Het was al heel laat toen alle gasten naar huis waren… “Het was een geweldig trouwfeest!”, zei Olivier tegen Philippe. “Dat was het zeker vast!”, zei Philippe wanneer hij knipoogde naar Olivier toen hij Caro & Vince zag aankomen. Ze moesten allebei lachen. Vince zei: “Jullie moeten niet lachen, ik ben gewoon gelukkig!” “Ik mag het hopen”, zei Caro tegen hem. “Neenee, ik plaag je maar”, zei ze. “Goed tortelduifjes, wordt het niet eens tijd om naar huis te gaan?”, zei Olivier. “Ja, ik denk”, zei Caro, “dat Titin al op mij aan het wachten is aan de auto om naar huis te gaan.” “Jammer dat je nu al naar huis moet, vlinder”, zei Vince droevig. “Nu al, het is al bijna 3 uur ’s nachts, Vince!”, zei Olivier. “Tijd om te gaan slapen dus.” “Maar wij hebben eigenlijk nog goed nieuws, Caro!”, zeiden Olivier en Philippe. “Jij mag bij Vince blijven slapen!” Vince & Caro waren zo blij dat ze elkaar in de armen vlogen. “Je oma had het ons gevraagd en daar konden wij natuurlijk geen nee tegen zeggen.” En dan kusten Caro & Vince elkaar nog eens. “Brrr.. Ik krijg het wel een beetje fris hier buiten.” “Hier vlinder, doe mijn jas maar aan.” “Thx, schat. Maar heb jij nu niet te koud?” “Neen, ik heb het zelfs te warm” “Jaja, dat zal wel” zei Caro met een knipoog. Vince had het eigenlijk wel een beetje fris maar hij wou zich als een echte gentleman gedragen. “Gaan we hier nog lang in de kou blijven staan of..?”, vroeg Philippe een beetje ongeduldig. “Jaja, niet zo zagen, we vertrekken al”, zei Vince al lachend.
Bij het huis van Vince, Olivier & Philippe
Toen ze aankwamen aan hun huis bleef Caro staan. “Wat is er?”, vroeg Vince. “Wow, is dit jullie huis!?” riep ze vol verbazing. “Nee dit is het huis van kabouter Plop”, lachte Vince. “HAHA, grappig ze!”, zei Caro terwijl ze een stootje gaf. “Kom we gaan naar binnen”, zei Vince al bibberend want hij had het nu echt wel koud gekregen. Caro moest met hem lachen en ze zei: “Zie je, ik wist wel dat je het had.” “Jaja, ik beken, stop nu maar met lachen.” “Ohhh, ik vind het wel lief dat je jouw jas aan mij hebt gegeven, mijn gentleman!” En ze gaf hem een knuffel. Daarna gingen ze naar binnen.
Op de kamer van Vince
“Gelukkig is het morgen zondag, dan kunnen we een beetje uitslapen want ik ben echt moe”, zei Caro. “Ja, ik ben ook zeer moe. Gelukkig is het nog maar 1 week school en dan is het eindelijk herfstvakantie!” “Ja, EIN-DE-LIJK!” Vince moest lachen op de manier hoe dat Caro het zei. “Wat ga jij eigenlijk doen in de vakantie?”, vroeg Caro. “Ik heb nog niks gepland maar mijn vaders vertrekken de eerste zaterdag van de vakantie wel op huwelijksreis voor 3 weken. Dus dan heb ik het huis voor mij alleen!” “Oh ja dan kan ik bij jou komen! Anders zit je hier toch maar alleen.” “Tuurlijk! Jij mag zoveel komen als je maar wilt!” En dan gaf hij haar een kus. “Gaan we nu wel slapen?”, vroeg Caro. “Ja is goed.” “Ik heb wel geen pyjama bij me.” “Je mag wel in een t-shirt van mij slapen hoor.” “Ohh, dank u schat!” Ze gaf Vince een kus een ging naar de badkamer haar omkleden. “Oh nee!”, riep Caro…
JE LEEST
Wat na de trouw?
Teen FictionStory over serie #LikeMe: Het leven van Caro & haar vrienden na de trouw van Olivier & Philippe. AFGEWERKT :))