9

4.7K 385 172
                                    

Multimedya cansu♡

İyi okumalarr

Kumsal'dan devam

Bu gün kafeden geç çıkmıştım. En son ben çıktığımdan dolayı anahtarlar bendeydi. Kapıyı kitleyip ordan uzaklaştım ve kaldırımda yürümeye başladım.

Oturduğum apartman dairesi kafeye yakın olduğu için on dakika kadar yürüdükten sonra varmıştım. Apartman kapısından içeriye girip ikinci kata çıktığımda kapımın önünde bir kutu gördüm.

Yine.

Yine derken, bu kutudan nerdeyse her hafta kapımın önünde buluyordum. İçinden genelde hoş şeyler çıkardı.. Sahibini aramaya kalkmıştım bi ara ama bulamadım bi türlü.

Kutuyu sol kolumun altına alıp kapımı açtım ve içeriye girdim. Kapıyı kapatıp salona doğru ilerledim. Kutuyu masaya bırakıp üstümdeki ceketi koltuğa koydum. Oturup kutuyu açıp içindekilere bakmaya başladım.

Bir kutu dolusu kurutulmuş papatya...

Papatyaları kenarı çekip altındaki paketi elime aldım. Paketi açtığımda içinden kapşonlu beyaz bi sweat shirt çıktı.

Sweati omuzlarından tutup kaldırdığımda arasından bir kağıt düştü. Bir elimle yere uzanıp kağıdı aldım ve açtım.

'Kısa kollu tshirtler yerine bunu giy, üşütmeni istemiyorum.'

Ne?

Etrafıma bakınmaya başladım. Tabii evimin içinde kimse yoktu ama izleniyor muydum? Gerçi bu haftalarca gelen kutular yeterince garipti.

Telefonuma gelen bildirim sesiyle beraber dikkatim dağıldı. Açıp baktım.

Gurbet:yardımın gerek.

Kumsal:benden haz etmezdin?

Gurbet:etmiyorum zaten.

Gurbet:off bu ciddiyet baydı beni, gruptan en cana yakın sensin galiba şu an

Kumsal:diğerleri?

Gurbet:alper'in telefon numarası değişmiş, demir'i arasamda eskilerden bahsedince yüzüme kapatıyo hayırsız, öykü desen başka bi alemde... Melis'e ulaşamıyorum, Tolga yine bi partide olsa gerek çünkü ne dediğimi lanet müzikten gram anlamadı. Ela'ya ulaşamıyorum ve son seçenek sensin bacım yoksa sana ayar oluyorum biliyorsun

Kumsal:biliyorum da hepsini saymana gerek yoktu...

Kumsal:ne için yardımım gerek?

Gurbet:haftasonu rüzgar'ın ölüm yıl dönümü biliyorsundur

Annesi mesaj atmıştı...

Kumsal:evet?

Gurbet:onun için herkesi ikna etmem lazım ama çoğu birbirlerinin yüzünü görmeye tahammül edemezmiş gibi triplere giriyor

Gurbet:liseli ergen tavırları yapıyorlar🤦

Kumsal:tahmin edebiliyorum..

Gurbet:o yüzden ulaşabildiklerine ulaşıp ikna eder misin?

Gurbet:ben de arda ile beraber ikna etmeye çalışıcam

Hafta sonuna iki gün kalmıştı, pazar günü olduğu için ikna edebilmek için üç günümüz vardı. Alper'in numarası tek bende vardı sanırım. Onu ikna edebilirdim. Melis'e de ulaşabilirdiö hatta belki alper konuşurdu. Gerçi aralarındaki sorun çözülmeden konuşmayadabilirdi..

Yeni Okul2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin