Domov prišli úplne zmoknutí. Až do posledného kusu oblečenia. Celú cestu neprehovorili ani jediné slovo. Obaja po celý čas ich cesty domov rozdychávali, čo sa vlastne pred tridsiatimi minútami stalo. Tie jej mäkké pery na tých jeho. Bolo to niečo úžasné.
Stáli pred bránou jej domu. Stáli a zízali na seba, akoby odrazu boli len cudzinci. Bez jediného slova. O tichosti.
,,Dobrú noc, Jimin." po nekonečnom tichu prehovorila a otočila sa na odchod.
On ju však bez jediného premýšľania chytil za studenú ruku, aby tak nemohla nikam ísť a mohla zostať ešte na chvíľu s ním. Trhlo ňou a odrazu bola nalepená na jeho mokrej hrudi, ktorá ju ale hriala. Zapozerala sa na jeho premoknutú, na tele nalepenú, košeľu, cez ktorú presvitalo jeho telo. Zbadala, že na ňu zíza, a tak sa jej do tváre nahrnula červeň. Znova a zas jej skúmal jej dokonale opálenú pokožku, ktorú tak na nej miloval.
Po chvíli ticha však prehovoril.,,Myslím, že si na niečo zabudla." jemne sa usmial a schválne našpúlil jeho pery.
,,A na čo také?" zákerne sa spýtala. Veľmi dobre vedela, na čo.
,,Pusu na dobrú noc." znova schválne našpúlil pery. Bolo to na tento večer pre ňu až moc?
,,A čo za to?" zasmiala sa.
,,No, povedzme, že budeš mať sladké sny o mne a zajtra by som ťa niekde vzal." usmial sa a hneď na to mu dala rýchly bozk na pery, ktorý však on nestihol ani zaregistrovať.
Už sa chcela odtiahnuť, no on ju potiahol ešte bližšie, čím zapríčinil dlhší a vášnivejší bozk.Keďže im pomaly dochádzal kyslík, museli sa od seba odtrhnúť. A to nechcene.
,,Tak dobrú noc, Jiminshiie." zasmiala sa a poslala mu vzdušnú pusu.
,,Dobrú noc baby." slovo baby zdôraznil, na čo sa museli obaja zahanbene zasmiať. Správal sa, akoby to robil po prvýkrát.
,,Hlupáčik." odvetila a otočila sa smerom k domu.
To isté urobil aj on. Akonáhle vošiel do vnútra, pri vchode zastihol jeho mamu, ktorá sa na neho uprene dívala, no nič nepovedala. Preto ju však obišiel a vybral sa do svojej izby.
Chcete používateľovi Bibiee😇 nastaviť prezývku Baby❤️.
Áno.
Baby❤️
len prišiel domov a už mení prezývky?Používateľ Baby❤️ Vám nastavila prezývku Pabo Jiminiee💜
YOU ARE READING
ᴍʏ ɴᴇᴡ ɴᴇɪɢʜʙᴏʀ|| p.jm
Fanfiction„Are you lost, babygirl?" „I'm lost, babyboy." Začiatok-30. 5. 2020 Koniec-7. 11. 2020 ©justyourmari