Siema jestem Marek i mam 16 lat właśnie napisałem zgłoszenie na portalu żeby znaleźć swojego sugar daddy.
Z tego powodu że moi rodzice mnie wyjebali z domu bo jestem gejem to teraz mieszkam u mojego kuzyna, nie lubię z nim mieszkać bo on jakieś zapędy do mnie ma. No nie ważne.Ostatnio na moje ogłoszenie napisał jakiś Lukas W bardzo mnie to zaciekawiło. Umówiłem się z nim żeby się spotkać i dogadać co do czego. Ubrałem obcisłe czarne rurki, białą koszulkę levisa i katanę dżinsową.
Gdy dotarłem na miejsce zauważyłem mega przystojnego mężczyznę podbiłem do niego
- Lukas - chłopak odwrócił się w moją stronę i popatrzył na mnie chwilę z zaciekawieniem.Pov Łukasz
Gdy zobaczyłem tą kruszynke od razu poczułem ciasnotę w dolnych partiach. Od razu wyobraziłem sobie jak wchodzę moim pytongiem w niego a on jęczy moje imię.
- Tak, a ty to Marek? - odpowiedziałem chłopak popatrzył na mnie i pokiwał głową na tak.
Spróbowałem mu żeby usiadł odsunąłem krzesło a młodu usiadł.
- chcesz coś do picia? - zapytałem ale odmówił. Poprawiłem się na krześle no strasznie mi nie wygodnie z twardym chujem siedzieć. Muszę przejść do rzeczy bo nie wytrzymam.Wstałem i nie czekając na odpowiedź złapałem młodego za dłoń i pociągnąłem do kibla. Marek zakłopotany poszedł za mną.
Przyciągnąłem go do kabiny pierwszej lepszej i zamknąłem drzwi. Przygwoździłem go do ściany kabiny i zacząłem namiętnie calowac. Chłopak zamruczał co bardzo mi się spodobało.Bez opierdalania w bawełnę ściągnąłem mu spodnie i szepnalem „bedziesz to pamiętał do końca życia, i mam nadzieję że się zgodzisz na moje warunki" po tym od razu wszedłem w niego, a on głośno jęknął
- musisz być cicho - powiedziałem i przymknąłem mu buzię.
Był bardzo ciasny co mnie jeszcze bardziej podniecało poruszałem się gwałtownie i mocno aby dobrze czuł jak go pragnąłem. Marek wił się pod ścianą z rozkoszy.
- za... Zaaraz dojdę - powiedział młody a ja ostatnie dwa mocne ruchu wykonałem które spowodowały wytrysk na ścianę.
Od razu po nim doszedłem w nim.
- trochę pobruszilismy - powiedział Marek bardzo speszony i tak jakby wystraszony
- spokojnie skarbie zajmę się tym - pocałowałem go mocno.Po tym wszystkim mój słodki uległy cukier baby zgodziło się na moje warunki teraz to zrobimy całą kamasutre z nim. Ten młody jest moim marzeniem w łóżku . Już nie mogę się doczekać nocy w łóżku.