☝ Skontala sam da skoro uvek ostavljam muške izvođače ili pak neke duete 😂 Istina je da ne slušam mnogo ženskih izvođača, no Ljusja mi se poprilično dopada 😍🙈 I da, morala sam da dodam Ahila, pošto je premeden 😍🙈 ☝"Šta se ovde dešava?", upitam zbunjeno, nakon što ih zateknem skupljene u krug. Proguram se do epicentra svih ludorija, Alekseja, pa stanem iznenađeno.
Mačka gleda mene, ja gledam mačku. I nijedna od nas dve se ne pomera.
"Aleksej, samo sam se šalila. Zaista nisi morao da mi doneseš mačku.", posmatram malo njega, malo belu krznenu loptu, koja se valja po našoj travi.
I meni se ovaj teren sviđa, veruj mi, ali ne želiš da provedeš previše vremena s njima. Mnogo su naporni.
"A-a, nije Ahil zbog toga tu.", pogledam ga iznenađena izborom imena. Nema šanse da mu je Aleksej dao ime, jer mi je nemoguće da poverujem da je upoznat s grčkom mitologijom.
"A zašto je Ahil tu, ako smem da znam?", jedva čekam da čujem kakvu je to glupost ovaj put smislio. Ako ništa drugo, bar mi nikad nije dosadno s njim.
"Ermitaž nam je pozajmio Ahila kako bi nam predvideo rezultat.", objasni mi uz osmeh, a ja ga posmatram šokirano.
"Čekaj da vidim da li sam dobro shvatila. Dovukao si jadno stvorenje iz Pitera, kako bi nam predvidelo rezultat gostovanja u Piteru?", zbunjeno klimne glavom, očito još uvek ne shvatajući koliko je taj postupak zapravo glup.
"Dođi, maco, da te sklonimo od ovih đavola. Ne bih da njihov idiotizam pređe i na tebe, ukoliko je zarazan."
Teško meni, ukoliko je zaista zarazan. Previše vremena provodim s njima.
"Ali, Ala, nije nam predvideo rezultat.", Aleksej se pobuni, na šta ga prostrelim pogledom.
"Možda ne mogu da predvidim rezultat, ali zato mogu da predvidim nešto drugo i rado ću to predviđanje podeliti s tobom. Grejaćeš klupu sutra.", naduri se, kao malo dete, jer sam mu uzela mačka, ali zaista nemam živaca da se bavim njegovim osećanjima u ovom trenutku.
"Za kaznu, svi dvadeset krugova oko terena. Za to vreme, ja ću da sklonim Ahila na sigurno. Ne želimo da se mačku šta desi, pa da nas Ermitaž posle tuži zbog toga."
Već mogu da zamislim naslov u novinama - Fudbaleri moskovskog Lokomotiva ubili muzejskog mačka.
"Ima devet života, neće mu biti ništa.", Aleksej ponovo prokomentariše, pa ga pogledam na trenutak ne znajući šta da kažem. Zaista ću morati da mu zakažem snimanje mozga.
"Zato ti, Aleksej, imaš samo jedan. A ako ne ućutiš, uskoro više nećeš imati ni taj jedan.", ne sećam se da je bio ovako lud dok je Jurij vodio tim.
"Oh da, umalo da zaboravim. Trideset krugova. Počnite odmah.", povećam kaznu, pa ga momci odvuku, pre nego što ih uvali u još veću nevolju.
Ostavim Kirila, koji se sve vreme smeje, s njima, a ja s Ahilom u naručju, krenem ka recepciji.
"Opet ti treba usluga?", Pavel me upita uz osmeh, no onda mu se pogled zaustavi na mačku u mojim rukama.
"Šta je to?", posmatra me zbunjeno, a ja od muke prevrnem očima.
"Lav, Pavel, lav. Sad će sve da nas pojede, jer je mnogo gladan.", spustim mačka na recepcijski pult, pa Pavel počne da ga odmerava.
"Mnogo ti je sladak ovaj lav. No zaista se nadam da ne misliš da ću ga ja čuvati ceo dan.", pogleda me ozbiljno, a ja složim molećivu facu. Zaista mi treba usluga.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑇𝑟𝑒𝑛𝑒𝑟 ✅
Hayran Kurgu𝐴𝑙𝑖𝑛𝑖𝑚 𝑣𝑒𝑛𝑎𝑚𝑎 𝑡𝑒č𝑒 𝑙𝑗𝑢𝑏𝑎𝑣 𝑝𝑟𝑒𝑚𝑎 𝑓𝑢𝑑𝑏𝑎𝑙𝑢. 𝑂𝑡𝑘𝑎𝑑 𝑝𝑎𝑚𝑡𝑖 𝐿𝑜𝑘𝑜𝑚𝑜𝑡𝑖𝑣𝑎 𝑗𝑒 𝑛𝑗𝑒𝑛 𝑘𝑙𝑢𝑏. 𝑈𝑠𝑙𝑒𝑑 𝑝𝑜𝑣𝑟𝑒𝑑𝑒, 𝑖𝑧𝑎𝑧𝑣𝑎𝑛𝑒 𝑠𝑎𝑜𝑏𝑟𝑎ć𝑎𝑗𝑛𝑜𝑚 𝑛𝑒𝑠𝑟𝑒ć𝑜𝑚, 𝑡𝑟č𝑎𝑛𝑗𝑒 𝑝𝑜 𝑡𝑒...