Selam!
Bu gün bölüm gelmiyecekti ama küçük ve tatlı bi istisna:)
civcivxpandadoğum günün kutlu olsun!!!! Yanında değilim veya aramızda kilometreler var belki fakat bu sevgimi iletmeye engel değil:d işte doğum günü hediyesi olarak bölümün çukulatam;
Hepinize iyi okumalarrrr!❤️🍷
Öykü'den devam
A-yanlış anla ama eğlenmek zaten sensiz yapılıcak bir şey.
Herkesin aklındaki kişi tabi; asena..
"Bak tatlım ben sadece sincabının doğum gününü kutlamaya geldim"
M-tatlın? Ayrıca sen kim köpek öyküye sincap diyorsun? Bak senin o kaynak saçlarını alır ağzına sokarım.
Asena alper'e bakıp "sevgiline sahip çık" dediğinde melis dahada sinirlendi. Önüne geçip bir şeyler dediğim gibi sakinleşti.
Ben asena'ya bakarken görüş açımı demir kapattı.
D-beni olay çıkartmaya zorlamadan defol.
Asena-ha siz barıştınız? Hayırlı olsun
T-dalga geçmeyi kes, siktir git.
Asena-yazık bir de senin arabanı falan almışlardı değil mi?
Tolga asena'nın üstüne yürüyüp sıkıca kolunu kavradı. Mavi gözlerinden öfke saçıyordu sanki..
T-seni bitiririm? Duydun? Adın sanın hiç bir şeyin kalmaz.
Derin-tamam bu kadar yeter, şunu geri çekin kızı öldürcek.
A-öldürsün valla ben onu bekliyorum
M-alper
A-güzelim kurtuluruz işte
Asena-oysaki ben iyilik yapmak için gelmiştim
Arda-sen ve iyilik?
Ö-asena defol git partimden.
Asena-öykücüm alınıyorum ama
G-geber
Demir tolga'yı geri çekip asena'yı kolundan tuttu ve kapıya doğru hızlı adımlarla yürümeye başladı.
Diğerlerine burda beklemelerini işaret edip farkettirmeden arkalarından gittim.
Kapıdan dışarıya çıkıp biraz uzaklaştıkladrında ben duvara sırtımı yaslamış dinliyordum.
"Neden geldin sorularına falan girmiyicem. Gram umrumuzda değilsin inan. Git."
"Sizden saklanan önemli bir şey var ve sen öğrenmek istemiyor musun? Peki"
Asena giderken demir arkasını dönüp yanıma gelmişti.
Beraber içeriye girerken "acaba yine ne saçmalıyacaktı.." diye mırıldandım.
"Her zamanki asena, ara bozmak için geldiğine her iddiasına varım"
"Hı.."
Bizimkilerin yanına döndük ve sohbetimize kaldığımız yerden devam ettik. Zaten amacına ulalamamısı bi yana umrumuzda olduğu söylenemezdi.
Amaaaaa
Aması yok?
Var, merak ediyorsun içten içe.
Hayır aq aklımı karıştırma.İç sesimi başımdan savdım ve ortamın tadını çıkartmaya devam ettim..