•Aké sú tvoje pocity z tohto príbehu?
•Aj keď nebol dokonalý, páčil sa ti?
•Naozaj som sa pri niektorých častiach chytala za hlavu a dostávala neskutočne záchvaty smiechu z toho, čo som napísala. A hlavne začiatok tohto príbehu, ktorý bol otrasný🤦🏻😂 ale chvála Bohu, samovraždu som nespáchala😇(stále to nie je bohovské)
•Tak, samozrejme sa chcem každému jednému človiečikovi, čo si prečítal túto fanfikciu veľmi krásne poďakovať, pretože keby nebolo teba tento príbeh by určite nebol dokončený ani opravený🌻.
•Za každý Vote ale aj Koment som neskutočne vďačná🌈určite nebuď tichý čitateľ a vyjadri si svoj názor do komentu☺️budem rada.
•DON'T BE SHY 👉🏼👈🏻
•Presne 30. mája, ak si dobre pamätám, som začala písať tento môj prvý príbeh a s písaním som nemala fakt žiadne skúsenosti a tak to aj na začiatku vyzeralo😂.
•Moje veľké 🐍ĎAKUJEM🐍 patrí hlavne mojim kamarátkam, ktoré mi od začiatku pomáhali a povzbudzovali k napísaniu tejto knihy, takže neviem kde by táto kniha bez nich bola💩 a samozrejme ľuďom, ktorých som vďaka tejto knihe mala možnosť spoznať a taktiež ma podporovali🥰.
•A nakoniec chcem len pripomenúť, že na profile mám aj ďalšie príbehy, FF of course, ktoré taktiež čakajú na skvelých čitateľov a tvoju podporu☺️naozaj ma to poteší.
•Jimin, hope you enjoyed this shiteu written by your Meridžejn 🤪🩸
Luv ya all💚
Mari🦋.•Koniec: 7.11.2020
YOU ARE READING
ᴍʏ ɴᴇᴡ ɴᴇɪɢʜʙᴏʀ|| p.jm
Fanfiction„Are you lost, babygirl?" „I'm lost, babyboy." Začiatok-30. 5. 2020 Koniec-7. 11. 2020 ©justyourmari