17

4.3K 374 211
                                    

İyi okumalarr

Öykü'den devam

Göğüsüm daralıyordu sanki.

Nefes almak zor geliyordu böyle bi yerde. Öldüğüne inanmak istemiyordum ama yoktu işte, gitmişti.

Rüzgar'ın evinin önünde duruyordum, kapıyı çalmama engel olan bi his vardı içimde.

Korku?
Neden korkıyım ki?
Onca kişi ile tekrar yüzyüze gelmekten belki
Kalabalığa karışırım, yüzlerine bakmak zorunda değilim.

Mert'in elini elimde hissettiğimde irkildim. Elimi geri çekiceğim zaman "sen dedin role gir diye" demişti.

"Daha içeriye girmedik"

Kapı ziline basıp "giricez" dedi ve göz kırptı.

Bir şey demedim ve elini bırakmadım. Kapı açılır açılmaz rüzgar'ın annesi beni görmüş ve sarılmıştı. Gözleri dolu doluydu...

Elim sırtına giderken "hoşgeldin kızım" dedi.

Alt dudağımı dişledim.

"Hoşbuldum" dediğimde geri çekildi ve bizi içeriye davet etti.

Arka bahçeye gittiğimizde rüzgar'ın kalabalık arkadaş grubunu görmeyi beklemiyordum. Evet okulun yarısı falan aq

Göz devirip yürüyecektim ki rüzgar'ın annesi bi masayı işaret etti "sizin için orayı ayırdım kuzum" dedi.

Siktir.

Derin, emre, tolga, kumsal, gurbet, arda, melis ve alper'in olduğu masa.

Başka yer kalmadı sanki

"Şey biz başka bi masaya geçsek?"

Rüzgar'ın annesi diğer masaları gösterirken "hepsi dolu malesef" dedi ve içeriye gitti.

Mert elimi tutarken masaya doğru ilerlemeye başladı. Kulağıma eğilip "sakin ol, hiç bir şey olmayacak" dedi.

Aramızda olanları bilmiyordu ama onların yanında gergin olduğumu anlamıştı.

Ben mert ile beraber masaya geldiğimde bi sessizlik oluşmuştu. Konuşup sohbet etme meraklısı değildim, susmaları iyiydi.

Alper "özlemişim" dedi bana bakarak.

Ağlıycam
Saçmalama

Bi cevap vermedim.

"Değişmişsin, öyle dediler" dedi bu seferde. Sağ tarafımda duruyordu ama aramızda mesafe vardı.

Refleks olarak mert'in kolunu tutarken elimi sıkmıştım.

Mert bana baktığında elimi gevşettim ve 'bir şey yok' anlamında baktım.

Alper'in yüzüze bile bakmıyorken sözlerine devam etti "ben de dedim ki; benim sincabım değişmez"

Dayanamayıp söze girdim "senin sincabın?" dedim sorarcasına. Daha sonra yüzüne bakıp "en son öykü diyordun." dediğimde yüzü düştü.

M-hepimiz yanlışlar yaptık zamanında ama-

Ö-sen o gece terkedildin? Bu kadar aptal olup onu koruma.

M-aptallıkla ilgisi yok, ne halde olduğunun farkında mısın

Ö-ne varmış halimde melis?

M-sen bu değilsin

Ö-ne olmam gerekiyordu? Senin gibi hem terkedilip hem peşinden koşan saf biri?

A-fazla ileri gidiyorsun sincap

Yeni Okul2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin