27.🦋

271 32 6
                                    


~JIMIN'S POV~

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

~JIMIN'S POV~


Moje kroky smerovali na hodinu baletu, na ktorú som už po druhýkrát jeho uskutočnenia, meškal. To, že som v telocvični pred dvoma dňami uvidel Rebeku ma mierne prekvapilo. Ja som dostal od BigHitu príkaz, že by som sa mal trocha zamerať na tento štýl tanca, zatiaľ čo jej to prišiel ako dokonalý spôsob využitia svojho voľného času. 

 Bol som len pár metrov od telocvične, keď v tom ma zastavila osoba, ktorá mi k šťastiu naozaj nechýbala. Okamžite som si musel povzdychnúť.

„Ahoj, Jiminshiee." nadržane sa zasmiala a rukou ma pohladila po líci. Bolo mi z nej zle, a preto som sa musel od nej odtiahnuť.

„Čo tu chceš, Rosé?" znechutene som sa spýtal, pozerajúc na druhú stranu. Pri pohľade na ňu mi bolo viac než zle.

„Ja?" prstom sa pobavene pichla do hrude.  ,,Prišla som ti dať návrh." divne sa usmiala a pristúpila bližšie.  Už z jej výrazu na tvári a tónu hlasu to neveštilo nič dobré.

„Nemám záujem, choď žrať nervy niekomu inému. Takému Chrisovi. S ním si teraz dobre rozumieš, nie?" otrávene som sa zasmial a vybral k dverám od telocvične.

„Ale myslím, že keby sa Rebeka dozvedela ako jej škaredo klameš do očí, tak by sa jej to určite nepáčilo." zasmiala sa, na čo som sa musel okamžite otočiť. Na tvári jej pohrával zákerný výraz a ja som si až pridobre uvedomoval, čo sa jej v tej chvíli odohrávalo v hlave.

„O čom to hovoríš?" nechápavo som sa jej opýtal, no obaja sme vedeli, o čom je reč.

„Myslíš, že sa nikdy nedozvie, že jej vzťah s tebou je len jedna veľká stávka?"

„Dobre, čo odo mňa chceš? Chceš mi aj naďalej ničiť život?" zvýšil som tón hlasu a moja tvár nabrala na červenej. Za pár minút mi vedela pokaziť celý deň.

„Ja?" opäť sa pichla do hrude. „Ja ti nechcem zničiť život, to v žiadnom prípade. Ja chcem byť len s tebou. Rozíď sa s Rebekou a buď opäť so mnou. Potom sa nič nedozvie a my budeme obaja šťastní." usmiala sa, čo ma neskutočne vytočilo. Ona snáď žartuje!

„Ty si načisto padnutá na hlavu?" okamžite som vyletel a pristúpil k nej bližšie.

„Premysli si to Jimin. Určite nechceš, aby sa dozvedela pravdu a vedela, aký vlastne v skutočnosti si." s pobaveným tónom odvetila a pobrala sa preč.

Bol som neskutočne naštvaný. Ako ma môže niekto vytočiť v priebehu jednej minúty. Rebeka sa nesmie o tomto dozvedieť. Nemohol som dovoliť, aby pravda vyšla vonku. Pravda by jej ublížila, a to až príliš moc.

S rachotom dverí som  vošiel do telocvične, zatiaľ čo si ma všetci opäť premeriavali pohľadom. Odložil som tašku a rýchlo k nim pribehol. Rebeka mala naštvaný výraz, ktorý hovoril za všetko.

„Prepáčte, že znova idem neskoro ale niečo ma zdržalo." ospravedlňujúco som sa usmial na trénerku a postavil sa vedľa k Beke.

„Okej Jimin, ale nech sa to už viac neopakuje.  Takže, rozdelila som vás do rolí na koncoročnom vystúpení " oznámila, na čo všetky  prítomné dievčatá zbystrili.

„Okej, takže hlavnú úlohu a to sólo dostáva...... SonEun." oznámila a nejaké dievča, ktoré som absolútne nepoznal, zapišťalo od úžasu.

„Kde si bol?" nahnevane sa ma spýtala, no svoj pohľad aj naďalej upierala na Leu. Našu trénerku.

„Učiteľke som mal odovzdať jednu prácu a vykecávala sa tam ďalšiu hodinu." odvetil som a jemne ju chytil okolo ramien. Nebola to však pravda. Bol som donútený jej klamať,

„Druhá úloha a to duet s Jiminom dostáva....." bol som trocha nervózny a Rebeka taktiež. Chcel som, aby to bola ona, kto bude so mnou tancovať. Naozaj si to zaslúžila.

„Samantha Chana." oznámila a úsmev, ktorý doposiaľ na tvári žiaril osobe vedľa, okamžite poklesol.

Hnedovlasé dievča okamžite pribehlo ku mne a s úsmevom na tvári si so mnou tľapla. Rebekin pohľad ma priam požieral zaživa.


~REBEKA'S POV~

Ak by som povedala, že s touto novinou som spokojná, klamala by som. A to úplne. Bolo mi viac než len ľúto, že tú rolu v duete som dedostala práve ja.

S ospravedlňujúcim úsmevom na tvári sa na mňa otočil a perami potichu naznačil, že mu to je ľúto.  

Začali sme trénovať. Ja a ostatné dievčatá sme tancovali spolu a nacvičovali našu časť predstavenia. Oči som nemohla odtrhnúť od tých dvoch. Neskutočne som žiarlila. Jimin ju jemnými dotykmi musel chytať za nohy, ruky a taktiež boky. Ona bola z neho úplne hotová, čo ma prinútilo prekrútiť očami. Bola červenejšia ako paradajka a stále sa smiala.

Mňa z nej asi porazí!

Pokukuje po ňom, smeje sa na ňom. A čo ona nevie, že má priateľku. Mala som neskutočnú chuť sa medzi nich vrhnúť a ju čo najskôr prizabiť. Našťastie som sa ovládla a ďalej som sa snažila si ich nevšímať, čo sa mi z časti podarilo.



„Čo sa deje?" spýtal sa kráčajúc po mojej pravici domov.

„Mne? Nič." oduto som odpovedala a ďalej prepaľovala cestu pod nohami.

„Ale nie, fakt." doberal si ma a jeho ruky boli odrazu na mojom páse. Bola som donútená zastať a pozerať mu rovno do očí.

„Hrozne ma sere, že ten duet netancujem s tebou ja, ale Samantha. Ani nevieš aké pohľady na teba po celý ten čas hádzala. Ona nevie, že máš priateľku či čo?" moje rozkrikovanie stopol bozk na mojich perách, ktorý som okamžite prijala. Po chvíli sa však odtiahol.

„Ja by som ťa nikdy nevymenil. Ani si nevieš predstaviť. Taktiež ma to štve ale musím s ňou tancovať. To tam mám stať ako stĺp a nič nerobiť lebo netancuješ so mnou?" hlbokými očami sa pozeral do tých mojich a ja som si uvedomila, že má pravdu. Nesmiem z toho robiť takú vedu.

„Máš pravdu, ale keď ja neskutočne žiarlim." odula som spodnú peru a zapozerala sa na topánky.




Ona nech sa na mňa pozerá koľko len chce, no moje oči budú vždy patriť len a len tebe, Rebeka Norisová."

••••••••••••
🌸vote or Oli London will eat u😁

klišéeeee
Hope u enjoyed it🤎🦋
Mari🌸.

ᴍʏ ɴᴇᴡ ɴᴇɪɢʜʙᴏʀ|| p.jmWhere stories live. Discover now