„Stoj!" skríkla a okamžite ku mne pribehla, prezerajúc si ma od hora až dole.
„Čo sa deje?" nechápavo som sa jej opýtala a ruky si založila vbok.
„To tam chceš ísť takto?" ukázala na moje dvojdielne plavky krvavočervenej farby, cez ktoré som si prehodila uterák.
„A ako mám ísť?" nadvihla som ruku a čakala na jej odpoveď.
„Daj si navrch tričko. Takto sa v Kórei nekúpe." okríkla ma a do tváre mi hodila tričko, ktoré ešte pred malou chvíľou bolo pohodené na posteli.
„A to z akého dôvodu? To sa mám kúpať v tričku?"
„Hej." rázne odpovedala, skladajúc svoje oblečenie na posteli.
„A načo to je dobre?"
„Pretože tu v Kórei sa nekúpeme v plavkách ale v tričku. Ak máš odhalené telo, si považovaná za totálnu šľapku." vysvetlila mi, na čo som ostala v miernom šoku.
So zdedeným výrazom na tvári som si na seba obliekla čierne tričko, siahajúce až po kolená.
Na pláži si každý užíval teplého počasia. Väčšina deciek sa kúpalo, iné sa zase opaľovali alebo len tak sedeli a boli mysľou Boh vie kde. S Jenn sme robili samé hlúposti, vrátane čvachtania sa vo vode ako dva obrie mrože, vďaka čomu sme sa od smiechu skoro zadusili.
🐚
Po večeri sme si všetci šli znova sadnúť do altánku, kde sme si hovorili rôzne historky. Keďže odutý Jimin bol na izbe, v altánku vládla napätá atmosféra.
Chcela som byť sama a prevetrať si hlavu. Usporiadať si všetko, čo sa za posledné dni stalo. Preto som sa rozhodla ísť k neďalekej pláži nabrať nové sily.
„Jenn, idem sa prejsť." oznámila som a hneď na to aj vstala zo zeme.
„Deje sa niečo?" s obavami sa ma opýtala.
„Nie, len si musím prevetrať hlavu."
Kráčala som po pláži. Cítila som sa tak uvoľnená, ako vták lietajúci po oblohe. Nevnímala som nič, len piesok medzi prstami na nohách a zvuk tichých morských vĺn narážajúcich na mäkkú pevninu. Jemný teplý vetrík mi fúkal do tváre a rozhadzoval dlhé vlasy. Všetky starosti som zahodila za hlavu a užívala si posledný večer pri mori. Kiežby som niečo také mohla zažívať každý deň. Nočné prechádzky po pláži a byť voľná, ako vták.
VOUS LISEZ
ᴍʏ ɴᴇᴡ ɴᴇɪɢʜʙᴏʀ|| p.jm
Fanfiction„Are you lost, babygirl?" „I'm lost, babyboy." Začiatok-30. 5. 2020 Koniec-7. 11. 2020 ©justyourmari