Milý Denníček,
nemôžem tomu uveriť ale v Kórei som už vyše dvoch mesiacov a za ten čas sa toho stihlo dosť zmeniť.. Moja kórejčina sa o dosť zlepšila až sa sama čudujem. Veľký podiel má na tom však doučovanie, ktoré som mala a ešte stále mám dvakrát do týždňa. Taktiež mi po celý ten čas veľmi pomáhal Jimin, Jennie ale aj Jisung. Pri ňom som si hlavne precvičovala kórejské nadávky a podobne, keďže je stále taký zatrpknutý idiot ako na začiatku, no musím uznať, že vzťah medzi nami sa o dosť zlepšil. Už dokážeme nadviazať aj normálnu konverzáciu, no narážky a doťahovanie je u nás stále na dennom poriadku. A to je ten dôvod, prečo som bola niekoľkokrát za týždeň s ním po škole.
S Jiminom som sa taktiež neskutočne zblížila. Trávime spolu viac času, akoby sa malo, no mne to absolútne neprekáža, a to nehovorím o večeroch strávených v parku na lavičke s ním, Jungkookom a Taehyungom. Stala sa z nás super štvorka. Zabudla som podotknúť. Ešte v apríli sa prihlásili na konkurz novej k-popovej skupiny a mali to šťastie, že všetkých troch úspešne prijali. Pred niekoľkými týždňami zverejnili ich prvú skladbu menom No more dream, kde už teraz majú tisíce zhliadnutí. Je to niečo neskutočné. Bangtan Boys, v skratke BTS, raz dobijú celý svet a ja im v tom silno držím palce.
Koniec školského polroka sa pomaly blíži ku koncu a ja sa musím pripraviť na polročné testy, ktoré všetkých žiakov našej školy onedlho čakajú. Po príchode do Kórei som mala neskutočný strach z učenia. Predsa len kórejčina nie je práve najjednoduchší jazyk a to bol ten dôvod môjho strachu. Že nebudem ničomu rozumieť a prepadnem, no našťastie sa zatiaľ nič také nestalo. Učitelia aj ostatní priatelia mi vo všetkom po celý čas pomáhali, takže učenie bolo hneď lahšie. Dokonca aj výsledky mám dobré. Až na matiku. Tá mi nešla ani v predošlých školách a tu to tiež nie je výnimkou.
A čo môj sen stať sa módnou návrhárkou? Loren, Jiminovej matke, som ukázala návrhy, ktoré som sama navrhla. Pri pohľade na ne bola dosť prekvapená a zároveň nadšená, pretože nečakala, že také mladé dievča má takú predstavivosť a chuť tvoriť také úžasné kúsky. Zobrala ma do firmy, v ktorej pracuje a oboznámila so všetkým, čo správny návrhár musí poznať. Od druhu látky, cez farby oblečenia až k nitkám. Dosť mi pomohla si zrealizovať svoj sen. Za tie dva mesiace sa z nás aj z mojej mami stála skvelá trojka. Každý víkend spolu chodievame na dámsku jazdu do obchodného centra, kde minieme veľké peniaze. Ako sa to vezme.
Zanedlho máme ísť na koncoročný výlet k moru na južnú stranu Kórei. Ideme aj s ročníkom o rok starším i mladším. V ročníku, kde je Jimin a spol, takže už teraz dobre viem, že o zábavu je postarané. No a čo cez prázdniny. Dozvedela som sa, že konečne po rokoch pôjdeme opäť na Slovensko k starým rodičom, keďže naši za tie roky nemali čas tam zájsť, čo ma mrzelo, keďže som svojich príbuzných skoro ani nepoznala.
••••••••••
🌸áno, pridávam tu staršie časti asi tak po sto rokoch,❤️🦋
Mari🌸.
KAMU SEDANG MEMBACA
ᴍʏ ɴᴇᴡ ɴᴇɪɢʜʙᴏʀ|| p.jm
Fiksi Penggemar„Are you lost, babygirl?" „I'm lost, babyboy." Začiatok-30. 5. 2020 Koniec-7. 11. 2020 ©justyourmari