Vay be.. Neler atlattık? Öykü ilk bölümde eli ayağına dolaşan melisle dedikodu yapan bi lise öğrencisiydi aşzmeğöqzğöwş
Demir'in 'beni ilgilendirmez' diyişlerinden 'sana köpek gibi aşıktım' demesine geldi olay ve bu bölümde olanlar... Wow cidden iki sene boyunca bunu yazıcağım aklıma gelmezdi.
Sizinle başladığım bu yol sizinle uzadı ve şuan kendimi dahada geliştirdiğimi hissediyorum.
Bu güzel ve uzun yolda size son kez iyi okumalar!❤️
Diliyorum ve sizi bölümle baş başa bırakıyorum meleklerim...İki gün sonra~
Tolga'dan devam
"Evet evet orası benim ayırttığım mekan işte."
Bir yandan telefonla konuşurken bir yandanda masadaki dosya yığınıyla uğraşıyordum. Elim ayağıma dolaşmıştı fakat halledemiyeceğim bir şey değildi.
Yani umarım.
"Ne demek istediğim masayı ayıramazsınız?" derken farketmeden elimdeki kağıdı buruşturmuştum. Of aklıma ediyim artık ama of!
Sesimi yükselterek "Tolga Sonay olduğumu hatırlatmama gerek var mı acaba?!" dediğimde karşımdaki kişi kedi gibi 'T-tolga Sonay mı?" demişti.
Kalırsın öyle aq!
Tamam fazla gaza gelme."Bla bla bla, bahane istemiyorum. Bu gece için hazırlayacaksınız." dememle telefonu kapattım.
Kravatımı gevşetip elden geçirdiğim ve imzaladığım dosyaları bi kenara koydum. Şu son iki gündür parti organizasyonu, oteller, holding yönetimi falan derken kafam iyice bi karışmıştı. Birde mezuniyet var tabi...
Ofisten erken çıkıp dosyalar ve planları öylece bıraktım çünkü erken gidip diplomamı alacaktım. Zamanında gidemezdim ve törene katılamazdım annemin isteğimin aksine. Çünkü zamanım kısıtlıydı ve ilginenmem gereken bir ton şey vardı.
Holdingten çıkarken bana arabamın anahtarlarımı getiren kişiyi durdurup ön koltuğa binmesini söyledim. Şoför koltuğuna geçip kemerimi taktım ve arabayı sürmeye başladım.
Yanımdaki çocuğa bakıp "saat 7 gibi kumsal'ın evine uğra. Ordan alper'in evine geç." diye bi açıklama yaptığımda "diğerleri?" diye bir soru yöneltti.
"Gurbet Arda ile beraber gelicekmiş, Öykü ve Demir'de aynı şekilde. Alev'in evine senin iş arkadaşın uğrayacak. Ayrıca Ela'yı da almasını istedim. Emre ve Derinde buna dahil.
Kimin kimi getireceğine dair bi liste yaptım sana telefon numarasndan atıcam. Takip et, her şey dört dörtlük olsun" derken arabayı kaldırımın yanında durdurdum.Önünde durduğumuz binayı gösterip "burda tasarlattığımı alıp direkt şirkete geç." dedim. O arabadan iner inmez ben okula doğru sürmeye başlamıştım.
Daha Alaska'nın yanına uğramam lazımdı...
Öykü'den devam
Önündeki boy aynasından Melis'in üzerimdeki elbiseyi dikmesini izliyordum.
Derin yatağımın üstüne oturup bacak bacak üstüne atmış bizi izlerken "etini dikiyormuşsun gibi görünüyor.." diye mırıldandı.
Ö-diker ki bu.
M-yuh abart abart
Ö-cidden diyorum
D-melis kanka dikmeni gerektirecek bir şey yok
Ö-diyorum ama dinlemiyor, daha istanbul'dan geleli üç saat oldu ve elbise dikiyor..
M-dikmezsem kötü durur