Deel 33

327 4 0
                                    

Net voordat de bel ging kwam Caro terug bij Yemi & Maria staan. Je zag nog wel dat ze gehuild had en dat zag Vince ook, het raakte hem vanbinnen dat hij haar niet kon troosten. Caro keek even rond of iemand zou gezien hebben dat ze gehuild had maar toen zag ze Vince staan. Hij keek net op hetzelfde moment naar haar, Caro wilde wel lachen naar hem maar het ging gewoon niet dus wendde ze haar blik af & draaide ze zich om naar Yemi & Maria. Vince dacht dat ze boos was omdat ze zich met haar rug naar hem toe draaide dus wilde hij op haar afstappen… Maar op dat moment ging de bel. *Tringggg* Iedereen van de klas ging naar het lokaal waar ze chemie kregen.
Tijdens het 2e lesuur (ze hadden 2u na elkaar chemie)
Camille & Scott maakten de hele tijd oogcontact met elkaar. Na een tijdje had Caro het ook gezien, opeens herinnerde ze zich dat ze nog moest vragen aan Camille of zij Scott ook leuk vindt. Caro vroeg met een klein lachje aan Camille: “Zeg, wat is dat tussen jou & Scott?” “Huh? Hoezo, wat bedoel je?”, zei Camille met een hoge stem. “Komaan Camille, dat oogcontact tussen jullie, ik heb het wel door hoor…” Camille & Caro moesten lachen. Vince zag dat Caro toch nog een beetje kon lachen, maar die lach verdween alweer toen ze zag dat Vince naar haar keek. Camille zag dat ook en vroeg voorzichtig: “Sorry, dat ik er weer over begin maar… alles in orde…tussen jou & Vince?” “Hoe weet jij…”, zei Caro die niet begreep waarom Camille het wist. Maar Camille antwoordde voor Caro haar zin kon afmaken: “Ik wist het niet maar ik voelde wel dat er iets scheelt tussen jullie” “Ja… Je hebt gelijk, er is inderdaad iets tussen mij & Vince gebeurd”, gaf Caro toe met tranen in haar ogen. “Caro, je kan mij alles vertellen hè!”, zei Camille terwijl ze Caro recht in de ogen keek. “Dankje, ik vertel je het straks tijdens de pauze.” “Ok, is goed.”
Tijdens de pauze in de voormiddag…
Caro & Camille zaten samen aan een tafel op de speelplaats toen Camille begon over haar & Vince: “Ehm Caro, wat is er nu eigenlijk gebeurd tussen jou & Vince, want jullie doen echt heel afstandelijk van elkaar en jullie krijgen allebei tranen in jullie ogen als wij vragen of er iets is.” “Het is uit tussen ons…”, zei Caro terwijl ze haar tranen verborg omdat ze niet wou dat iemand anders haar zo zag. “Wat?! Hoezo?!”, schrok Camille. Caro begon te vertellen terwijl ze vocht tegen haar tranen: “Ja, ik heb het gisterenochtend uitgemaakt door heel het gedoe met Merel & die krantenartikelen. Hij was bij mij blijven slapen om mij te troosten & ’s morgens heb ik gezegd dat het uit is omdat ik vond dat ik hem toch alleen maar problemen bezorg. Ja, en nu…” Camille maakte haar zin af: “… en nu heb je spijt?” Caro knikte. Camille gaf haar een knuffel en zei: “Waarom ga je dan niet eens praten met hem?” “Heb ik gevraagd maar hij kon niet zei hij. Maar ik denk dat hij me gewoon niet wil spreken”, zei Caro die nu toch een traantje liet. “Vraag het hem gewoon nog eens, of moet ik het vragen?”, vroeg Camille. “Neenee, dat is niet nodig, uiteindelijk heeft hij gezegd dat ik zaterdag naar hem moet komen.” “Dat is toch goed?” “Ja, misschien” zei Caro twijfelend. “Tuurlijk wel, ik beloof je dat alles goed zal komen! Dat kan gewoon niet anders! Vince is STAPELVERLIEFD op jou!”, lachte Camille. Caro lachte nu ook terug, ze gaven elkaar een knuffel en Caro zei: “Bedankt Camille! Maar nu, ander onderwerp. Vertel eens, hoe zit het tussen jou & Scott?” Camille lachte even en zei: “Gewoon…” “Gewoon?”, vroeg Caro met een nieuwsgierige blik. Camille begon te blozen. Caro zag het en vroeg: “Heeft er hier iemand gevoelens voor Scott?” “Ja ok, ik geef het toe…”, bloosde Camille. “Omg, dat is toch geweldig?”, vroeg Caro opgewekt. “Hahaha, ja maar wat als hij niet op mij is?” “Tuurlijk is hij op jou! Je ziet dat gewoon, het is overduidelijk! Wacht gewoon nog even, misschien komt hij zelf naar je toe om het te zeggen”, zei Caro. Ze wilde dat Camille nog even wachtte met haar gevoelens te vertellen aan Scott, zodat Scott zijn plan kon uitvoeren met dat feest want dat vond Caro een goed idee. “Ok, maar ik ga wel niet te lang meer wachten hoor”, zei Camille. Caro dacht aan Scott, dat ze hem snel moest vertellen dat Camille ook gevoelens voor hem had zodat hij het kon aanvragen met behulp van dat feest. “Maar Caro, wil je wel niets zeggen, tegen niemand!”, zei Camille toen. “Jaja, beloofd. En wil jij ook zwijgen over de problemen tussen mij & Vince, ik wil niet dat heel de school het weer weet…” “Tuurlijk!” Ze gaven elkaar een knuffel. Ze besloot om Scott straks na school te spreken. Want als ze dat nu zou doen, zou Camille Scott zijn plan misschien te weten komen en ze had aan Scott beloofd dat Camille het niet te weten zou komen. Maar toen dacht ze: “Sh*t, dan heb ik weer strafstudie! Ja, daarna dan, ik zal hem nu eerst een bericht sturen om te vragen of hij kan.” “Euhh Camille, ik ga nog even naar de wc voor de les begint.” Dat was natuurlijk niet waar maar ze moest iets verzinnen om van Camille af te geraken, zodat ze niet zag dat ze een bericht naar Scott ging sturen. “Ok, ik ga alvast naar ons lokaal, tot zo!” “Ja, tot zo.” Caro ging richting de toiletten, ondertussen pakte ze haar gsm om een bericht te sturen naar Scott maar opeens werd ze tegengehouden door…

Wat na de trouw?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu