52

1K 31 61
                                    

witamy po dość długiej przerwie, jednak nie jesteśmy już od jakiegoś czasu w tym fandomie, ale postanowiłyśmy w końcu napisać jakiś rozdział :)
dziękujemy za 20 k wyświetleń i 1,5 k gwiazdek ❤️

Pov. Marek
Jak każdy wie już przez jakiś czas każdy ma lekcje online. Strasznie ich nie lubię, ponieważ moje oceny bardzo się obniżyły co jest spowodowane tym, że praktycznie nikt nie słucha gadania nauczycieli, przez co nic nie umiem.

Dowiedziałem się właśnie, że wychodzi mi zagrożenie z biologii i brakuje mi kilka setnych do dwójki. Teraz akurat mam temat o układzie rozrodczym człowieka, z którego dostałem jedynkę, ponieważ nic w tym nie ogarniam. Jednak będę musiał to poprawić, ponieważ na koniec roku będę musiał jeszcze bardziej się starać niż do teraz co jest dla mnie okropne.

Kilka dni później
Udało mi się skontaktować z nauczycielem od biologii. Umówiłem się z nim na prywatną rozmowę, na której mnie odpyta za 2 dwa dni, więc w sumie mam jeszcze trochę czasu na przygotowanie się.

Dwa dni później
Nadszedł dzień, w którym miałem poprawić swoją sytuacje. Razem z nauczycielem umówiłem się na teamsach, ponieważ tak będzie dla nas najwygodniej. Niestety będę musiał mieć włączoną kamerkę, aby miał dowód, że nie ściągałem.

Odpaliłem komputer, a następnie włączyłem teamsy. Zobaczyłem, że nauczyciel biologii już na mnie czeka więc w pośpiechu dołączyłem do rozmowy.

-Dzień dobry Marku- powiedział gdy tylko mnie zobaczył

-D-dzień dobry, ja miałem się dzisiaj poprawiać- powiedziałem

-Więc odrazu przejdźmy do rzeczy, będziesz musiał opisać mi męskiego penisa, którego ci zaraz pokaże.

-Ale w jaki sposób mi pan go pokaże, myślałem, że mam po prostu odpowiadać z tego co było w podręczniku.

-Pokaże ci mojego kutasa po prostu, a ty będziesz musiał opisać części, oczywiście przed naszą rozmową musiałem trochę się podniecić i myślałem o twoim zajebistym tyłku, żeby po prostu mój penis stał, abyś miał lepszy wgląd na to co opisujesz, mam nadzieje, że ci to nie przeszkadza.

-N-nie nie przeszkadza, po prostu myślałem, że będzie to normalna odpowiedź

-Nie bój się, na pewno dostaniesz szóstkę, a jeżeli się bardziej postarasz z jedynki wskoczysz na piątkę.

-No dobrze.

Zauważyłem, że Łukasz, ponieważ tak miał ma imię mój nauczyciel zaczął pokazywać swojego kutasa do kamerki, a ja odrazu poczułem jak robi mi się ciaśniej w moich spodniach. Nie ukrywam podnieciło mnie to, ponieważ jego kutas był taki długi i gruby, do tego jestem gejem więc to też na to wpłynęło.

-Maruś możemy już zaczynać?

-T-tak jasne

Udało się mi wszystko odgadnąć i dostałem szóstkę z odpowiedzi, jednak czułem, że zaraz wybuchnę i chciałem jak najszybciej się rozłączyć, aby móc sobie szybko zwalić. Jednak mi się nie udało.

-Marek zaczekaj chwile. Zależy ci na tej piątce na koniec tak? To mam dla ciebie propozycje, pokaż swojego penisa, a następnie się nim trochę pobaw bo wiem, że chcesz sobie jak najszybciej ulżyć i pewnie kutas stoi ci od tego momentu jak zaczęliśmy nasze spotkanie. Nie wstydź się

-A-ale to nie jest chyba dobry pomysł, nie możemy tak robić pan jest moim nauczycielem

-Wiem o tym ale to zostanie tylko między nami, no dawaj skarbie

Już nic nie odpowiedziałem tylko zacząłem ściągać swoje spodnie i bokserki, a następnie niepewnie pomachałem swoim penisem przed kamerką.

-Uuuu Mareczku jaki on jest twardy, weź go w rączkę jeszcze raz i zacznij nią szybko poruszać.

Wykonałem to co chciał Łukasz, wziąłem swojego penisa w rękę, a następnie zacząłem nią poruszać.

-Masz może jakieś zabawki w domu?

-M-mam

-To przynieś jedną i włóż sobie ją, a następnie myśl że to mój kutas

Podszedłem szybko do szafki koło mojego łóżka a następnie wziąłem duże dildo i lubrykant, aby szybciej było to we mnie.

Już po chwili wróciłem, a następnie rozchyliłem swoje pośladki, aby Łukasz mógł zobaczyć jak całe dildo we mnie wchodzi

-Maruś masz jeszcze lepszą dupe niż myślałem, jeszcze jest tak strasznie ciasna

Na te słowa odrazu się zawstydziłem, a już po chwili cała zabawka była we mnie, a następnie zacząłem wykonywać nią coraz szybsze ruchy w moim wnętrzu.

Zauważyłem, że mój nauczyciel zaczął poruszać ręka na swoim penisie do mojego widoku co jeszcze bardziej mnie podnieciło, a po chwili zacząłem jęczeć.

Czułem, że długo tak nie wytrzymam i zaraz dojdę, więc obróciłem się przodem do niego poruszając ręką po swoim penisie i nabijając się szybko na dildo.

-Mhm Maruś a teraz dojdź dla mnie

Jak powiedział tak się stało, już po kilku sekundach cała sperma wyładowała na ekranie laptopa. Mogłem zauważyć, że starszy też jest blisko więc poruszałem się na zabawce jeszcze dłużej, aby również przeciągnąć swój orgazm.

Łukasz już po kilku sekundach doszedł również brudząc tym swój monitor.

-Mam nadzieje, że coraz częściej będziemy się spotykać na takie poprawy, jednak szykuj się na to, że do ciebie dzisiaj napisze bo zamiast tego dildo za niedługo będziesz mieć coś innego w sobie co należy do mnie, a teraz do zobaczenia Mareczku

-D-dowidzenia

Dzikie romanse Łukasza i Marka|| kxkOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz