Olivier: Ok Vince. Het is goed MAAR we gaan hier geen gewoonte van maken hè! Vraag het wel eerst aan Titin en zeg maar dat wij akkoord zijn dat je daar mag blijven slapen.
Vince: Danku papa, echt!
Olivier: Graag gedaan, jongen! Ik vind het echt heel lief dat je zo bezorgd bent om Caro.
Caro had meegelezen op Vince zijn gsm en zei: “Ik vind het ook echt lief dat je zo bezorgd om me bent!” Ze gaf hem een knuffel en een kus. “Dat is toch normaal, jij bent mijn lief & allermooiste vlinder en niemand mag jou pijn doen”, zei Vince terwijl hij haar nog eens dikke knuffel gaf. “Ik zal het ook aan Titin gaan vragen, blijf jij maar hier, ik ben zo terug”, zei Vince. Hij gaf haar nog een kus en ging het dan snel vragen. Hij was al snel terug en zei: “Het mag ook van Titin!” Daarna gingen ze slapen want het was al laat geworden. Caro had van Titin een 2-persoonsbed gekregen omdat ze wist dat Vince nu wel vaker zou blijven slapen dus dan zou Caro haar bed te klein zijn. Vince ging zich eerst nog omkleden & ging dan naast Caro liggen op het bed. Caro kroop dicht tegen Vince en hij deed zijn armen rond haar, zo vielen ze in slaap.
De volgende dag
Vince werd al wakker om 06.00 uur, hij kon niet meer slapen. Hij moest de hele tijd denken aan wat er gisteren allemaal was gebeurd. Hij zat ook heel erg in met Caro, hij had haar nog nooit zo kwaad & verdrietig gezien. Hij dacht aan wat ze gisteren zei voor ze Merel wilde bellen: “Ik moet het weten! Ik moet weten waarom ze dat gedaan heeft!” Die woorden bleven maar door Vince zijn hoofd spoken. Hij wilde niet dat Caro domme dingen zou doen of zeggen doordat ze kwaad & verdrietig was daarom pakte hij gisteren haar gsm af toen ze naar Merel wou bellen. Maar eigenlijk wou hij het ook echt weten waarom Merel dat allemaal gezegd & gedaan heeft. Dus wilde hij een ander plan bedenken om te weten te komen waarom Merel dat gedaan heeft. Hij had een plan in zijn hoofd en besloot om naar Scott te sturen, hij zou hem vast wel willen helpen met zijn plan:
Vince: Hey Scott, ik hoop dat je al wakker bent anders sorry als ik je wakker heb gemaakt. Maar ik heb dringend je hulp nodig…
Scott antwoordde meteen:
Scott: Hey bro, ik was al wakker hoor. Ik kan toch niet meer slapen dus vertel maar, waarvoor heb je me nodig?
Vince: Ja, ik kan ook niet meer slapen, ik moet de hele tijd denken aan wat er gisteren allemaal gebeurd is… Nog eens bedankt dat jij & de boys mij gisteren hebben tegengehouden, anders was het niet goed afgelopen met Merel…
Scott: Das niks bro! Maar alles ok met jou & Caro?
Vince: Met mij gaat het wel maar met Caro ging het gisterenavond echt niet goed… Ze was echt echt kwaad maar ook heel verdrietig. Ik ben bij haar moeten blijven slapen want het ging echt niet met haar…
Scott: Oei dat klinkt niet goed, gaat het nu al wat beter met haar?
Vince: Ik heb echt geen idee, ze slaapt nog.
Scott: Laat haar nog maar wat slapen, het zal haar goed doen. Maar waarvoor had je me nu nodig?
Vince: Wel, ik heb een plan…
JE LEEST
Wat na de trouw?
Fiksi RemajaStory over serie #LikeMe: Het leven van Caro & haar vrienden na de trouw van Olivier & Philippe. AFGEWERKT :))