliyorum.

bir sonraki bölüm için beklemede kalıın 🤍🍓

SÜT MISIR ➵ textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin