İyi okumalar
Cansu'dan devam
"Tuzağına düşmez bence"
"O kadar emin olma."
Şuan hela ile beraber kafede oturmuş arda'nın babasını yakalamanın yolunu bulmaya çalışıyorduk.
Hela'nın önündeki bilgisayarı geri çekip "polis diye bir şey var biliyor musun?" dediğimde bilgisayarını kendine çekip "polis sonra." dedi.
"Bizim günlerdir yakalamaya çalıştığımızı polis hemen bulur"
"Olabilir ancak önce bilmediklerimizi öğrenicez sonra polisi arıycaz"
Oflayıp ayağımla ritim tutmaya başladıktan beş dakika sonra "şunu yapmayı kes." dedi.
Omuz silkip yapmaya devam ederken elini dizimin üstüne koyup bastırdı.
"Yapma dedim."
"Bende gitme demiştim"
"Ne alaka. Çocuklaşma yine"
"Ne olduysa çocukça davraniyorsun deyip üstüme yakman peki?"
"Ben mi? Üstüne yıkmak mı? Amacın ne cansu"
"Bilmem sen söyle"
"Sabır.."
"Demir seni bi kızla görmüş?"
Pat diye gir konuya aynen gerizekalı
Karışma bi"Ne?"
"Sevgilin mi var"
"Hayır aq ne alaka."
"Yanındaki kız kimdi o zaman"
"Ne zamandan bahsettiine bağlı"
"Of geçen hafta falan"
"Kız flörtümdü. Ee yani görmüşse nolmuş"
"Nasıl bu kadar normalmiş gibi söylüyorsun aklım almıyor"
"Aramızda bir şey yok."
"Vardı"
"Bitti?"
"Bitirdiler aw neden ben suçluymuşum gibi davranıyorsun"
Elini masaya vurup kalktığında biraz öne eğildi ve bana baktı "senin annen benim namusuma kadar laf etti ve sen tek kelime bile etmedin." sesi sert çıkmıştı.
"Elimden gelen bir şey yoktu, ayrıca o annem değil."
Bilgisayaranı kapatıp eline alırken "neyse ne cansu. Bi önemi kalmadı. Orda korkak gibi merdiven basamaklarına oturup olayı izlediğinle kal." dedi ve kafeden çıkıp gitti.
Oflayıp kafamı masaya vurduğum sırada alnım acıdığı için dişimi sıktım.
"Buz ister misin?" gelen sesle beraber kafamı kaldırıp baktığımda burda çalışan çocuğun bana buz uzattığını farkettim.
Gülümseyip elindeki buzu aldım ve alnıma koydum. Teşekkür ederken sorun olmadığını söyledi ve karşıma oturdu.
"Dertliyiz galiba"
"Sayılır.."
"Kumsal ile konuş istersen"
"Hı?"
"Arkadaş değil misiniz?"
Eğer bizim kumsaldan bahsediyorsa bi ara yakın sohbetlerimiz olmuştu ama demirle daha iyi arkadaştım.
"Arkadaşızda sen nerden tanıyorsun?"