20

4.4K 375 271
                                    

İyi okumalarrr

Öykü'den devam

Korna çalarak hızla üstümüze gelen arabayı görür görmez geri geri yürüyen alper'e sarılıp kaldırıma doğru iktirdim tüm gücümle.

Alper'e sarılırken ikimizde kaldırıma düştük. Saniseler sonra geçip gider arabaya gözüm çarptığımda ellerim titriyordu.

Rüzgar'dan sonra alper'i kaybetmeye dayanamazdın çünkü

İç sesime bir şey deme gereği duymadan kaldırıma otururken alper iyi olup olmadığımı sorup duruyordu. Etraftaki insanlar başımıza toplanmaya başladığında ikimizde ayağa kalkmış iyi olduğumuzu dile getirmiştik.

"Bir daha geri geri yürüme"

"Neden, Korktun mu?" derken gülüp bana bakmıştı daha sonra tekrar kaldırıma bakarak yanımda yürümeye devam etti.

"Korktum tabi aq"

Kolunu omzuma attığında çekmesini istedim ama çekmedi, ilk tanıştığımız an aklıma geldi birden.

Flash back

Öykü iç sesi ile bi tartışma içindeyken arkalarından gelip iki kızın omzunada kolunu atan çocuk sırıtıyordu.

-naber kızlar

Derken melis omzundaki kolun şokunu yaşıyor ve heyecandan ölmek üzereydi. Öykü ise kaşlarını çatıp çocuğun kolunu omzumdan attı.

Ö-eline koluna hakim ol

-ooo melis arkadaşın pek hırçınmış

Ö-sanane

-tamam sincap

Sincap demesi ve omzuna kolunu atması öykü'nün sinirlerine dokunmuştu.

-ne diyon be sensin sincap

-ne diyim tipin aynı sincap

Diyip ikisinin arasına oturdu. Melis birazdan kalpten gidecek gibiydi , kızın dili tutulmuştu.

-melis nerden buldun bu sincabı

Ö-bak hala sincap diyor

M-ş..şey öykü okula b...bu sene geldi

-demek sincabımızın adı öykü

Ö-çocuk seni boğarım

-bende çok memnun oldum sincap bu arada ben alper

Ö-bana ne be alper misin nesin yürü git

-sincap sinirlendi, alper kaçar

Böylece sıkı bi dostluk başlamıştı..

Flash back end

İster istemez yüzüme bi gülümseme yerleşirken alper işaret parmağı ile burnuma dokunup "sincap nostanji yaşadı galiba" dedi.

"Öyle oldu galiba.." dedim buruk bi şekilde gülümserken.

"Güzel zamanlar mıydı bari?"

Gözlerim doldu.

"Evet.."

"O zamanlara geri dönebiliriz? Zaman yolculuğu misali vihu!"

Bir şey diyemedim, yutkundum.

İkimizde yerimizde durup birbirimize bakmaya başladık.

"Babamla tartıştığım gün sen olmasan kim bilir nasıl bi hâle gelirdim. Sanki batıyordum ve sen beni çekip kurtardın o sudan. Şimdi de sen batıyorsun, bırak o günkü gibi ben de seni çekip kırtarıyım"

Yeni Okul2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin