34

4.2K 366 433
                                    

İyi okumalaarrr

Öykü'den devam

Gergindim.

Üstümde bir omzu açık beyaz bi buluz altımda ise kot pantolon vardı. Bütün gardırobum siyah olduğundan melis'den yardım almıştım...

Boynumda ise demir'in aldığı güllü kolye vardı. O gün attığında almıştım ama takarken tereddüt ettim. Umarım bir de kolye yüzünden tartışma çıkmaz diye umarken korna sesini duydum.

Heyecandan alt dudağımı ısırırken evden telefonumu alıp çıktım. Hızla merdivenleri inip dış kapıyı açtım. Önümde duran arabanın kapısını açıp ön koltuğa bindim.

Kolyeyi görse ne der diye düşünüyodun, yüzüne bile bakmadı lan
:/

Ben durumun üzüntüsüne kapılırken arabayı çalıştırmıştı.

"Kemerini tak."

"Hı" derken ne dediğini duyamadığım için yüzüne saf saf bakıyordum...

Oflayıp "emliyet kemeri." dedi. Der demez kemerimi taktım ve o da arabayı sürmeye başladı.

Yol boyunca hiç konuşmamıştı... Ben ise yol boyunca onun çok özlediğimi farkettiğim yüz hatlarını incelemekten bıkmamıştım.

Boğazını temizlediğinde dikkatimi toparladım ve sinema salonunun önündeki park yerinde olduğumuzu farkettim. Arabadan inip olduğu yerde durmaya başladı.

Kapım!?
Sn sni sinemaya getirdiğine şükrt
Of

Kapımı açıp arabadan indim ve yanına gittim. Kapıları kitleyip anahtarı ceketinin cebine koyup yürümeye başladı.

Ona bakmayı sürdürürsem yere kapaklanıcağımı düşünerekten önüme bakarak yürümeye devam ettim.

Zaten yüzüme bi kere olsun bakmadı...

Sinema salonundan içeriye girdiğimizde hiç sıra olmaması garibime gitmişti. Kaşlarımı çatarken demir'in bu kadar umursamaz olması sinirimi bozmuştu.

Gişenin orda durup seanslara bakarken tek kelime etmiyordu.

"Ne izlemek istersin?" diye sorduğumda yine yüzüme bakmadan "farketmez." dedi.

Ağlıycam.
Yazık wğaösğwöşasçşwş

"Bana da farketmez, üstelemeyip sen seçersen sevinirim." dedim biraz sert çıkan ses tonumla.

Omuz silkip kafasını kaldırdı ve filmlere bakmaya başladı.

Görmedim sanıyor ama hafifde olsa dudağının kenarının yukarıya doğru kıvrıldığını görmüştüm. Çaktırmamaya çalışıyor abi yerim ben bu çocuğu.

"Şu olsun" derken gösterdiği filme baktım.

Korku gerilim wihu
Bana işlemez korku gerilim
Ya gece gece izleyip yastığına sarılarak uyuduğun günleri biliyorum iç sesinim ben caz yapma
Tamam.

"Olur" diyip film için bilet alıcakken önüme geçip kokuyla beni geride tutarken gişe görevlisiyle konuştu ve iki bilet aldı.

"Beş dakika sonrasına varmış zaten" derken yürümem için yol verdi. Önünden yürüyüp mısırların olduğu yere vardığımda benden önce davranıp "büyük boy mısır ve iki adet kola" dedi.

Mısır ve kolaları hazırladıklarında bu sefer ben önce davrnıp parasını ödedim ve kolaları elime aldım. Demir mısırı alıp arkamdan gelirken "en sinir olduğum şey biliyosun." dedi.

Yeni Okul2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin