İyi okumalarrr
Öykü'den devam
"Olmaz dedim"
Demir ayakkabılarımı çıkartmama yardımcı olup beni kolumdan tutarak odama götürürken dudaklarımı büzdüm.
"Bir kerecik olsun"
"Öykü hayır"
Yatağımdaki yorganı kaldırdığında oturdum ve yavru köpek bakışları atmaya başladım.
"Derin'e söylemem sözz"
"Offf"
"Öpiyim bir kere?"
"Eğer şimdi öpersen yarın beni öldürmeye falan gelirsin galiba"
"Yoo ben sana aşığım, kıyamam"
Ow yavaş az
Yoo"Öykü bak güzeli-" sözünü tamamlamasına izin vermeden uzanıp dudaklarına kapandım. Karşılık vermedikçe daha sert öptüm. Karşılık verdikten bir süre sonra nefesim kesildiği için geri çekilmiştim.
Iyy yedin bitirdin
Sanane beYüzümde kocaman bi gülümseme ile birlikte yatağa sırt üstü kendimi bırakırken demir'in ayağa kalktığını gördüm.
"Nereye ya?"
"Eve"
"Neden?"
"Geç oldu"
"Yanımda yatabilirsin?"
"Öykü yatıp uyur musun?"
"Hmm yatıp uyursam yarın sabah beni öperek uyandırcaksan evet uyurum"
"Offf peki"
Arkasını dönüp kapı kolunu tuttuğu sırada "demir" deyip seslendim.
Yüzü hafif bana dönünce "seni seviyorum" dedim ve gülümsedim. Başını eğdiğinde yüzü düşer gibi oldu. Tam noldu diye sorucakken "bende seni seviyorum" dedi. Sesi titremiş gibiydi.
Kapıyı açıp odamdan çıktıktan sonra yorganı üstüme örtüp gözlerimi kapattım.
Başım ağrısada uykum olduğu için uyuyakalmıştım...Sabah saatlerinde ~
Miğdemdeki büyük ağrıyla beraber yataktan fırlayıp lavaboya koştum.
Tuvalete eğilip kusarken önüme gelen saçları zar zor tutuyordum.Demir olsa tutardı..
Yeter.Miğdem boşalınca kendimi dulakabine atıp suyu açtım ve başımdan aşağı tutmaya başladım. Başım feci şekilde ağrıyordu.
Duş alıp bol bi sweat ve pantolon giyindikten sonra saçlarımı kurulamaya başladım.