Deel 14

396 5 0
                                    

Ik vind het niet leuk maar SUPERMEGAFANTASTISCH!!!!”, riep Caro vol enthousiasme. Ze gaf Titin een knuffel & een kus maar Vince vroeg: “En ik krijg geen kus?” “Tuurlijk wel!”, zei ze en ze gaf hem een kus. “Ik moet even naar de wc, waar is die?”, vroeg hij. Caro toonde hem het toilet en kwam dan terug bij Titin zitten. “Zeg Carootje, ik moet nog iets zeggen, ik was het bijna vergeten. Maar ik wacht wel tot Vince terug is want hij moet het ook horen.” “Ok, toch niks ergs?”, vroeg ze bezorgd. “Neen hoor, allee ja… jullie gaan het misschien niet zo tof vinden maar… je zal het sebiet wel horen.” “Oei, waarover zou dat kunnen gaan?”, dacht ze in zichzelf. Een minuutje later kwam Vince terug naast Caro zitten in de zetel, hij zag dat Caro in gedachten verzonken was. “Diep aan het nadenken, vlinder?”, vroeg hij. “Huh, wat?”, zei ze terwijl ze wakker uit haar gedachten schoot. “Ik vroeg of je diep aan het nadenken was. Is er iets?” “Ja, Titin moet ons iets zeggen en ik was aan het nadenken waarover het zou kunnen gaan.” “Oei, toch niks ergs?”, vroeg hij aan Titin. “Wel, jullie gaan er misschien niet zo heel blij mee zijn maar het is ook geen ramp. Ik zal het gewoon vertellen. Jouw papa’s en ik hebben ook nog iets anders besloten vanmorgen, toen ik Caro haar spulletjes kwam afzetten en zij aan mij vroegen of Vince hier mocht blijven slapen als zij op huwelijksreis waren.” “Wat dan?”, vroeg Caro een beetje ongeduldig. “Wel we hebben besloten dat jullie bij elkaar mogen blijven slapen MAAR alleen op vrijdagen, op zaterdagen en op vakantiedagen. Dus het mag altijd maar alleen niet als jullie de volgende dag school hebben.” “Dat meen je niet en waarom Titin?”, vroeg Caro ongelovig. “Wel, jullie zijn ook nog zo jong en maar net samen dus dat is één reden. En de 2e reden is omdat jullie zich nog zouden kunnen concentreren op school want we willen niet dat jullie punten achteruit zouden gaan omdat jullie alleen nog maar met elkaar zouden bezig zijn.” “Maar komaan Titin, ik beloof dat we ons ook nog steeds op school zullen concentreren en er zijn toch zoveel jonge mensen die al bij elkaar blijven slapen als ze nog naar school gaan!”, riep Caro een beetje kwaad. “Ja, Caro heeft toch ook gelijk!?”, zei Vince snel. “Jullie kunnen ons niet meer overhalen, ons besluit staat vast. En daarbij jullie zien elkaar toch nog op school ook? Jullie zijn praktisch 24/7 bij elkaar, dat is toch ook niet goed voor jullie relatie zo steeds op elkaars lip zitten.”, merkte Titin op. “Ja maar op school hebben we toch geen privacy!? En..”, sprak Caro tegen maar Titin onderbrak haar: “Nee, Caro! Ons besluit staat vast! Geen discussie meer! “Caro, misschien hebben ze wel gelijk.”, zei Vince terwijl hij Caro probeerde te kalmeren en hij zich recht voor Caro zette om haar te kunnen aanspreken. “Wij kunnen elkaar eigenlijk nog genoeg zien, op school, na school in de week, als we afspreken bedoel ik dan niet om te blijven slapen. Op woensdagnamiddag nadat we ons huiswerk klaar hebben, in het weekend want dan mogen we blijven slapen, in de vakanties en op dagen dat we geen school hebben. Eigenlijk genoeg tijd om elkaar te zien!” Caro bleef stil. “En wat Titin zegt kan misschien wel kloppen, als we altijd bij elkaar zijn zou dat niet goed kunnen zijn voor onze relatie, dan krijgen we misschien veel meer ruzie en dat wil ik ook niet.” Nu zei Caro wel iets: “Nee, dat wil ik ook niet!” “En in de week als we niet mogen blijven slapen, hebben we dan eigenlijk iets om naar uit te kijken in het weekend.” “Ja, als je het zo bekijkt is het misschien niet zo erg. Sorry Titin dat ik zo kwaad werd.”, zei Caro. “Dat is niks schatteke, ik snap je reactie wel en dat is eigenlijk wel goed nieuws dat je zo reageert. Want dat betekent dat je Vince echt graag ziet.”, zei ze en ze knipoogde naar hen. Caro gaf Vince een stevige knuffel. “Zeg maar, het is vandaag zondag dus eigenlijk…” Titin liet Caro niet uitspreken want ze wist al wat Caro ging vragen: “Ja, het is vandaag zondag dus eigenlijk mag je niet blijven slapen bij Vince maar we hebben beslist dat we voor één keer een uitzondering maken omdat jullie net samen zijn.” “Ohhh, danku Titin!”, zei Caro blij. “Maar het is wel maar voor één keer eh!” “Jaja Titin.” “Zeg en jullie zijn toch wel een beetje voorzichtig hè, als jullie snappen wat ik bedoel…” “Ja, Titin! Je moet niet ongerust zijn, we slapen alleen maar hoor in bed.”, stelde Caro haar gerust. “Maar dat klopt ook niet helemaal hè, vlinder. Want ik geef jou ook knuffels & kusjes in bed, soms plaag ik jou ook wel eens dat heb je deze ochtend eigenlijk middag al gemerkt toen JIJ trouwens een geweldig ochtend/middaghumeur had maar weet je wat ik het liefst van al doe in bed?” Caro moest erom lachen met wat hij allemaal zei en antwoordde daarna met een nieuwsgierige blik: “Nee, ik heb geen idee.” “Wel dat is… jou KIETELEN!”, riep hij en hij begon haar terug te kietelen. Maar hij moest al meteen ophouden want hij kreeg een bericht…

Wat na de trouw?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu