🥀42.

369 30 28
                                    


🌻Táto kapitola je zo 💙 venovaná všetkým, čo čítali túto fanfikciu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

🌻Táto kapitola je zo 💙 venovaná všetkým, čo čítali túto fanfikciu. Ďakujem🌻


~REBEKA'S POV~


Pred očami sa mi prehrávalo video, ktoré sa odohrávalo na párty. Stredobodom mojej pozornosti boli dvaja chlapci, ktorí viedli medzi sebou vážnu konverzáciu. Aspoň to tak vyzeralo. Až po chvíli nemého dívania sa na obrazovku Rosénho telefónu som zistila, že rozprávajúci sa chlapci sú vlastne Jimin a Jisung.

„Park, čo tak pristúpiť na ďalšiu stávku. Čo tak sa staviť, kto skôr zbalí tú Európanku a vyspí sa s ňou?" s úškľabkom na tvári navrhol Jisung, no zvyšok ich konverzácie som kvôli hlasnej hudbe v pozadí nepočula. Jiminovi, kvôli alkoholu v krvi,  pohrával na tvári nečitateľný výraz. Občas niečo povedal, no nakoniec som zaregistrovala ako si obaja podali ruky.

S nechápavým výrazom na tvári som zodvihla hlavu a pozrela na usmievajúcu sa Rosé, ktorá si vzala späť svoj telefón a hodila ho do koženej kabelky položenej na stole.

„Čo to má byť?" nechápavo som sa jej spýtala, pretože vysvetlenie celého tohto divadielka čo som teraz videla, by sa mi hodilo.

„Ach Rebeka," hlasne si povzdychla a zapozerala sa na stenu vedľa. Úsmev jej z tváre aj tak nezmizol.
„ty si to nepochopila? Neprišlo ti to celé nejak divné, že od začiatku tvojho pobytu v Kórei sa o teba zaujímali dvaja chalani? Jimin a Jisung. Len ako si prekročila prah školského areálu." zákerne sa usmiala a pozrela na mňa. Zjavne si toto rozprávanie neskutočne užívala. No ja nie.
Snažila som sa pochopiť čo najviac, no nedarilo sa.

„O čom to rozprávaš?" zvýšila som tón hlasu, na čo sa otočilo pár ľudí v kaviarni.

„Nepočula si o čom sa to vlastne tí dvaja bavili?" pobavene sa zasmiala ,,Čo tak sa staviť, kto skôr zbalí tú Európanku a vyspí sa s ňou?" zopakovala vetu a mne to postupne všetko začalo do seba zapadať. Až od samého začiatku.

„Stavili sa kto ťa prvý zbalí a dostane do postele Rebeka. Popravde to, že som tipovala Jimina mi vyšlo, ale že mu to bude trvať tak dlho. Väčšinou mu to trvá maximálne štyri dni." skrivila svoje na červeno namaľované pery a zamiešala si svoju horúcu kávu.

Maximálne štyri dni? Čo to má znamenať?

„Čo?" zlomil sa mi hlas. Nemohla som tomu uveriť. Po celý ten čas tu išlo iba o sex? Bola to len jedna hlúpa stávka o mňa? Po celý ten čas?

ᴍʏ ɴᴇᴡ ɴᴇɪɢʜʙᴏʀ|| p.jmWhere stories live. Discover now