Satır arası yorum yapın meleklerimm
İyi okumalarrrr
Öykü'den devam
Lattemden bi yudum alıp tolga'ya baktım.
"Daya iyi misin?"
Evet anlamında kafamı aşağı yukarı salladım. Starbucks'da oturuyorduk şuan. Ki neden geldiğimiz hakkında en ufak bi fikrim yoktu.
"Neden buraya geldik?"
"Konuşmak istedim"
"Ne hakkında.."
Gülümseyip "rüzgar" dediğinde yüzüm düştü.
"Yeterince konuştuk bence" dediğimde "yeterince konuşmadık, yeterince ağladın" dedi. Gözlerine ciddi bi ifade ile baktım.
"Ne istiyorsun?"
"Anlaşma" derken keyifli bi yüz ifadesi vardı. Kendi çıkarım olmadan teklif ettiği şeyi tabi ki de kabul etmezdim.
"Anlat, kısa kes"
"Rüzgar'ın ölüm yıl dönümü ve orda olucaksın diye tahmin ediyorum"
"Orda olmak en çok benim hakkım"
"Güzel çünkü bizimkilerin hepsi orda olucak"
İnanmamış gibi bakmaya başladım.
"Neden öyle bakıyorsun? Ciddiyim."
"Onca insanın içinde kavga çıkmasını mı istiyorsunuz?"
"Çıkartma?"
"Pardon? Ben mi çıkartıyorum amına koyayım!?"
"Hey hey sakin."
"Sakinim."
"Belli..."
"Hepsi gelebilir, onun dışında."
"O? Demir'den bahsediyorsan gelicek."
"Gelmesin"
"Onun da arkadaşı"
"Benim kardeşim gibiydi!" derken elimi masaya vurmuştum. Etraftaki salaklar bakarken onları umursamadım. Tolga sakin bi ses tonu ile sözlerine devam etti.
"Bak aranızdakini biliyorum. Yan yana olmamanız için elimden gelen herşeyi yapıcam"
"Onun bulunduğu ortama gireceksin diyorsun yani"
"Evet karşılığında ne istersen yapabilirim?"
Düşünmedim bile. Aklımdaki şey netti.
"Ailemi kimin öldürdüğünü o biliyor. Bana kim olduğunu söylemediğinden dolayı öğrenip bana iletebilirsin?"
"Denerim"
"O gün onunla aynı ortamda olursam denemen değil öğrenmen lazım."
"Peh, peki prenses"
Gülümseyip masadan kalktığım sırada "nereye?" diye sordu.
"Okula? İlk dersim yarım saat sonra"
"Bırakıyım seni?"
"Kendim giderim" desem bike tolga kolumdan tuttu ve arabasına kadar sürükledi.
"Yengem bana emanet sonuçta"
Kısık sesle söylediği şeyi duyamadığım için arabaya binmeden önce "duyamadım ne dedin?" diye sorsamda cevap verme gereği duymadan sürücü koltuğuna geçmişti.
Israr etmeden kapıyı açtım ve ön koltuğa oturdum. Sessiz geçen yolculuk sonucu okulumun önünde indim ve tolga'ya veda edip sınıfıma doğru ilerledim.