☝ "Najveći masakr se napravi u tišini" - prosto se iznova i iznova oduševljavam genijalnošću njegovih stihova 🙈💙 ☝"Jesu svi tu?", upitam, nakon što se smestimo u avion. Već sam par puta danas morala da proveravam jesu li svi na broju. Osećam se kao razredni starešina na maturskoj ekskurziji. Jedina razlika je što su i maturanti zreliji od mog tima.
"Gde je Aleksej?", začujem zbunjeni glas Smolova, pa i sama potražim Alekseja pogledom. Nema ga.
"Tačno sam znao da je previše tiho.", Kiril uz osmeh prokomentariše, a ja ludim.
"Anton, kad si mislio da mi kažeš da ga nema?", rođenog blizanca bi ostavio na aerodromu.
"Nisam ni primetio da fali.", sve bolje od boljeg.
Ne znam samo kad je uspeo da se izgubi, kad sam ih već dva puta brojala, otkako smo na aerodromu. I pre toga još dva puta.
"Vi ćete meni doći glave. Baš vi. Niko drugi."
Jedina sreća je što klub plaća ogromnu svotu novca Aeroflotu, kako bismo mi na miru mogli da putujemo. To znači da avion ne može otići bez nas.
"Želim apsolutnu tišinu.", podviknem, dok okrećem Aleksejev broj. Nisam zaboravila da treba da mu zakažem pregled. Čim dođemo u Piter, pozvaću doktora Vasiljeva, tako da se ovaj put neće izvući sa svim svojim glupostima.
"Alo idiote, zašto nisi u avionu?"
U prvi mah mi se učini da nisam dobro čula, no onda se mjauk ponovi. Ahil.
"Kiril, zar ja nisam tebi dala Ahila?", ugledam osmeh krivca, pa mi sve bude jasno.
"Dovlači se odmah sa tom vražjom mačkom, inače ćemo otići bez tebe.", ovaj put me zaista doveo na ivicu nervnog sloma.
"Ti ćeš tek da vidiš zbog ovoga. Ima lepo da nađem nekog normalnog pomoćnika, koji mi neće kidati živce.", džaba pretim, kad i on i ja znamo da se to neće desiti.
"Previše ti mene voliš da bi me otpustila.", raskezi se, na šta uspem jedino da prevrnem očima.
"Oh, napokon je i naša glavna zvezda odlučila da nas udostoji svog prisustva. Zašto kasniš i kako si uspeo da se odvojiš od grupe?", ne dopustim mu ni da sedne, već odmah krenem s pitanjima.
"Ahil je kriv. Pobegao je od mene, pa sam morao da ga tražim po aerodromu. Izgleda da je mnogo lenj, jer sam ga našao opruženog dvesta metara dalje.", neću ni pitati kako je uspeo da pobegne iz transportera, koji ima katanac.
"Predaj mi mačka.", pružim ruku, kako bih preuzela tu šklopociju, koju sam sama danas morala da tražim po Moskvi. Tužno me pogleda, kao da se već vezao za tu belu loptu krzna. Samo mi još fali njegovo slomljeno srce.
"Aleksej, predaj mačka.", procedim kroz zube, jer sam previše besna. Bezvoljno mi pruži transporter, o kom ću, nisam ni sumnjala, ja morati da se brinem ceo let.
"Kad dođemo u Piter, vi s Kirilom idete u hotel, a ja ću vratiti Ahila Ermitažu. Понятно?", nisam srećna što ću ih ostaviti same s Kirilom, ali nemam drugi izbor. Mačak mora da im se vrati, dok je još uvek živ.
"Ali nije nam predvideo rezultat.", Aleksej ponovo zakuka, zbog tog glupog predviđanja, a ja zatvorim oči, dok pokušavam da smirim disanje i izbegnem nervni slom.
Šta sam ti ja, Bože, zgrešila pa da sa dvadeset šest treba da osedim?
"Uredu. Šta treba da uradimo, pa da ovaj jadni stvor predvidi rezultat?", shvatim da mi je mnogo jednostavnije da popustim, jer će mi u suprotnom sve do početka sutrašnje utakmice probijati mozak. Osmeh na njegovom licu, kad shvati da je dobio šta je želeo, je neprocenjiv. Lepo sam ja rekla - ludak velikog srca.
"Trebaju nam dve zdele s hranom i sa grbovima ekipa. Stavimo te zdele, jednu do druge, a onda pustimo Ahila da izabere zdelu s jednim određenim grbom.", on mi uzbuđeno priča, a ja ga frustrirano posmatram.
"Gde ćemo sad naći hranu za mačke? Već smo u fazi poletanja.", ovaj put ja neću prstom maći. Nek se sam snađe, kad mu je već toliko stalo.
"Poneo sam ja dva pakovanja.", sav ponosan se nasmeje, dok traži kesice po rancu.
"Siguran si da smemo tim da je hranimo?", neko od momaka upita, a on složi uvređenu facu.
"Naravno da smemo. Nisam štedeo na ovom pametnom mačku, već sam mu kupio Whiskas sa lososom u sosu.", uzvrati, dok iz ranca vadi i dve zdele. Baš se spremio.
"Taj mačak se hrani bolje nego ja.", Kiril dobaci, izazvavši salvu smeha.
Aleksej namesti zdelice, naspe hranu, a onda iz ranca izvadi i dva grba. Iskreno se nadam da ni kopačke nije zaboravio, kao što nije zaboravio da ponese sve gluposti za mačka.
Nakon što sve sam namesti, izvadim mačka iz transportera, pa ga na trenutak pogledam u te lepe plave okice.
"Izvini što te mučimo.", pružim Ahila Alekseju, a on ga nežno spusti pred zdelice.
"Hajde pametnice, odaberi pravu stranu.", navija, dok se mačak korak po korak pomera. Sve utihne u momentu kad priđe zdeli s grbom Zenita. Svima nam je neprijatno, ali Aleksejev pogled odnosi pobedu.
"Ja ti kupim Whiskas s lososom, a ti mi ovako vratiš. Ala, nosi tog izdajnika, ako želiš da živ dočeka Ermitaž.", uzmem mačka u naručje, dok u sebi gušim smeh. Nema smisla da se smejem, kad je Alekseju srce slomljeno.
"Nabaviću ja Pola, makar u Afriku morao da odem, a onda ćeš ti glupi mačoru da vidiš šta znači biti pravi prorok.", gunđa, dok se smešta na sedište pored Antona.
"Ko je Pol?", znatiželjno upitam, a onda se zaledim kad mi Smolov da objašnjenje.
"Pol je hobotnica, koja je bila zvanični prorok na Svetskom prvenstvu u Južnoafričkoj republici. Pogodio je osvajača."
"Pojaviš li mi se s hobotnicom, završićeš u Barencovom moru zajedno s njom.", obzirom kakva je budala, ne bi me čudilo da mu to zaista padne na pamet. Mačku sam još i mogla da podnesem, hobotnica bi već bila previše.
"I još jednom da razjasnimo. Mačak ne može da predvidi rezultat fudbalske utakmice, jer to niko na svetu ne može. Želim da se što pre saberete, jer bi utakmica sutra mogla da bude ključna za osvajanje prvenstva. Neću vam dopustiti da prokockate titulu zbog nekog mačka."
Da mi je neko rekao da ću morati da držim ovakav govor tridesetorici odraslih muškaraca, rekla bih mu da je zreo za ludnicu. A sad vidim da ću ja biti jedina osoba, koja će tamo završiti. Nadajmo se samo da se to neće desiti pre kraja sezone.
Poslednji deo sa Ahilom, obećavam 😅🐈 Naredni će biti jedan fudbalski deo i moram da priznam da sam se tim delovima najviše radovala, jer sam pre svega fudbalski fanatik 🙈 Kako se pak vama čini? 💙
Inače, danas mi je prosto savršen dan kad je fudbal u pitanju 😂 Prvo je Loko danas pobedio, nakon serije od pet utakmica bez pobede, i to baš Feđinim golom, što tu pobedu čini duplo značajnijom 🥰 A onda i šest golova Zvezde, i to evropskih 🔥
Drago mi je da Falćineli deluje veoma dobro, jer nam je zaista potreban jedan dobar napadač 🙈 I svaka čast Gavriću, Nikoliću i Ivaniću na tri fenomenalna gola i, amin Bože da se i ovo desilo, Pavkovu na ovom poslednjem 😂 Takođe je bilo veoma lepo videti i Andriju na terenu 😍🙈 No samo jedno pitanje za Dekija imam - gde bi Veljko protiv Omonije? 😏
P.S. Izvinjavam se što nije bilo "Oduzete" ovaj vikend, ali dokopala sam se Football Manager 2020 nakon skoro godinu dana iščekivanja i prosto ne mogu da prestanem da igram 😅💙
YOU ARE READING
𝑇𝑟𝑒𝑛𝑒𝑟 ✅
Fanfiction𝐴𝑙𝑖𝑛𝑖𝑚 𝑣𝑒𝑛𝑎𝑚𝑎 𝑡𝑒č𝑒 𝑙𝑗𝑢𝑏𝑎𝑣 𝑝𝑟𝑒𝑚𝑎 𝑓𝑢𝑑𝑏𝑎𝑙𝑢. 𝑂𝑡𝑘𝑎𝑑 𝑝𝑎𝑚𝑡𝑖 𝐿𝑜𝑘𝑜𝑚𝑜𝑡𝑖𝑣𝑎 𝑗𝑒 𝑛𝑗𝑒𝑛 𝑘𝑙𝑢𝑏. 𝑈𝑠𝑙𝑒𝑑 𝑝𝑜𝑣𝑟𝑒𝑑𝑒, 𝑖𝑧𝑎𝑧𝑣𝑎𝑛𝑒 𝑠𝑎𝑜𝑏𝑟𝑎ć𝑎𝑗𝑛𝑜𝑚 𝑛𝑒𝑠𝑟𝑒ć𝑜𝑚, 𝑡𝑟č𝑎𝑛𝑗𝑒 𝑝𝑜 𝑡𝑒...