"Uyan bakalım Küçük Hanım."
Annemin sabah sabah hiç çekilmeyecek kadar yüksek derecede çıkan sesi, odamda çalan hafif müziği bölmekle yetinmeyip tüm karanlığı da alırken sessizce üfledim nefesimi. Gece boyunca uyuyamamış olmanın verdiği ağırlık atlatılamaz bir engel gibi görünüyordu şu an bedenime.
Yerimde biraz kıpırdanıp başka bir tarafa döndükten sonra yastığıma daha sıkı sarındım ve yorganımı başıma çektim. Uyumak istiyordum, işkence değil.
"Hadi ama Lili, kahvaltı çoktan hazır."
"Bu saatte bu enerji nereden geliyor acaba? Fındık ezmesi falan mı yedin anne?"
Annem, odamdaki eşyalarımı bir bir toplamaya devam ederken bende yeni yeni uyanan bedenimi yatağımın her köşesine değdirmeye özen göstererek esnedim. Bugün haftasonunun başlangıç günüydü ve benim bire kadar uyumam gerekiyordu, şimdi tüm gün en az aç bir aslan kadar sinirli olacaktım.
"Bu saatten uyandırılmamın sebebi nedir?"
"Hiç, seni çıldırtmak hoşuma gidiyor."
Kaşlarım sinirle çatıldığında, hiç duraksamadan kaldırdım başımı. "Sen beni çıldırtmak mı istiyorsun, senin kızının uyanacağı yok!"
"Ah Lila, aklını biraz da başka yerlere versen keşke."
Anlaşılan annemin de pes edeceği yoktu ve cumartesi sabahı birileriyle kavga etmek en son isteğimdi. Tüm gün mutlu olmak istiyordum, üstelik dün yaşananlardan sonra.
"Kalkıyorum anneciğim, kalkıyorum."
Annem odadan çıkmadan önce bana kısaca öpücük attı ve hızlı olmam gerektiğini belirttikten sonra kapıyı kapattı. Şifoniyerimin üzerinde duran telefonumu elime aldıktan sonra Oğuz'dan gelen birkaç mesaj olduğunu gördüm.
Sabah sabah annem bir, bu yelloz iki yemin ederim.
Yelloz
Kız paçoz,
Bugün caddenin oradaki sahaya gel, maçımız var.
Ya da gelme, senin o şom gözlerin bana nazar falan değdirir mazallah.
Süt
Sensiz paçoz, delinin zoruna bak.
Ayrıca beni her yerde görmesin, özlesin biraz.
Yelloz
Senin kadar hayalperest bir şeytanla hiç tanışmamıştım.
Valla kusura bakma ama Cedi'ninki de gelecek oraya.
Süt
CEDİ'NİNKİ NE BE?!
O kim Oğuz?
Yelloz
Söylemem.
Süt
Salak mısın Oğuz?
Yelloz
Dayanamayacağım galiba.
Kardelen diye bir kız gelecek valla. Cedi'nin geçen yılki sevgilisi.
Kız şeytan anam, yapıştı bırakmıyor.
Bence bana aşık da, sırf Cedi'nin ayaklarına beni görmeye geliyor ama yapacak bir şey yok.
Cazibemle yine herkesi etkiliyorum.
Nereye gittin kızım sen?
Kesme bileklerini, çok iste belki seninde olur.
Aman be.
🥛
lila: RUN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÜT MISIR ➵ texting
Teen FictionSüt: Sanırım aramızdaki boy farkından dolayı beni göremiyorsun Mısır, Süt: Yoksa kör olduğunu düşünmeye başlayacağım. süt mısır, Cedi Osman 230620 | 171120 TAMAMLANDI. 020720 | #texting'te 1. 180820 | #cediosman'da 1. 310820 | #hayran'da 1. 020920...