29.🦋

296 29 3
                                    


Ubehli dva týždne od incidentu v deň jeho narodenín

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ubehli dva týždne od incidentu v deň jeho narodenín. Za ten čas sme neprehodili ani jedno slovo. Občas sme na seba narazili v škole, no len sme sa obišli a neprejavovali o seba záujem. Chápala som, že Jimin na každého chlapca v mojej blízkosti žiarli, a že to je úplne normálne, no až moc to preháňal. Pritom mi Jisung len napísal či mu znova nepošlem úlohu z matiky.

Loren nás začala častejšie navštevovať, a práve ona a jej konverzácie medzi mamou boli zdrojom mojich informácií. Aj keď som navonok neprejavovala o ich konverzáciu záujem, v skutočnosti som počúvala ako nejaká babka klebety na trhu. Jimin mi síce chýbal, ale nevedela som ako to napraviť. Bol na mňa naštvaný a ja zase na neho. Na balete mu to išlo lepšie ako predtým. S Chanou sa na tréningoch stále smial a mňa to neskutočne vytáčalo. Robil mi to naschvál. Dobre vedel ako sa na nich pozerám a ledva sa držím aby som medzi nich nevbehla. Keď teraz nie sme spolu neznamená, že ma bude vytáčať a robiť mi napriek.



Ako polená sme všetci stáli a čakali na trénerku, kým dorazí. Dnes sa mi na tréning ísť absolútne nechcelo. Nemala som dobrú náladu a ešte aby mi tá Mina rozkazovala ako mám a nemám tancovať. Chcela som odtiaľ čo najskôr odísť a pritom sa tréning ani len nezačal. Očkom som sa občas pozrela na Jimina, ktorý tam len stál a pozeral do neznáma.

Odrazu sa otvorili vchodové dvere, z ktorých neskôr vyšla trénerka a na tvári jej pohrával nie moc veselý výraz. Niečo sa muselo stať.

„Decká, veľmi sa Vám ospravedlňujem, že som prišla neskoro ale Chana si pri tréningu zlomila nohu, takže na tréningy nebude chodiť a koncoročného vystúpenia sa ani nezúčastní." skleslo oznámila svojim francúzskym prízvukom. A to bol dôvod, prečo sa Jimin po celý ten čas tak tváril.

„Takže budem musieť vybrať Jiminovi novú partnerku, alebo radšej Jimin," svojim zvýsknutím ho prebrala z rozmýšľania.

„vyber si sám. Kto bude tvoja nová partnerka." s úsmevom na tvári sa ho opýtala a obaja sa odrazu otočili na dievčatá, kde som stála aj ja a spoločne nás prepaľovali pohľadmi.

Všetky dievčatá sa začali chichotať. Počula som samé ja, ja. Dobre som vedela, že po našej hádke si ma radšej nevyberie. Tak by sa možno vyhol ďalším konfliktom. Radšej som neprejavovala záujem a pozerala sa na stenu s rebrinami pred nami.

„Rebeku." chlade oznámil a ja som bola donútená sa na neho otočiť.

Mňa?

Nevedela som, čo na to povedať. Pohľady sa nám v tom okamihu stretli. Rýchlo som sa otočila aby nezbadal ako sa červenám. Musela som vyzerať ako šašov nos.

„Okej Beka, poď sem. Ostatní si začnite opakovať časti choreografie." zvolala Lea. Aj keď som Jimina dobre poznala, odrazu som sa neskutočne hanbila. A ani neviem čoho.

ᴍʏ ɴᴇᴡ ɴᴇɪɢʜʙᴏʀ|| p.jmWhere stories live. Discover now