با خنده کارگردان پرسید: انگار تو الان محترمانه همه پسرای بی تی اس رو رد کردی ؟! ولی همه دخترا ارزوشونه با اونا باشن !!
منم در جوابش خندیدم و گفتم : من ؟!! من ؟!! من کی اینکارو کردم !! من فقط گفتم متاسفانه ویژگی هایی که گفته بودن رو ندارم.
_یعنی نمیخای خودتو تغییر بدی؟
با لبخند بهش نگاه کردم و گفتم : فکر میکنم برای عاشق شدن نیاز نیس تغییر کرد.
کارگردان با حالت چهره ای که نشون از تایید حرفم بود ، ادامه داد : خوب به نظرت کدوم یکی از اعضا استایل مورد علاقه تو هست ؟ استایلی که تو بخای باهاش قرار بذاری چیه ؟!
سرمو کمی خاروندم و گفتم : خوب به نظرم سونبه های بنگتن همشون فوق العادن واقعا انتخاب برام سخته !! چون هرکدوم ویژگی های بخصوصی دارن که نمیشه ازشون چشم پوشی کرد شاید کسی که شبیه همه اعضا باشه !!
شروع کردم به خندیدن و صورتمو پوشوندم.
بقیه هم داشتن از خوش اشتهایی من میخندیدن.
دستمو زیر چونم گذاشتم و گفتم: راستش از خیلی وقت پیش خودم فکر میکردم داشتن چه ویژگی هایی مهمه و همیشه اونا مدنظرم بود اما از یه جایی به بعد فهمیدم من فقط به کسی نیاز دارم که منو درک کنه بقیه چیزا برام مهم نیس!
_حتی چهرش؟!
بازم خندیدم و گفتم : اوه خوب به این فکر نکردم !
چهره در نگاه اول خیلی مهمه ولی بعد اشنایی دیگه چهره مهم نیس بخاطر رفتار و اخلاقه که ارتباط ادم تدوام پیدا میکنه!
و اینا باور منه !
_خیلی شبیه روانشناسا حرف میزنی!
+ یعنی باید روانشناس میشدم ؟!!!
کارگردان و کارکنان بازم خندیدن و گفتن ادامه میدیم .
کارت بعدی رو بالا آورد و متن رو نشون داد .
منم طبق الگوی قبلی شروع کردم به بلند خوندن متن.
+" اگر هر هفت نفرتون عاشق یه دختر بشین چیکار میکنید؟"
با خنده برگشتم و گفتم : اون دختر باید خیلی خوشبخت باشه وسط باغ گل کدومو انتخاب کنه !!
دوباره به سمت صفحه برگشتم و به کارم ادامه دادم.
" واو اصن همچین تصوری از نامحون سونبه نداشتم 🤔🤔"
" خوب اینجور که معلومه جین سونبه بیشتر به دوستاش اهمیت میده تا عشق 😅😅😆"
"راستش جواب شوگا سونبه خیلی منطقیه منم اول همچین حوابی توی ذهنم اومد🙂☺☺☺"
"جیهوب سونبه 👌👌👌👌"
"جیمین سونبه خیلی رکه واقعا ممنون مستقیما دوستاشونو انتخاب کردن😂😂😂👌"
"چقدر خوبه که نظر همه رو درنظر میگیرن تهیونگ سونبه ولی چرا از خود دختره نمیپرسه کسی😅😂🤣"
" جونگکوک سونبه که شمشیر از رو بست ، دختره فرار میکنه ها 😂😂😂"
YOU ARE READING
Dream
FanfictionName : Dream Cope : Taehyung Genre : Romance , fluff , Comedy , Canon یه دختر ایرانی با وجود همه تلخیا و نامهربونیای زندگی پا توی راهی گذاشت که قبلا فقط رویاش بود... حقیقتی مثل یه رویا که هیچوقت تصورش رو نمیکرد اون فقط دلش میخواست بخونه و برقصه...