تو افکارم غرق بودم یعنی جینم الان یکی از سهمداران کمپانی بود و داشت ما رو حمایت میکرد صداش اومد و منو از افکارم بیرون کشید.
+من همه شما رو کم و بیش زمان کاراموزی زیر نظر گرفتم ، شما دخترا واقعا با استعدادین و باید بگم واقعا وضعتون از زمان دبیو ما بهتره پس یه امتیاز مثبت و امتیاز مثبت دیگه ،
به من اشاره کرد و گفت : ایشونن چون اون فیلم بازی کرده و اینم باعث شده که گروهتون قبل دبیو معروف بشه و اون یه خارجیه که تاحالا تو صنعت کی پاپ نبوده پس برای همه جالبه !؟
و سرشو کج کرد و لبخند زد و رو به من گفت:
+من تیکه هایی از سریال رو دیدم تو واقعا کارت خوب بوده ، تو هم مث تهیونگ با استعداد و زیبایی !با خجالت از تعریفش سرمو خم کردم گفتم :" خیلی ممنونم سونبه!"
که در باز شد و پیشخدمت کم کم غذا های مختلفی رو روی میز چید و اروم اتاقو ترک کرد.
جین چاپستیکشو برداشت و به دنبالش رئیس اینکارو کرد .
+از غذا لذت ببرید بچه ها !
همگی مشغول خوردن شدن و من درگیر انتخاب که ایا اینو میشه خورد ، ایی قیافش چرا این شکلیه این چیه خدای بزرگ!!
شینجی که دیگه به این کارای من عادت کرده بود ، زود چیزایی که میتونستم بخورم رو برام تو ظرفم گذاشت و مهربون لبخند زد.
واقعا ازش ممنون بودم چون اگه اون نبود من تا صبح باید دنبال چیزایی میگشتم که بتونم بخورم و حتما از گشنگی هلاک میشدم.
بعد تموم شدن غذا منیجر یه عکس گروهی ازمون گرفت ، تا اولین شام دسته جمعی باشه و یادآور روز دبیو .
یئون وو زود اون عکس رو گرفت و گفت خوب اولی پست توییترمون جور شد.
و اونو سریع اپ کرد" اینم از اولی روز"********
بعد از اون روز دیگه جینو ندیدم ، قرارم نبود ببینیم چون فقط رئیس بود و اون روزم لطف کرده بود و شخصا ما رو شام دعوت کرده بود.
ما هم هروز تمرین میکردیم ، تا در موزیک شو های مختلف اجرا کنیم .
اجرا کردن در حالی که طرفدارا مارو نگاه میکردن و تشویق میکردن شیرین بود اینقدر شیرین که خستگی رو برامون بی معنی میشد .یکی از روزا که در حال اماده شدن توی پشت صحنه بودیم، داشتم تو آینه تیپمو بررسی میکردم ، واقعا دوسش داشتم راستش از لباسای زیاد لخت خوشم نمیومد و توش راحت نبودم دلیلشم نمیدونستم شاید بخاطر داشتن حجاب تو ایران بود یا هم کلا خوشم نمیومد شایدم هیکلمو دوس نداشتم ولی خوشبختانه استالیست همیشه لباسای خوبی بهم میداد و من هروز براش دعا میکردم و ازش ممنون بودم.
YOU ARE READING
Dream
FanfictionName : Dream Cope : Taehyung Genre : Romance , fluff , Comedy , Canon یه دختر ایرانی با وجود همه تلخیا و نامهربونیای زندگی پا توی راهی گذاشت که قبلا فقط رویاش بود... حقیقتی مثل یه رویا که هیچوقت تصورش رو نمیکرد اون فقط دلش میخواست بخونه و برقصه...