37

4.5K 354 296
                                    

İyi okumalarr

Kumsal'dan devam

Saat gece yarısını geçti ve ben proje tasarlamaktan öldüm.

Karşımda ki koltukta bilgisayarı ile oturan tolga'ya baktığımda o da bana baktı.

"Ne var?"

"Yarın devam etsek...?" dedim yorgun çıkan sesimle.

"Şirkette kimse kalmadı ve babam yarım saat önce çıktı galiba" dedikten sonra düşünür gibi oldu. Bilgisayarında bir şeyler yapıp kapattı ve kenara bıraktı.

"Çıkabiliriz"

"Bitti mi?"

"Senin yaptıklarını sisteme geçirdiğimde bitmiş olucak"

Elimdeki bina tasarım planlarını masanın üstüne koyup ayağa kalktım. Beraber odadan çıkıp asansöre doğru yürüdük

Bütün gün tek bi kelime etmeden çalışmıştık. Arada onu izlemek istesem de kendime engel oldum.

"İyi misin?"

Bu gün olanları düşünürken onun bütün herşeyi unutmamı sağlamıştı.

"Evet?"

Öne eğdiğim kafamı çenemden tutarak kaldırdı ve kendisine bakmamı sağladı.

"İyi görünmüyorsun"

Noluyo ya..

"Umrunda olmadığını sanıyordum"

"Bende"

"Ne?"

Asansör kapısı açıldığı sırada fazla yakın olduğumuzu farketmiştim. Geri adım atıcakken önüme döndüm. Tolga da ben de olduğumuz yerde duruyorduk ve karşımızdaki kişiye bakıyorduk.

K-bak aranızı bozmak gibi bi niyetim yok cidden.

Alaska bana bir şey demeden tolga'ya bakmaya başladı.

T-sıktı artık

A-ne demek sıktı?

T-hareketlerin, davranışların? Geçen yıl olan hatalarını unuttun mu cidden

A-ne? Ben mi hata yaptım!? Beni sen terkettin.

T-neden acaba

A-kafayı yemek üzereyim.

T-yemişsin zaten.

Olaya hiç bir anlam veremeden olanları izlerken tolga yürüyüp gitmişti. Alaska karşımda dururken bana baktı "ne olduğunu az çok anlamışsındır" derken buruk bi gülümseme yerleştirdi yüzüne.

Kolumu omzuna atıp çıkış kapısına doğru yürümeye başladığım sırada "bence sana yardım edebilmem ve barışmanız için biraz daha anlatabilirsin" dedim.

Sevdiğin çocukla arasını mı yapıcaksın?
Evet?
İyi niyetli salağın önde gidenisin.
İltifat olarak alıyorum.
Aptal.

Alaska ile beraber kaldırımda yürürken "senin tolga'yı sevdiğini sanıyordum" dedi.

"Evet öyle"

"Az önce bana sizi barıştırmak için yapabiliriz düşünelim dedin?"

"Evet"

"Neden?"

"Çünkü ben mutlu olamasam bile etrafımdakileri mutlu etmeyi severim. Tolga benden nefret ediyor yani... Senin şansın daha fazla ve sizin mutlu olduğunuzu görmüş olurum en azından"

Yeni Okul2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin