12

4.5K 414 198
                                    

Bol bol satır arası yorum yapar
mısınız😖😖😖

İyi okumalarrr!

Tolga'dan devam

Sabah telefon alarmımla beraber uyandıktan sonra lavaboya girip günlük rutinlerimi hallettim.

Giyineceğim kıyafetleri dolaptan alıp hazırlanmaya başladım.

Giyindikleri⇧

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Giyindikleri⇧

Hazırlandıktan sonra içinde bir defter bulunun sırt çantamı ve telefonumu alıp odamdan çıktım. Yemek odasından içeriye girdiğimde "günaydın mükemmel ailem" dedim.

Ben masaya otururken ablam "günaydın  playboy kardeşim.." dedi. Sesinin yorgun çıktığını farkettiğimde sırıttım.

"Sana gün aymamış ablacım, yaşlılıktandır o.."

Ablam iç çekip "velet.." diyerek sırıttığı sırada annem içeriye elinde koca bir tabak dolusu kreple beraber içeriye girdi.

T-kraliçem döktürmüş yinee!

S-oğlumun en sevdiğinden hemde, ballı olanlar sağ tarafta annesinin kuzusu

T-ya sen Meleksin melek!

Z-yalaka...

S-zeynep!

T-ablama kızma annişkom, benim gibi mükemmel bi aile üyesi olamadığı için kıskanıyor...

Z-salak mısın?

T-iltifat olarak alıyorum ablacım

Ablam gözlerini devirirken annemin yaptığı kreplerden tabağıma alıp yemeye başladım.

S-oğlum yavaş

T-anno volloha çok gozol olmoş!

Ağzım doluyken konuştuğumdan olsa gerek ablamın uzaylı gözmüş köylü bakışlarına maruz kaldım bi süre.

G-okuldan sonra direkt şirkete geç oğlum

İkinci krebimi gömerken babamın dediğiyle beraber öksürmeye başladım. Annem sırtıma vururken "helal" dedi.

S-zeynep idare eder şirketi gökay?

G-hayatım bütün işi kızına yüklüyorsun..

S-yorulur benim miniğim

Z-maşallah çok minik cidden(!)

S-öyle

G-serra zaten son bir hafta içinde zeynep bana yardımcı oldu

T-ayıpsın baba, bende dosyaları inceleyip rapor çıkarttım ya

Z-nE!? Demir'e yaptırdı

T-var mı kanıtın

Yeni Okul2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin